Liberális CEU-cunami
27.
Hány cikk született az elmúlt pár napban a CEU-ról? Én öt perc után meguntam a számlálgatást. Az életben nem járt oda annyi magyar hallgató, ahány Soros-egyetemet féltő és dicsőítő anyagot összehoztak a libbal oldalon. Ennyire függenek tőle? Hiszen csak egy „öregember”, aki „semmit sem tud tenni Magyarország ellen”. Ha így van, miért annyira fontos az érdekeinek a védelme?
Volt egy időszak Magyarországon, amikor beköszöntött a bolognai rendszer, egyéb liberális oktatási reformok nevében falusi iskolák tömegét zárták be. Hát ezt a témát úgy nem reagálta túl a szoclib elit és kiszolgálói.
Ezzel több ezer gyerektől vették el az esélyt a boldogulásra. A CEU-ra a hivatalos adatok alapján tavaly 190-en kerültek be Magyarországról – a többiek, 1400-an – a Soros-világból érkeztek. Félreértés ne essék, senki nem sajnálja tőlük ezt a dolgot. Mindenki azt csinál, amit akar. Az ő gondolkodásuk szerint: aki meg tudja fizetni…
De azért biztos, hogy ez a világ legnagyobb problémája? Nem csak a gender-semleges vécék bevezetése a magyar oktatásban? Amiért izgulnunk kellene?
És Brüsszeltől Berlinig mindenki azért aggódik, hogy az Orbán-kormány jóváhagyja-e az elég érdekes működési engedélyüket?
Az említett falusi iskolákkal a libbal oldal csak akkor foglalkozott, amikor a helyükön nyílt egy trendi étteremszerűség.
A fentebb feltett kérdésekre természetesen mindannyian tudjuk a választ.
A CEU most egy „káderképző” azok számára, akiknek „nyílt társadalmat és demokráciát kell terjeszteniük”.
Akiknek a diplomájuk arról szól igazából, hogy minket manipuláljanak. Megkeressék a befolyásolás eszközeit.
Baj, hogy ha Budapesten van egy ilyen intézmény? Szerintem elhajtani őket nem egy realitásoktól elrugaszkodott ötlet. Ugyanakkor, ha Bécsből csinálják ugyanazt, mint eddig, az csak GPS-különbség.
Akkor meg miért ennyire nagyon fontos a libbal oldalon ezzel foglalkozni?
Miért van mindig az, hogy ha egy Soros Györgyhöz köthető dolog felmerül, ők bevadulnak?
Nem csak nálunk, hanem már annyi országban, amelyek számát lassan „húzz sorszámot” kategóriában kéne?
fotó: ps-montázs
olszal
2018-06-27 @ 05:40
Hát ez elég gyatrára sikeredett írás Máté uram.
Gondolom még álmos volt amikor írta…☺
De a CEU nevezetű intézménynek mennie kell, mert többek között azért is ment a harc kicsit korábban.
Vagy lassan kitáncol kormányzatunk az ügy ilyenfajta rendezéséből?
Zsuzsa
2018-06-27 @ 05:50
László!
Azért azt tudja, ugye, hogy mi amortizálja most Máté urat.
Nem az álmosság. Vagy ha az, akkor a hívatlan lakáslátogatók óta nem alszik jól.
Amúgy szoktam kedvelni hozzászólásait.
Hajdu Mária
2018-06-27 @ 06:22
Szerintem egyáltalán nem gyatra – de hát ízlések és pofonok… 🙂
Máté T. Gyula
2018-06-27 @ 06:01
Kedves ez a kritika. de ha esetleg amortizálva leszek, azt jelzem. 🙂
Zsuzsa
2018-06-27 @ 07:03
Kedves Gyula!
Talán nem megfelelő szót alkalmaztam, de még így sem jelenti azt (és nem is gondolom), hogy le lenne amortizálva.
Viszont bizonyos kifejezéseket nem akartam alkalmazni, mert még azt hinnék a riasztgatók, hogy bármit is elértek.
Nagy Matyas
2018-06-27 @ 07:51
Semmi probléma 🙂 A vélemény szabad, ha kultúrált. Azértr reménykedjünk, hogy a háttérmachinációk ellenére sem “tudnak” Budapesten maradni, mert az egész Soros szisztémát ki kell iktatni. Ez pedig csak úgy megy, hogy MINDET.
Cirka annyi kárt okoztak az országnak 30 év alatt, amennyit a kommunisták (nem számítva a fizikai terrort).
Gyugyó
2018-06-27 @ 12:56
A McDaniel College Budapest ugyanilyen liberális Amerikai egyetem, a Rabbiképző egyetem Budapesten a leggyűlöltebb zsidó ügynököket termeli ki. Ezeket is zárassuk be.
khm
2018-06-27 @ 15:08
Számolgatás helyett:
Nagyjából 212 000 találat (0.21 másodperc)
🙂 Örülök,hogy segíthettem.
khm
2018-06-27 @ 15:14
Természetesen,nem csak az utóbbi pár nap terméke.
Azt azonban leszögezem,hogy ez az egyetemnek mondott valami,ami egyetlen határidőt,sőt a határidő módosított,később még inkább kiterjesztett változatát nem tartotta be,az mit is akar a Kormánytól? Miért is döntsön,akár holnap? Legfeljebb kimarad egy ,vagy több év janicsárképzés!
Ha addig a döntésig újabb izéket vesznek fel,az pedig jogsértés.
zeusz
2018-06-27 @ 07:06
Sebestyén te egy posztkomcsi mocsok vagy. Elgondolom hogy nézel ki.Lehajtott fejjel mész az utcán a kiukát turkálod ,irigykedsz mindenkire akinak jobb az élete mint a tiéd. Én hatvannyolc éves vagyok . még dolgozom , pedig jó nyugdíjam van. Nem kényszerből teszem .Amit az életben a családommal együtt elértem azt munkával és ésszel értem el. Hogy te dolgozol-e nem tudom, de hogy eszed nincs az biztos.Veszek neked kötelet és akaszd fel magad. Csak írd ide a címed.
Nagy Matyas
2018-06-27 @ 07:55
Ez a beirogató egy kéjelgő provokatőr, aki direkt a PS olvasóit hergeli. Észre kellene venni a moderátornak, mert szándékos és tendenciózus.
luftwaffe
2018-06-27 @ 08:11
Nincs jogållamisåg ezt mår hallottåtok söt el is iteltek minket håt akkor csak nocsak tehåt hogy igazuk legyen ki kell mår dobni ezt a szar egyetemet a pi-csåba a pokolba. Mondjuk Berlinbe. Es munkatåborba kell kuldeni a nemdolgozo civil szervezeteket is. Ezzel egy kis disznotorost adunk a Brusszeli parasztoknak.
Kaktusz
2018-06-27 @ 08:13
Jó a cikk nagyon. Egyet értek minden mondattal…
Åron
2018-06-27 @ 08:23
Ha jol tudom a Soros egyetem ingyenes.
Helga
2018-06-27 @ 11:24
Csak a rend kedvéért! A CEU-n a tandíj: 50-60 ezer Euró, egy két éves mesterképzés 8 millió/év. Igaz, aki jól tanul és rosszabb körülmények között elő család tagja, az ingyen tanulhat, vagy ha mégis fizet, úgy azt a lakhatási (kollégium) v. más címen visszatérítik. Persze ezek vannak jóval kevesebben. S a fenti bevételek jócskán fedezik ezeket a jótékonyságnak tűnő kiadásokat. Tessék besorolni a hallgatói létszámot a tandíjak összegével. Gyuri bát nem ejtettek a fejére! Ha valaki tud számolni, az ő, a spekuláns.
Klárika
2018-06-27 @ 08:56
“A CEU-ra a hivatalos adatok alapján tavaly 190-en kerültek be Magyarországról – a többiek, 1400-an – a Soros-világból érkeztek. Félreértés ne essék, senki nem sajnálja tőlük ezt a dolgot. ”
Nem egészen, én sajnálom tölük is ezt a dolgot. Milyen odaadással tüntiznek és zavarognak a “más világból” érkezök is.
Ezért is:
“És Brüsszeltől Berlinig mindenki azért aggódik, hogy az Orbán-kormány jóváhagyja-e az elég érdekes működési engedélyüket? ”
Pontosabban Berlintöl Amerikáig!
Meg ezért:
“A CEU most egy „káderképző” azok számára, akiknek „nyílt társadalmat és demokráciát kell terjeszteniük”.
Akiknek a diplomájuk arról szól igazából, hogy minket manipuláljanak. Megkeressék a befolyásolás eszközeit.”
Nemcsak minket, hanem hogy egyszerübben terjeszthessék – hangsúlyosan a volt keleti országokban is- a neoballibsi ideológiát. Egyúttal tanítsák alkalmazni is mindenhol, legalábbis Európában, az államokat szétverö módszereket. A még nem büntethetö mértékü, de az örökös rendbontás, zavargás, hecc, érzékenyítés, károkozás, stb. által.
Ha csak Bécsig is sikerülne a CEU-t elhajtani, még az is jobb lenne mint valamikor ezért az intézményért felelösséget vállalni. Mindenesetre annak is nagy ára lenne. Az is kérdés, hogy még mennyi konfliktust bír meg a kormány.
Tulajdonképpen az egész LIBA katyvasz a migráncsok betelepítésének és a CEU megerösítésének a célját szolgálja. Megfelelö káderekre szükség van, mindenhol, minél többre. Ha meg sikerül elvonni Magyarországtól az uniós szavazati jogot akkor talán, talán nyert ügyük van. A migráncsaiktól egyrészt mindenki szabadulni akar; még az olaszok is, Seehofer is, a frissen “humánus” spanyol is. Másrészt azoknak mindenhol el is kell terjedniük Európában, kivétel nincs. Ezért félös, szerintem, a szeptemberi végleges döntés. Ha pedig a döntés még az uniós választások elött történik meg, akkor ahhoz késöbb már nem is lehetne hozzányúlni?
Klárika
2018-06-27 @ 09:52
Nem akar megjelenni a hozzászólásom második része. Vajon miért?
Még próbálgatom.
gyozo2018
2018-06-27 @ 10:23
A CEU-t kitakarítani nem elég. Vigye magával a csápjait is, az összes ngo-t.
Sajnos beleeresztette az egész közigazgatásba, közép-és felsőfokú oktatásba, a kulturális vezetésbe, a jogszolgáltatásba.
Párhuzamos államot épített ki.
Klárika
2018-06-27 @ 10:45
Matthew Bonett nyilatkozta a jelentéssel kapcsolatban:
“…még túl korai találgatásokba bocsátkozni.”
„Ennek ellenére az Európai Uniónak biztosítania kell, hogy független vizsgálat készüljön a magyarországi helyzetről, és megoldást keressen a különböző magyar jogszabályok esetleges problémáira” – tette hozzá.”
Ergo: szerinte az EU-nak kell a megoldást keresnie.
A bizottsági némber/hölgy a maga részéröl a köv. is mondta:
“11:39 – A jelentés nem meghívás a párbeszédre. A párbeszéd mögöttünk van. Magyarország távol került a demokráciáról. Erről hosszú lista készült a szólásszabadságtól az igazságszolgáltatás függetlenségének a felszámolásán át a vallásszabadságig és az oktatás szabadságának a megsértéséig – hangoztatja a jelentéstevő.”
Ezeket még a Stop Sorossal is ki kell egészíteniük -mondta- meg még a Május után elkövetett bünökkel is.
Talán és ennek ellenére is érdemes lenne országosan, egy tiltakozó szöveg alatt álló aláírásokat is gyüjteni; a meggondolt jogi kifogások mellé.
Újságíró kérdez:
“Az EP-képviselőt arról kérdeztük, hogy hogyan lehet az, hogy előkelő helyen szerepel a Soros-féle Nyílt Társadalom Alapítványok lobbilistáján mint “megbízható szövetséges”.
Judith Sargentini a következőt válaszolta:
“EZEN A LISTÁN OLYAN EMBEREK SZEREPELNEK, AKIK ELKÖTELEZETTEK A JOGREND, A DEMOKRÁCIA ÉS AZ ALAPVETÖ EMBERI JOGOK IRÁNT. AZ AZ IGAZI PROBLÉMA, HA VALAKI NEM SZEREPEL EZEN A LISTÁN”
– kommentálta cinikusan az EP-képviselö, majd elviharzott.
“Kell még valamit mondanom, Ildikó?”
“…egyéb liberális oktatási reformok nevében falusi iskolák tömegét zárták be. Hát ezt a témát úgy nem reagálta túl a szoclib elit és kiszolgálói. ”
A szoclib elit lelkiismeretét nemcsak a falusi iskolák tömegének a bezárása rágná -ha lenne neki olyan- a CEU rögtöni beszármaztatása is; a legkedvezöbb körülmények között. Hiszen Págában kezdték, de ott csak valami épületecskét kaptak volna ingyen. Dzsordzsi azt nem tartotta elég méltónak az intézetére nézvést, nem is elég nagynak. Budapesthez fordult, ahova alig érkezett meg a szocik máris “tálcán hozták” eléje minden kívánságát.
Az atlanti-EU is ezt tartja helyesnek.
Mátyás
2018-06-27 @ 10:57
Én olyan nyitott vagyok, hogy azt szeretném, ha soros és a többi élősködő megnyitnák az otthonuk ajtaját, és a pénztárcájukat előttem. Milyen jogon sajátítják ki maguknak a saját otthonukat és vagyonukat? Osszák meg velem is, különben rohadt nácik mind egy szálig.
Kinda Rozalia
2018-06-27 @ 20:17
Igaza van, csatlakozom! Nekünk nem jár semmi, csak a szájunk…?
Helga
2018-06-27 @ 12:10
A CEU-nemcsak Soroshoz köthető, igazából Magyar Bálint lelkén szárad, de ez valahogy elsikkadt. Pedig vele zsirozta le a vénember, hogy megvethessék a lábukat Mo-n, – miután a csehek kiebrudálták őket, jobban mondva eleve be sem engedték a CEU-t. Bezzeg a libsi M.B. úgy módosította a felsőoktatási törvényt, hogy az alól mentesítve legyen a Soros intézmény. Sőt!, hogy még átláthatatlanabb legyen a dolog, mindjárt bejegyeztetett Soros, egy ugyancsak CEU név alatt egy másik intézményt is. Mindenki örült, mint majom a farkának. A plebsz meg amúgy sem értett semmit az egészből. De hiszen ez volt a céljuk. Egyébként, egy percig se higgye senki, hogy most minden OK! Igaz jött egy levél, melyben azt írják az illetékesek, hogy a CEU Washingtonban egy speciális témában szervez képzést, de ez innen nézve olyan, mint amikor itthon, az egyetem befogad egy Okj-s képzést. De attól még az nem ad sem egyetemi diplomát, de még felsőfokú képzésnek sem minősül. Jó lenne, ha komolyan vennénk a CEU ügyet, s nem hagynánk, hogy ismét átverjenek bennünket.
Koppány
2018-06-27 @ 12:22
Vajon miért akarja megakadályozni az Orbán-kormány, hogy a magyar fiatalok piacképes amerikai diplomát szerezzenek a CEU-n, hiszen rengeteg fideszes diplomázott Soros egyetemén?
khm
2018-06-27 @ 15:19
Egyik válasz,hogy te is hülye vagy.
A másik,hogy nem tűröd a többi hülyét,mint konkurenciát.
A rengeteg,meg alapvetően téves,de ezt a magadfajta szaros lázítóktól,már megszoktuk. Tudom,tudom a doktor Miniszterelnök úr is ott végzett a magadfajta hülyék szerint.
Finom leszek. Menj te a picsába.
Kiss László
2018-06-28 @ 13:45
Szokásos csúsztatás. A FIDESZ-esek, az a nem túl rengeteg (bár az ilyen szó elég relatív – például a 190 is lehet “rengeteg” a magyar felsőoktatásban jelenleg tanuló 300.000 egyetemista), nem Soros egyetemén, hanem Soros alapítványai által fizetett egyetemeken. Viktorka pédául Oxfordban, amit nem is titkolt soha. Lehet, hogy a vén szarházi látott fantáziát benne. Aztán nem jött be, ezért a magyar történelem leghosszabb ideig regnáló miniszterelnöke lett. Fodor Gabikában például volt fantázia, ezért ő meg egy olyan pártnak a nagy vezére, amelynek a neve azért van többes számban, mert rajta kívül még ott van a Bősz Anett is. Az Oxfordban és a CEU-n tanított politikatudománynak rögtön le is lehet mérni a különbségét a gyakorlatban.
Egyébként a vén geci NGO-in kívül hol is piacképes a CEU-diploma? Bekerülhetsz például a LIBE-bizottságba demokráciavizsgáló inkvizítornak?
Klárika
2018-06-28 @ 15:42
Más nincs is. Csak csúsztatás.
Egyféle az ahogyan Kiss László is írja, hogy az alapítvány által folyósított ösztöndíj aminek a segítségével Oxfordban lehetett egyetemre járni. Az országnak hasznára lett.
Másféle a “… hol is piacképes a CEU-diploma? ”
Önmaga válaszolja meg: “Bekerülhetsz például a LIBE-bizottságba demokráciavizsgáló inkvizítornak? ”
Valóban. ÉS ezzel annyi kárt és gyalázatot lehet produkálni, mint amennyire egy jóváhagyottan kinevezett inkvizitor képes!!!
Hiába “nem piacképes a CEU diploma”, 190 magyar fiatalnak és még több egyéb származású fiatalnak tanítja, hogyan kell egy államot szétverni.
Fegyör nem csinált karriert, de megakadályozta a magyarországi olimpiát. Szargentini egy nagy szar, de attól még vállalta és viszi és kérvényezheti Magyarország uniós megbüntetését.
Hol tanulták hogyan kell az ilyesmit véghezvinni? Egyáltalán ilyesmire vállalkozni? Az oda passzoló ideológiát?
KI NEVELJE AZ UTÁNPÓTLÁST, MIKOR A JENLEGI POLITIKUSOK NYUGDÍJBA MENNEK??
A CEU! bizony
Klárika
2018-06-28 @ 15:57
“hogy a magyar fiatalok piacképes amerikai diplomát szerezzenek a CEU-n,”
Komoly, szaktudás szempontjából humbug a “piacképes amerikai diploma”
Mindamellett Mindamellett piacképes vagy nem, de a tanultak hatnak és müködnek az unióban, a közép-keleti országokban!!! A rendszerváltás után.
Elötte pedig nem CEU név alatt, de “át lett nevelve” az egész nyugati szemlélet, ugyanezen vén bünözö irányítása alatt.
Az egész nyugaton tobzódnak és viszik a szót a vénember civilszervezetei is. Mindenikük politikus, csak a jónép nem láthatja azt, hiszen elsö, legalsó szinten ruhát gyüjtenek a mezteleneknek, élelmet az éheseknek, használt szemüveget a még nem látóknak,..
Ezért olyanok amilyenek (politikusok s a lakósságuk, spec a németek) és ezért követelik a CEU név alatt folyó politikai dresszúra további folytatását.
Így lett az európai gazdasági szövetségböl politikai jellegü, teljesen más jogú unió.
Vakarhatják ma a fejüket a politikus újságíróink, a TV-beszélgetések moderátorai, hogy megvoltak e már az uniós belépésünkkor ezek a feltételek? Tökmindegy. A CEU azt is megtanította megcsodált nyugatiainknak, hogyan kell egy meglevö szöveget úgy átírni/értelmezni, hogy másképp hangozzon, mégse változzon semmi a következményein.
Elvekben fogalmaznak nem konkrétumokban. Ez a nagy hiba az unióban, a bennen rágó nyü, hogy tekintettel a sokféleségre és az anyagi lehetöségekre, máképp nem is lehet. Hiszen a konkrétum, az mindenhol más.
Hogy lehet ezt orvosolni? Birodalom építéssel, gazdasági uralkodással, hitelezö-adós képü demokráciával. Tarlóégetéssel és mocsarasító szellemiségü/ erkölcsü demokráciával. Sohse tudod hova, mire lépsz. Ebben viszont a legtöbbünk demokratikusan egyenlöen részesül.