Mátyás király vagy gender-panda?
55
„Díszmagyarban menetelő mini-Orbánokat akarnak nevelni!”– hördült fel a liberális elit, miután kiderült, az óvodákban nagyobb hangsúlyt fognak fektetni a nemzeti értékeink, hagyományaink megőrzésére. A Mátyás király mese vagy a népdal veri ki a biztosítékot? Esetleg legyen nálunk is úgy, mint Berlinben, ahol „Murat hercegnőset játszik, Alexnek két anyja van, és Sophie-t most Bennek hívják”?
Kezdjük azzal, amit a liberális oldalon a legtöbbre becsülnek: a pénzzel. Jövőre a kormány 4,5 milliárddal több támogatást biztosít az óvodák fenntartóinak. Azaz egy gyerekre az idei 80 700 forint helyett 2019-ben 97 400 forint jut.
Ha erre bárki azt mondja, ez kevés – igaza van. Mert igen, a jövőnkre többet és mindig többet kell költeni. Fel kell újítani és bővíteni az óvodákat, jobban meg kell becsülni a nevelőket – erkölcsileg, pénzügyileg egyaránt. A képzésüket is javítani kell. A mostani 4,5 milliárdos plusz támogatás zöme erre megy.
Ötszázmillió meg arra, hogy a lurkó „megismerje szűkebb és tágabb környezetét, amely a nemzeti identitástudat, a keresztény kulturális értékek, a hazaszeretet, a szülőföldhöz és családhoz való kötődés alapja”.
Na, ez a mondat verte ki a liberálisoknál a biztosítékot. Hazaszeretet, keresztény kultúra, szülőföld és család – olyan, mint ördögnek a tömjénfüst.
„Orbán Jugend, agymosás óvodásoknak, a kultúrharc elérte a legkisebbeket” – ilyen, és hasonló című írások, posztok jelentek meg. A Klub Rádió egyik műsorvezetője pedig tegnap már azt vizionálta, hogy az új tanterv szellemében asszony- és gyerekverést oktatnak majd a kicsiknek. Aki pedig híven modellezi egy migráns-gyerek megalázását, piros pontot is kap.
Értem én, hogy szapulni kell mindent, amit a kormány tesz, de ez most tényleg komoly? A magyar népmesék, versek és mondókák, hagyományőrző népi játékok, dalok jobb megismerése agymosás?
Kultúrharc, hogy minden óvoda ingyen kap egy Magyar Népmesék ajándékcsomagot?
Vagy azt gondolják, hogy a mesékben a legkisebb királyfi Szijjártó Péterre fog hasonlítani? És Gyurcsány lesz a Kapanyányi Monyók?
Orbán Viktor a legendás Mátyásnak maszkírozva győzi le a burkus „Juncker” császárt? A csillagszemű juhász pedig narancsszínű kontaktlencsét kap a históriában?
Ez ideológiai átnevelés lenne?
Avagy a „magyarság történelmét feldolgozó mondavilág elemei” helyett az Európai Unió alapokmányát kellene oktatni?
A család fogalmát meg végképp új megközelítésben kellene megismertetni az óvodásokkal – hadd kérdezze meg otthon, miért nincs neki két apukája?
Ahogy a minap Berlinben, ahol a szocdem vezetésű önkormányzat azt „javasolta” az óvodai nevelőknek, hogy „körültekintőbben járjanak el a kisgyermekek szexuális sokféleségének ügyében”.
Ehhez kaptak már egy nevelési „tanácsokat” tartalmazó füzetecskét is, a következő sokatmondó címmel: „Murat hercegnőset játszik, Alexnek két anyja van, és Sophie-t most Bennek hívják”.
Vagy kövessük a skandináv modellt, az arra őshonos gender-panda kalandjainak romkocsmai közegbe való átültetésével? Netán brit példára LMBTQ-celebek tartsanak világnézeti oktatást az óvodásoknak?
Hát, tudják mit… Valahogy én hasznosabbnak tartom azt a mesét, ahol Murat szultán, és nem hercegnő. És a történetben Hunyadi hazát véd, és nem a migráció vérfrissítő hatásait mutatja be plüssjátékokkal az óvodásoknak.
S – kövezzenek meg – még azt sem tartom földtől elrugaszkodottnak, ha a kicsik anyanyelvünk klasszikus kifejezéseivel is megismerkednek, nem debil „hülyének nézlek” rajzfilmekkel nőnek fel. Tudják: szókincs, intellektus, szép beszéd…
Vannak értékeink. Őrizzük és tanítsuk meg őket.
fotó: youtube.com
Rendszeres
2018-08-10 @ 05:47
Nagyon jól megfogalmazott cikk.
A tervezettel pedig 100%-osan egyetértek, ettől senki nem lesz kevesebb – csak hasznosabb.
Aki meg Murat hercegnőset akar a gyerekével játszatni, szabad vándorlási jog van az EU-n belül…
Magd@
2018-08-10 @ 05:57
Sajnos a szókincs, ami az intenzív mesehallgatás, majd később a nyomtatott betű olvasása folyamataként jön – jött a XX. században létre, a híres XXI. században kihaló félben van.
Naponta hallom rádióban, TV-ben a primitív és nyelvtanilag helytelen megszólalásokat, és a szókincs csökkenése is döbbenetes!
Ha továbbra is igaz az a mondás, axioma, hogy nyelvében él a nemzet, akkor most már elkezdődött az agonizálás.
A régi nagy mesemondók könyvei meg porosodnak valahol a Múzeum körúti kis antikváriumokban.
A “Pilisi erdő” susugását ma már senki sem hallja meg!
Magd@
2018-08-10 @ 05:59
Helyesbítés : susogását
Ács Lászlóné
2018-08-10 @ 12:22
Meghalljuk, hisz hétvégeken oda vittük őket hordozóban és gyalogosan is. Azért lettek természet és állatszeretők.
A nyelvi témában egyetértek!
Jelenleg, nyaralás alatt rádiót hallgatok. Az elmúlt héten többször, magyar nótát hallgattam a Dankó rádióban, és a “tanár úrnak” titulált műsorvezető, bakit-bakira halmozott. Amikor már azt hittem, hogy ez a maximum, a következő történt.
Bekonferálta a következő kérést, elindult a zene, Ő pedig élénk beszélgetést folytatott kollégájával – oda nem illő témában -, és csak pár perc múlva vette észre, hogy a mikrofont nem kapcsolta ki. Amikor az oldalukon ezt jelezni akartam, mentés előtt törölték!!!
gyozo2018
2018-08-10 @ 06:19
Ebben az újságíróknak is óriási a szellemi-erkölcsi felelősségük! Vannak, akik megbocsátják önmaguknak, ha nyelvhelyességi és helyesírási hibáktól hemzsegő cikket tesznek közzé. Sokan az újságírást lesüllyesztik alpári, kocsmai szópárbaj szintre, ezzel önmagukat és az olvasót is lefokozva. A jobboldalon is, ami megbocsáthatatlan bűn! Az újságíró nemcsak a politikai-kulturális szemléletet, hanem a köznyelvet, közbeszédet is alakítja, formálja. Egyszer az egyik bulvárlapba belenéztem, és megdöbbentem, milyen primitív, félanalfabétákat alkalmaznak, olyan elemi, súlyos hibákat halmoztak. Írtam a szerkesztőnek, akinek az öt mondatos válaszában legalább tíz súlyos helyesírási hiba volt. A televíziókban, rádiókban már nem létezik a mikrofon engedély. Képzés nélkül engednek képernyőre, mikrofon elé 100 szavas szókinccsel rendelkező, súlyosan beszédhibás, selypegő, hadaró, pösze alakokat is. A nyelvünket igényesen alkalmazó, a nyelvművelő megnevezésére is van szava a nyelvgyilkos romkocsma nemzedéknek: “nyelvnáci”.
Magd@
2018-08-10 @ 06:44
Sajnos mindenben igaza van.
Én is írtam többször a Kossuth Rádiónak, nehezményeztem a rengeteg hibát, amit még magyar szakos riporter is rendszeresen vétett, még válaszra sem méltattak.
Grétsy László műsorát mindig szívesen hallgattam.
Miután a szerkesztőségekben megszűntek a lektori állások – korábban is voltak hibák, felületességből, sietségből adódóan – így kapjuk a vázlatot.
Ritter Aladárt személyesen is ismertem, akkor az újságíró iskolába bekerülni kitüntetésnek számított.
Mi meg “régebbi kiadások” kesereghetünk amíg tudunk, a hanyatlásokon minden szinten.
Nem is tudom, hogy Magyarországon miért hívják OKOS TELEFONNAK ezt a nélkülözhetetlen eszközt!?
A szellem elárvul, teret csak a technika hódít!
gyozo2018
2018-08-10 @ 06:04
Vesszen a Kádár-éra, de azt, amit az anarcholiberálfasiszták most követelnek, azt még akkor sem engedték volna meg.
Az óvodákban még az ötvenes években is magyar népdalokat énekeltünk, egyszerű néptáncot tanultunk, az egyik óvónéni hegedülni tudott, a másik furulyázni. az óvónő képzőbe alap felvételi követelmény volt valamilyen hangszeren játszani. Minden nap volt meseóra, amikor az óvónéni Benedek Elek népmese gyűjteményéből olvasott fel. Sőt, ebéd után is, amikor lefeküdtünk, álomba olvasott minket valamelyik népmesével. Magyar népi mondókákat tanultunk, melyekre különféle mozgásformákat tanítottak nekünk. 1990-ben a nagyokosok (utólag már tudni lehet, hogy az anarcholiberálfasiszta SZDSZ nyomására) egyik napról a másikra megszüntették a kötelező oktatás-nevelést a bölcsikben, ovikban. Kijelentették, hogy csak a megőrzés (!) a feladatuk! Sok óvodavezető és óvónő meg is hajolt, de voltak, akik továbbra is tették a dolgukat, mert elhivatottak voltak!
Magd@
2018-08-10 @ 06:19
Ezt nem lehet sívár gyermekkornak nevezni, hiszen még az “elnyomó” kommunista rendszer nevelői IS így nőttek fel, legalábbis Magyarországon.
Amit most próbálnak “átnyomni” az csak egy agymosott, készséges, szavazó tömeget hozhat létre.
Megszünhet minden kultúra, hiszen nem lesz választási lehetőség, vita kultúra, mert szekta szintű szuggerálás veszi át a ” valódi, sokszínű nevelést” !
Létrejön egy légüres tér, mert amit nem ismerünk, nem ismertünk meg az nem is hiányzik!
gyozo2018
2018-08-10 @ 06:28
Akkor is mosták az agyunkat, de rafináltabban. A “fényes szellők” nemzedékéről talán hallottál. Az oviban kötelező volt a :
Sej, a mi lobogónkat /fényes szellők fújják.
Sej, az van arra írva/ éljen a szabadság.
Sej, szellők, fényes szellők/ fújjátok, fújjátok!
Holnapra megforgatjuk az egész világot.
Nos, ez egy csodálatos moldvai csángó népdal, Domokos Pál Péter gyűjtése. Az eredeti szövege:
Sej, a fekete hattyú gyászt visel magáért,
Sej, én is gyászt viselek elhagyott hazámért.
Száll le, hattyú, szállj le a fekete földre,
Hagy írjak levelet régi helységembe.
Egyiket apámnak, másikat anyámnak,
harmadikat írom jegybéli mátkámnak.
Istenem, Istenem, de sok ennyi idő!
Sej, hogy telik el búval ennyi gyász esztendő.
Nyárba nyíl a szekfű s a szép piros rózsa:
Hazamegyünk rózsám, öt esztendő múlva.
csakafidesz
2018-08-10 @ 06:47
Pont ezekről írtam volt!
Gabor KR
2018-08-10 @ 07:16
Azt hiszem a gondolatodra aludni kellett volna egyet.
“Amit most próbálnak “átnyomni” az csak egy agymosott, készséges, szavazó tömeget hozhat létre.”
Mitol agymosott az a gyerek, aki tudja, h vannak fiuk, meg lanyok is es a Pistike meg furcsa?
Mitol agymosott az a gyerek, aki ismeri es szereti a hazajat?
Mitol agymosott az a gyerek aki tudja; ne olj, ne lopj, szeresd felebaratod?
Mitol agymosott az a gyerek, aki tudja, h az o apja es az anyuka kereszteny, Rachel szulei zsidok?
Az agymosass az volt, amikor megprobaltak a gyerekekre raolvasni, h bunos nep, de a felszabadito, ideiglenesen hazankban garazdalkodo szovjet hadtest a megmentonk.
Az agymosas az volt, amikor nem enekelhettuk el a Himnuszt az internaCIONale nelkul. Az agymosas az volt, amikor hosi ellenalloknak hazudtak ocska proli terroristakat.
gyozo2018
2018-08-10 @ 12:12
Félreérted. A hozzászóló a liberálisok hisztijére utalt.
gyozo2018
2018-08-10 @ 12:11
Majd elfelejtettem. Kádár-kor, agymosoda az oviban, iskola alsó tagozatában.
Az óvónéniknek, tanítónéniknek a kommunista ünnepeken kötelező volt felolvasniuk a Varga Katalin : “Lenin lámpácskái” című örökbecstelen förtelméből, hogy a kicsik megismerjék, milyen jó ember is volt az a Lenin bácsi.
Ezek mernek agymosásról beszélni, amikor a magyar népmesekincs az erkölcsi, érzelmi, szellemi, logikai fejlesztő hatása felmérhetetlen; az árnyalt szókincsfejlesztésről, a beszédkészség fejlesztésről, az összes nyelvi készség, a memória fejlesztő hatásáról nem is beszélve?!
csakafidesz
2018-08-10 @ 06:44
Az ötvenes években átírott magyar népdalokat is tanítottak. Ld. Tokaji András: Mozgalom és hivatal c. könyvét.
khm
2018-08-10 @ 12:29
Most is tudnak játszani legalább EGY hangszeren.
Talpraesett
2018-08-10 @ 06:15
Jó az írás, a benne foglaltakkal egyezek, ma reggel csak kávéznom kell.
Naprózsa
2018-08-10 @ 06:31
Csak azért ez a halálhörgés libsi részről, mert nem arra neveljük az óvódást, hogy bűnösnek születtél, merjél kicsinek lenni, s legyél örökké bizonytalan mindenben.
Mert a magyar népmesékben azt tanítják, hogy a kislányból hercegnő, vagy szép pillangó válhat, a fiúból harcos, aki védi a királykisasszonyt és a hazáját, övéit. S ha okos leány vagy, megjutalmaz Mátyás király, s ha kritikusan nézed a világot, te magad lehetsz az igazságos Mátyás.
Csak egy nemében, nyelvében, származásában és igazságszeretetben magabiztos palántából nem válik bármire felhasználható, kockázat nélkül rugdosható rabszolga.
Márpedig a minden ember egyenlő – csak mi egy kicsit egyenlőbbek vagyunk – szólammal rabláncot csörgető liberális uralkodó elitet attól veri ki a frász, ha a az emberek tömegének van gerince, stabil erkölcse, s ez alapján ellent mer állni.
Ennél nekik már az is jobb opció, ha a csemetékkel a nyugaton lassan már kötelező mecsetlátogatással saját mesék helyett azt tanítják, hogy te egy megtűrt senki vagy, s egész életedben szolgálnod kell Allahot, és szószólóját az imámodat. Legfeljebb a liberális elit szükség esetén áttér az iszlámra, és ő lesz az imám, akinek a zakatot (muszlim dézsma, tized) és/ vagy dzsizját (“hitetlenek” életbemaradási váltságadóját) felnőve, te kicsi gyáva magyar nőfi, fizetheted.
Zsanett
2018-08-10 @ 06:37
Lesz-e rusnya, libsi békából igazságos Mátyás?
csakafidesz
2018-08-10 @ 06:45
Persze az “igazságos” Mátyás is egy népmese. Zsarnok volt valójában. Éppen annyira nem volt igazságos amennyire Sztálin “bölcs”..
Gabor KR
2018-08-10 @ 07:06
A tortenelemhamisitast meg nem buntetik, csak esetlen lenezik azt, aki egy tortenelmi kerdesben tajekozatlan.
Matyas kiraly a koranak megfeleloen uralkodott, csak sokkal jobban, mint a tobbiek. Ha Matyas zsarnok volt, ugy a tobbi is. Mas kor, mas erkolcsok. Balassy Balint pl tett olyan dolgokat, amit most elitelnenk, de abban a korban teljesen elfogadott volt.
khm
2018-08-10 @ 12:33
pl nemi erőszak,ahol a kedves hölgy bugyellárisát is magához akarta szólítani.
Ettől,még igen nagy költőnek tartom. (A hölgy szolgája,meg aligha,)
Ámbár erősen vitézkedett vala Komáromban is,a feslett hölgyekkel.
Zsanett
2018-08-10 @ 07:41
Ja,ja. Azért maradt fent a közmondás, hogy Meghalt Mátyás király oda az igazság. Mert zsarnok volt???
Világos
2018-08-10 @ 10:31
Persze hogy zsarnok volt. És kézzel evett. És testápolót sem használt. De abban csak van valami, hogy 500 évvel a halála után is úgy él a magyar néplélekben, mint Mátyás, az igazságos. Vagy csak jó volt a sajtója? Esetleg te tudsz olyan Habsburgot, akire pozitívan emlékszik a köztudat? Te szerencsétlen…
khm
2018-08-10 @ 12:36
Meg nem is alpecingtuningos koffeinges sampont használt.Oszt mégis göndör volt a haja.
Zoltán Hénics
2018-08-10 @ 11:57
Te vagy ápolásra szorulsz, vagy zárt intézetben ápolt vagy. Hogy hasonlíthatod a világtörténelem legnagyobb tömeggyilkosát Sztálint az akkori idők legnagyobb királyához Mátyás királyhoz. ……… Hát ti tényleg elvetemült gonosztevők vagytok !
Magd@
2018-08-10 @ 06:57
Nem véletlen, hogy a “gerinc” mindig az erőt és magabiztosságot jelentette, hiszen anélkül, vagy annak sérülése, megbetegedése miatt az ember élete nehézzé, lehetetlenné válik.
Na ezen akarnak segíteni a mostani világkép átalakítók!
Majd behelyettesíthető lesz valami hajlítható, formálható műanyaggal, esetleg kinyomtatható lesz
3D-vel. Hát nem praktikus?
gyozo2018
2018-08-10 @ 12:16
Fejleszti a humorérzéket is, például a furfangos, csalafinta mesékkel. A többit már leírtam. 🙂
Torockó
2018-08-10 @ 06:31
“Kultúrharc, hogy minden óvoda ingyen kap egy Magyar Népmesék ajándékcsomagot?”
Bizony az. Ami nekünk természetes, az a liberálnáciknak maga az atomcsapás. Mi nem gondoltuk, hogy ők már itt tartanak, de ők elárulják magukról. Annyira fontos és az élet, a korfa minden területére kiterjedő tudatdeformáló háborút vívnak ellenünk sok-sok éve.
Ellenállás nélkül hagytuk tevékenységüket és most meg vannak döbbenve. Hogyan mernek ezek a “magyar fasiszták” ellenállni?
Gabor KR
2018-08-10 @ 07:03
Tokeletesen igazad van.
gyozo2018
2018-08-10 @ 12:22
Az óvodákban, iskolai könyvtárakban alap kell legyen a magyar népmese- és népdal kincshez való hozzáférés. Nem is értem. Ez természetes volt. Minden óvodás csoportba többet belőle, mert pl. a nagycsoportosok közül már az utolsó félévben sokan kapisgálják az olvasást is. Már a könyv képeinek a nézegetésével is felismerik, és rákezdenek a mesére. 🙂
johannes
2018-08-10 @ 06:38
Az irással egyet értek. Én a hatvanas évek elején voltam óvodás, nekünk még a népmesék mellett az ovodában volt Donászy Kálmán, Donászy Magda és Kuczka Péter aktuális politikai verseiből is, mint megtanulandó, miként volt november 7-i ünnepség is. Az Auróra pipaszurkálóval – mert kb ennyit értettűnk belőle, meg hogy anyukánk rendesen felőltöztetett az ünnepségre.. De nem volt osztályharc és a politikai hülyeség is elment a sok értékes népdal, népmese és később giccsesnek minősitett Öreg néne őzikéje mellett. Nálunk az óvónők furulyázni tudtak. Azaz mindennek ellenére nem a kulturharc, az internacionalizmus, hanem a magyarságtudat maradt meg. Ami nem ért. Megfigyelhető, hogy a kései generációknál, ahol ezt tudatosan kinevelték az SZDSZ nyomására, ott bizony identitásbeli problémák is vannak.
R. J. Györgyi
2018-08-10 @ 15:27
Milyen igaz!
Gabor Kr
2018-08-10 @ 07:02
Valoszinuleg mindjart mas lenne a helyzet, ha minden gyereknek ciceszben lenne kotelezo oviba jarni es reggelente egy-egy kaddishet mormolnanak egy gyerekmondoka helyett. Egy balos sem talalna benne kivetnivalot.
gyozo2018
2018-08-10 @ 12:26
Dehogynem. Az is egy szubkultúra, de kultúra. Az övék. A liberális “értlemiség” gyűlöl minden vallást, a zsidó vallást is, és minden hagyományt, ami a nép, a nemzet fennmaradását szolgálja.
Talán a félanalfabéta, kőbuta, műveletlen, aljas Vágó István jelentette ki: “„Ateistaként nem érdekel a zsidók és az I.ten (kiírva vagy kipontozva, nagy- vagy kisbetűvel, nekem édesmindegy) viszonya, nehezen viselem a kaftános-pajeszos-kalapos zsidók látványát, nem hatnak meg szertartásaik, és semmi közösséget nem érzek velük. És nem is akarok” .
Joti
2018-08-10 @ 07:46
Agymosás a haza szeretetére nevelni gyermekeinket? Miért? Miért? A magyar nép örök, EU előtt, az EU után is lesz Magyarország, lesz magyar nép. Miért baj az, ha már gyerekkorunkban megtanuljuk a hazaszeretet fogalmát? Miért baj az, ha belenőnek gyermekeink a magyar kultúrában, és emiatt itthon is jól érzik majd magukat, nem vágyódnak el a liberálbuzi nyugati országokba?
A gender oktatás óvodákban sokkal inkább agymosás. Jó, tudjuk, hogy kb. az emberek 5%-a homokos, de miért kell emiatt az 5% miatt az egészséges 95%-t is buzinak nevelni? Miért nem tudhatja magáról a kisleány, hogy kisleány, a kisfiú azt, hogy kisfiú? Miért baj az, ha van egy erős személyiség tudatja?
Költői kérdés volt, sejtem, hogy miért. A gender, a nulla hazafiasság szellemében nevelt gyermek, felnőttként is gyenge személyiségű lesz. A gyenge személyiségű embereket sokkal könnyebb irányítani. Az ilyen emberek ellenállás nélkül fogadnak el majd mindent: migránsokat, buziházasságot, asszonyaik megerőszakolását, a hitük eltiprását.
A helyes szellemben nevelt gyermekek, erős, öntudatos felnőttek lesznek. Ha azt látják, hogy az ország vezetői romlásba vezetik az országot (pl. migránsokat telepítenek be) szó nélkül fegyvert ragadnak, és megdöntik a hazaáruló kormányokat. Ezzel együtt elismernek minden olyan törekvést, amely előre viszi az országot, amelytől megerősödik a nemzet.
Argum
2018-08-10 @ 08:04
A nemzeti öntudatra, ill. egészséges életfelfogásra nevelő intézkedések fontosak és szükségesek. De van itt egy egy másik dolog is. Hogyan lehet az, hogy a mai magyar emberek csak a nagyszülőkig, vagy legfeljebb a dédszülőkig ismerik a felmenőiket? Mikor ültették el ezt a “Ne törődj a felmenőiddel, ez nem fontos!” parancsot az emberi agyakba, miközben ennek a parancsnak a kiadói évszázadokig visszamenően meg tudják nevezni a felmenőiket. Mert érdekes módon nekik ez nagyon is fontos.Szondi Lipót zsidó pszichiáter kiemelten fontos kérdésnek tartotta ezt, hiszen ez alapján alkotta meg a “Sorsanalízis” elméletét.
Tehát a magyar családok családfa kutatását is fel kellene éleszteni ill. teljes erőből újra indítani!
gyozo2018
2018-08-10 @ 12:31
Felszabadították a családfakutatást, és az interneten is utána tudsz nézni a famíliakeresőben. Az egyházak is feltették.
Megnézheted a születési, a keresztségi, a házassági és halálozási anyakönyveket. Ezen kívül, ha nem találod, a helyi önkormányzatoknál és a levéltárakban is kutat hatsz. most nagy reneszánsza van a családfakutatásnak. sok ország belépett, de a környező országok közül kivétel Románia. Ezért el kellene mennem Aradra, hogy az Újaradon született nagymamám anyakönyveinek másolatához hozzájussak . Van elképzelésem, hogy a románok miért nem léptek be. Kiderülne ugyanis papíron, fehéren, feketén, hogy Erdélyben sok száz évre visszamenőleg igazoltan magyarok éltek.
Mon3
2018-08-10 @ 10:06
Tudomásul kell venni, hogy ez háború. Ők meg akarnak minket semmisíteni. Ne legyünk teszetoszák. Nekünk is arra kell törekednünk, hogy eltűnjenek a föld színéről. A mai liberalizmus álságos ideológiáját meg kell törni. Ha most itt lenne közöttünk Kossuth, Széchenyi, Deák vagy Tisza, akkor dicső liberálisaink őket is simán lefasisztáznák. Az eredeti szabadelvűséghez napjaink szabadosság hirdetőnek vajmi kevés közük van.
gyozo2018
2018-08-10 @ 12:34
A mesekönyv nem elég.
Az egész kulturális élet 9özes intézményének élére nemcsak szóban nemzettudatos, magyar, a kormány meghirdetett programját ( hiszen azért szsavaztunk rájuk már 3-szor is 2/3-dal) végrehajtsák!
A cinikus, pofátlan desturktőröket, mint Prőhle- L.Simon- Szőcs stb. ki kell penderíteni!
Árpád
2018-08-10 @ 14:34
Egyetértek. gyozo2018.
Zsolt Gottwald
2018-08-10 @ 10:26
Ehhez megint csak azt tudom hozzàtenni, hogy Zürichben a hétvégén lesz a Street Parade! Motto: tolerancia mindenkivel szemben! Akàrmilyen szinü, akàrmilyen szàrmazàsu, és akàrmilyen nemü!
Én csak azt nem értem, ha ezek mindenkit toleràlnak, ahhogy ök mondjàk, akkor miért nem toleràljàk pl. Trumpot?! A ràdioban ugyanis még a balliberàlis müsorvezetök is egyfolytàban éltetik a toleràns ballibsi baromsàgot, de folyamatosan gusztustalan és föleg Hamis dolgokat hordanak össze pl éppen Trump amerikai elnökröl! (Orbàn Viktorrol szintén)! Tolerancia a köbön, nem?!
gyozo2018
2018-08-10 @ 12:36
Trump nem érdekel.
Ha “mindent” tolerálnak, akkor miért nem tolerálják azokat, akik ragaszkodnak a természetes identitásukhoz, a természet törvényeihez, a hazájukhoz, a családjukhoz, a kultúrájukhoz stb.
Nem tolerálják, mert militáns, agresszív, gonosz, rombolás a szándékuk és minden cselekedetük.
k.bandi1
2018-08-10 @ 10:35
A libsik még a Mátyás-legendából is gender hazugságot faragnának, mert annyira gyűlölik, ami hagyomány és magyar. Igazságos genderes bukást lehet csak kívánni számukra.
k.bandi1
2018-08-10 @ 10:39
Ha Mátyás, legenda, magyar és történelem, valamint liberalizmus és gyűlöködés, miért kell ebből kérdést csinálni. Külön mind a kettő megvan, egybegyúrni nem szerencsés.
k.bandi1
2018-08-10 @ 10:41
Most akkor a cikkre nem szabad válaszolni, vagy ami nem PC, az ki van húzva?
Macera
2018-08-10 @ 11:12
Gender… mindenki hörgött és visított (jelzem: helyesen) amikor fertőtlenítőszer maradék volt a tojások héján. De az tök rendben van, hogy a fejlett világban az ivóvízkészlet (és ezzel az elfogyasztott növények ès állatok húsa, stb.) brutálisan szennyezett mindenféle hormonokkal, amik pl. a fogamzásgátlót szedő nők és a kokszoló sportolók vizeletével kerülnek a vízrendszerbe, amit senki nem tisztít meg ezektől a hormonoktól és amitől kialakulnak a bizonytalan ivarú emberek (és állatok). Olcsóbb gender-WC-ket csináltatni, felvonulásokat rendezni, hülyíteni és fenyegetni az embereket, hogy fogadják el természetes evolúciós produktumként a bizonytalan ivarúságot, semmint a mindent és mindenkit befolyása alatt tartó gyógyszerlobbit rákényszeríteni a vizek hormonoktól való megtisztítására. Javaslom mindenkinek elolvasni pl a “Változó nemiség és kémiai evolúció” c. ébresztő hatású könyvet.
gyozo2018
2018-08-10 @ 12:39
” a hormonoktól és amitől kialakulnak a bizonytalan ivarú emberek (és állatok).”
A bizonytalan ivarú emberek kialakítása kőkemény politikai divat-biznisz. A jelszavuk: Légy degenerált idióta!
Rizikó
2018-08-10 @ 12:41
Teljesen jô ez a genderszak betiltås.Végre.Ceunak repūlnie kell és az Elte i gender bõlcsész szak profjai is mehetnek a berlini påholyba.
khm
2018-08-10 @ 12:44
„Díszmagyarban menetelő mini-Orbánokat akarnak nevelni!”
Nyilván tudják a liburnyákok,hogy,ha nem így van,akkor is végük. Szoktam látni kutyaszart,de soha nem akarom megkóstolni. Így vagyok a liburnyákok eszméivel is.
Rizikó
2018-08-10 @ 13:30
És máris akadt egy ” keresztény konzervnyitó” fėlrebeszékø, aki Bencsik Gábor sűrün volt vendég ilyen minőségében a Hirtv, atvben, ahol mekegett makogott lejáratni kivånva a nemzeti oldalt.
Zsanett
2018-08-10 @ 15:10
Szégyen s gyalázat ez a Bencsik Gábor, nincs egy épkézláb mondata.
Taurus
2018-08-10 @ 14:13
A gyerekek ideológiai agymosása a diktatúrák jellemzője.
Burák Olga
2018-08-10 @ 14:48
Az iskola dolga nem a magyarkodásra nevelés, hanem a piacképes, korszerű tudományos ismeretek átadása.
Szakács
2018-08-10 @ 15:30
Az összes egyetemet be kell zárni a Közszolgálatin kívül. Csak a tudományos orbánizmust szabad tanítani, minden más bolsi-libsi áltudomány.
Zsanett
2018-08-11 @ 06:31
Én királyom nagy királyom
ki születtél Kolozsváron
gyertyámat most érted gyújtom
szál virágom néked nyújtom
mennyben s pokolban szószóló
légy érettünk közbenjáró
/ Kányádi Sándor/