Megszállókat hívna az ellenzék
83
Új „csodafegyvert” vet be Brüsszel a „demokrácia helyreállítása” érdekében Magyarország ellen, amivel elvonhatják a magyaroktól és lengyelektől az uniós támogatásokat – lelkendezik a pesti libbal média. A „demokratikus és jobbikos néppárti ellenzék” mára rájött arra, hogy tüntetgethet, de a valóságon nem tud változtatni: idehaza senki sem kér belőlük. Ezért külföldi „megszállókat” keresnek. Ők meg jönnek a hívásra: szívesen törnék meg a gerincünket, vinnék a pénzünket!
Olyan javaslatot készül benyújtani az Európai Bizottság, amelynek értelmében az uniós országok a jövőben minősített többségi szavazással felfüggeszthetnék a közösségi támogatások kifizetését, „az igazságszolgáltatás függetlenségét veszélyeztető tagállamok” esetében.
Kérem a Kedves Olvasót, hogy ne vesztegesse az időt azzal, hogy megpróbálja meghatározni, mit takar az „igazságszolgáltatás függetlenségét veszélyeztető tagállam” fogalma. Magyarországot és Lengyelországot jelenti.
Nem végeztem jogot, viszonylagos történelmi ismereteim azonban vannak. Ahhoz, hogy ennek az „igazságszolgáltatásnak a függetlenségét” veszélyeztessék, az elmúlt pár ezer évben azért vele járt legalább egy politikai fogoly, politikai ítélet. Ilyesmi nincs sem Budapesten, sem Varsóban.
Az angolszász és európai jogrendben egyaránt amúgy divatos a bizonyítás fogalma. Meg az, hogy amíg ez nem történik meg, a delikvens ártatlan. A brüsszeli, párizsi, berlini urak viszont csak vádolnak, majd ítéletet hirdetnek.
Nyugodtan hagyhatták volna ezt az „igazságszolgáltatás” dolgot! Mondják ki nyíltan, hogy nem tetszik a magyarok és a lengyelek pofája, mert nem azt csinálják, amit ők mondanak. Mi is értjük, évszázadok óta így van, nekik meg nem kell píszível vacakolniuk.
Persze tudjuk, bolondítani kell az európai népeket. Uniós meghallgatással, hazug jelentésekkel, álhírekkel, agymosással – nyilván „nem zörög a haraszt, ha a szél nem fújja”.
És ez így van, csak az a bizonyos haraszt a túloldalon ad ki egyre kellemetlenebb hangokat! Ez nem most, a migráns-rémálommal kezdődött, ez így volt korábban is, csak akkor ott volt a belépés mámora, meg hát tanulni is kellett a működésüket.
Merkelnek, Macronnak, Junckernek alighanem már teljesen mindegy, hogy a V4-ek átvesznek-e pár ezer vagy immár tízezer illegális migránst. Náluk százezrek, milliók vannak. De meg kell törni a kelet-európaiak gerincét!
Szét kell zúzni, és át kell alakítani a társadalmukat!
A fenti hírnek amúgy van egy bájos része. Juncker úrék mindenkit megnyugtatnak arról, hogy az eddig elnyert pályázatokat kifizetik, egyszerű magyar, lengyel vállalkozót nem érhet kár. Mert hát attól, hogy ők a jövőben nem adnak nekünk pénzt, azért nekünk még utalni kell Brüsszelnek!
Felénk ezt pilótajátéknak hívják, és ez a legfinomabb megfogalmazás. Azokat a támogatásokat – drága urak és hölgyek – a korábbi, adott időszakra vonatkozó költségvetésből kell megoldani. Nem a következőből, amelybe mi ugye befizetünk, de nem kapunk semmit, mert nem vagyunk demokraták…
Csak hát a kelet-európai ember nem hülye. Láttunk már privatizációt, csoda befektetési ajánlatot saját életünkben is. Szóval ezt ne!
Ez így egyszerű is lehetne. Ország népe összefog, ellenáll. Keres szövetségest a hasonló helyzetű államok között, nem fekszik le a nyugati diktátumnak.
Azonban valahogy mindig előkerül a „nyugati életformát követő demokrata”, a „kurucból lett labanc”, a „nagyon okos és nagyon aggódó értelmiség”.
Gyurcsánytól a kijelölt új Jobbik-vezérekig mindenki tudja, hogy április 8-án tönkreverték őket. Lesz még tünti, de egyre szánalmasabb. Soros már az elején tudta: nem fognak nyerni. Azonban azt is látja – színes bulikban nagy a tapasztalata -, hogy ma nem tudja leváltani Orbánt.
Ezért nyugati lobbistáival együtt elkezdi aláásni Magyarország és Lengyelország helyzetét. Mindig legyen valami ügy – mindegy, hogy igaz vagy sem – ez médiatechnológiai kérdés.
Ezért lesz még számtalan brüsszeli eljárás, intés, vitanap, kutyafüle.
A szánalmas – habár cseppet sem meglepő – az az, hogy a pesti „demokratikus és néppárti” ellenzék csak ebben látja a reményt saját hatalmára. “Ments meg mindket, Európai Unió!”
Megszállást akar. Ideológiai, politikai és gazdasági formában egyaránt.
Nekik az fizetne igazán jól.
Utána majd jöhetnek szakmai tanácsadók is határkerítést felszámolni.
fotó: svobodnenoviny.eu
Magda@
2018-05-01 @ 05:19
Néha mazochista módon benézek Kálmán Olgához.
Ez ugyan csak néhány percig tart, mert egészségkárosító hatása van.
Az viszont nagyon szembetűnő, hogy bizonyos személyek, pl. Fegyőr is heti szinten osztják az észt, és kiálltják világgá, hogy a külpolitika milyen vakvágányon van és a jogállamíság, valamint az EU-s értékek mennyire csorbulnak és ez így nem mehet tovább!
Ők persze, sokan minimális “poltikai múlttal” sem rendelkezők majd már most azon “dolgoznak” hogy ebből a mély mocsárból, amely már most elnyeléssel fenyeget hogyan húzzák ki az eltévelyedetteket!
Miért nem hagynak itt csapot, papot és ” integrálodnak” külföldön, ha itt már csak émelygő gyomorral és befogott orral tudnak vegetálni!
Ja, hogy már másutt is több az eszkimó, mint a fóka?
Brüsszel a nagy Iskolamester képében tetszeleg, és egyre több hatalmat akar összpontosítani egy kézben. A francia Napóleon is ezen dolgozik.
pandora
2018-05-01 @ 08:43
Tényleg vigyázz magadra,5 percen túl egészségromboló!!!!!!!!
khm
2018-05-01 @ 12:27
Nagy igazság!
zaza
2018-05-02 @ 01:19
Miért a bohóceho az jobb ? Legfeljebb az agymosottaknak, akik szeretik ha átverik az agyukat. Ezeket hívják birkáknak. Bármit belegelnek, mint a birkák.
Maróti Béla
2018-05-01 @ 09:21
Kedves Magda !
Azért nem tudják Kálmán Olgánál a Fidesz prominensei osztani az észt mert hiába hívják őket nem mennek be. ( Vajon miért , ezen gondolkozzon el )
Gondoljon abba is bele , hogy ha mindenki aki nem ért egyet a Fidesz kormánnyal és Önnel azok mindannyian elhagynák az országot ! Sajnos a kelleténél többen ezt meg is teszik .
Magda@
2018-05-01 @ 10:16
Az intelligens ember nemcsak a barátait, de még az ellenségeit is szereti saját maga kiválasztani, mondjuk jobb megfogalmazás, az ellenfeleit, mint a sportban.
Kálmán Olga stílusa gyomorrontás esetében kíváló hatású, könnyítésképpen.
Maróti Béla
2018-05-01 @ 10:34
Kedves Magda !
Semmire nem reagált amit írtam !
Magda@
2018-05-01 @ 11:09
Az első mondatára reagáltam. Arra kért, hogy gondolkozzam el, amit megtettem.
A másik kettőre nem
Ön talán bennfentes a HírTV-ben?
csakafidesz
2018-05-01 @ 09:40
Magda! Elég csak az ábrázatát tovább csúfitani. (Igaz ez elég nehéz) és akkor lemászik a képernyőről.
Amarna
2018-05-01 @ 05:27
…és mi az hogy Magyarország Miniszterelnökét brüsszelbe /direkt kis betű/ RENDELIK ??????
MOST NAGYON KEMÉNYNEK —MÉG ANNÁL IS—KELL LENNIE ÉS JÓL MEGMONDANI MINT TETTE AZT A KÜLÜGYMINISZTERÜNK !!!!!
NEM KELL “SÁPOT ” FIZETNI HA A KÖZÖSBŐL NEM RÉSZESÜLÜNK –ÉS KÉSZ !!!!!!
ÉS KI KELL ÍRNI MINÉL ELŐBB A KILÉPÉSRŐL SZÓLÓ VÁLASZTÁST !!!!!!
MERT A JOBBOLDALI GONDOLKODÓ MAGYAROKNAK ELEGÜK VAN !!!!!!
Gáspár Anett
2018-05-01 @ 06:18
Sajnos gazdaságilag, kereskedelmileg ezer szállal kötődünk. Angliának sem engedik, szabotálják, húzzák, mint a rétestésztát. Pedig az nagyhatalom.
Héja
2018-05-01 @ 08:59
Nem rendelték Brüsszelbe Orbánt. Joseph Daul és Manfred Weber néppárti vezetők áprilisi látogatását viszonozza. Azokét, akik a választások előtt keményen kiálltak Orbán mellett. Az időpontot előre egyeztették. A tanácskozásra Orbán terveinek megismerése végett kerül sor. Az odarendelés” a ballib média ordas hazugságai egyike. Nem mellesleg az egyeztetés Magyarország érdekében áll.
Wez
2018-05-01 @ 10:30
Ha ez igaz, akkor fényes példája, hogyan lehet agyat mosni. Eddig engem is sikerült csapdába csalni. Mocskos világ ez! Köszönöm az infót!
Kiss László
2018-05-02 @ 10:21
Persze, ez csak indexes megfogalmazás. Nekem is furcsán hangzott, amikor láttam a Pesti Srácokon, de – mint a cikkből kiderült – az indexet idézték.
Maróti Béla
2018-05-01 @ 09:26
Kedves Amarna !
A Fidesz az Európai Néppárt tagja. , a Fideszes képviselők ebben a frakcióban ülnek.
Az Európai Néppárt Orbán Viktort nem mint Magyarország Miniszterelnökét hanem a Fidesz Elnökét hívta konzultációra.
kyokuto01
2018-05-01 @ 13:13
Mitől lenne nagyhatalom? Mert Kuntakinte megy Csingacsguk ellen tudtak izmozni? Valamelyik arab-izraeli háború alatt mondta de Gaulle, hogy a négy nagyhatalomnak közösen kell megoldania a közel-keleti krízist. Az USA elnöke – talán Johnson – reagálta erre, hogy hol a fenében van a másik kettő?
Hajtóvadászatöregekre
2018-05-01 @ 05:57
Ha már az egész világ mondja hogy Orbánék lopnak, csak maga a rabló cáfooja,talán el kéne gondolkodni van e igazságalapja.
És igen, ha az én pénzemet lopkodnák el rendszeresen,biztos azt mondanám én is,eddig és ne tovább.ti örüonítek neki ha valaki folyamatosan lopkodna tőeletek? Az eu-s pénzek nem egyes magánemberek meggazdagodását szolgálják. Nagyon helyesen cselekszik az eu, remélem bele is roppan ez hazug kormány
Gáspár Anett
2018-05-01 @ 08:16
Ülj be a “gondolkodóba”, oszt a végén húzd le magad. Libernyák troll.
Wez
2018-05-01 @ 10:32
Veled együtt te majom! Tudjátok egyáltalán mit kívántok!? Elegem van a “dögöljön meg a szomszéd tehene is, akkor is ha többet nem iszom tejet” idióta viselkedésből! Jó lenne, ha felébrednétek!
Wez
2018-05-01 @ 10:33
Az előző Hajtóvadászatöregekre-nek ment!!!
Gáspár Anett
2018-05-01 @ 12:01
😀
Salvatore Gravano
2018-05-01 @ 09:28
A véleményed a valóságot még csak nem is súrolja ,te bolsevik…a vádjaitokat bizonyítani kéne ,mert azt úgy illik..demokráciában….a te gondolatmeneted öngyilkos, az őseid pedig éppen eleget loptak és raboltak ,no és gyilkoltak is….
Kiss László
2018-05-02 @ 09:30
Tyű! Sammy, a Bika! Adj nekik, Gotti bácsi már nem haragszik rád, ha ezeket osztod!
Gaspar Anett
2018-05-01 @ 06:05
ÉLJEN AZ ILLIBERÁLIS DIKTÁTOR ÉLJEN A DIKTATÚRA !
honvédő
2018-05-01 @ 08:13
Egymillió légy nem tévedhet ugye? 😉
Magyarország ellen most nem tankokkal jönnek, hanem a médiával és az olyan gittegyletekkel, mint a LIBE és hasonlók, amelyek megpróbálnak létrehozni egy virtuális valóságot, aminek a tényleges valósághoz semmi köze nincs. Azt gondolják, hogy ha egy hazugságot ezren, ezerszer ismételgetnek, akkor az igazsággá válik, csakhogy ez már egyre kevésbé működik. Mindig vannak olyanok, akik elhiszik – mint pl. Te is -, de a többség itthon és Európa más országaiban is inkább a saját szemének és tapasztalatainak hisz.
Gáspár Anett
2018-05-01 @ 08:19
Ez egy troll nicktolvaj!
T.isztelt Máté T. Úr!
Az email címek összehasonlításával kiszűrhető.
Kérem, szíveskedjék a nicktolvajt kiiktatni. A PS legtöbb cikkéből már megtették.
Köszönettel, GA.
Gáspár Anett
2018-05-01 @ 06:13
Hát, ha Budaházy ügyének kezelését, a bűncselekménytől sem elriadó ítélkezést nézzük, azért akad egy-kettő. Csak hát a bibi még Gyurcsány alatt keletkezett, s azóta húzták-vonták, toldozták-foltozták, csűrték-csavarták. Aztán volt itt vörösiszap ügy, Hunvald ügy és számos hasonló ügy, melyek természetesen nem tartoznak a kifogásolt ítélkezések körébe. Már miért is tartoznának, amikor az ő kutyájuk kölkei úszták meg.
Gáspár Anett
2018-05-01 @ 06:15
Amúgy a megvonás szerződés szegés, aminek súlyos következményei lehetnek. Tehát csak fenyegetőzés.
Magda@
2018-05-01 @ 06:28
Mint régen az “elvisz a zsákos ember, ha nem viselkedsz jól”
Most nem csak egy van…
Gáspár Anett
2018-05-01 @ 08:22
Nem fog elhinni! A pesti zsidók, akik visszatértek a lágerekből és a leszármazottaik Sorost nevezik ” zsákos embernek”!, mert őket fosztogatta egy nyilassal együtt.
Zoltan
2018-05-01 @ 06:54
Örülnék, ha megvonnák az eus támogatásokat, mert kiderülne, hogy anélkül is boldogulnánk a nemzetveszejtő baloldal legnagyobb bánatára.
Magda@
2018-05-01 @ 07:16
Nem akarnak kizárni, jó a szükséges balek, csak kukoricára térdepeltetni és csak a macska asztalnál lehetne a helyünk. Amíg ilyen Sargentini félék tömegével van tele a brüsszeli gittegylet, addig nem lehet másra számítani.
Még az is lehet, hogy orbán viktor nevét így írják a jövőben.
Naprózsa
2018-05-01 @ 07:30
Nagyon szellemes, kedves Magda: magyarország Diktátora orbán viktor nemecsek.
S einstandolják az üvegolyóinkat is.
Én
2018-05-01 @ 07:14
Az eu egy gazdasági közösség. Semmi több.
Nincsenek közös eu-s alapelvek, értékek, ez az egész migránsokkal teletömött kóceráj csak egy üzlet a nagyoknak.
Gyarmatnak kellettek a keleti blokk országai, és a belépésünkkel már bekebeleztek minket, a mostani törekvések csak ‘finomhangolás’.
Gáspár Anett
2018-05-01 @ 08:25
A belépésünk feltétele volt, hogy előtte alaposan kifoszthassanak minket.
Magda@
2018-05-01 @ 08:26
Kezdetben valóban egy gazdasági közösségként indult.
Egyesek azonban menetközben felismerték a potenciált ami a politikai parkettre helyezte át a fő súlyt, az ismert érdekekkel, amit Lévai János is felsorolt.
Így a nyomãsgyakorlás megduplázódott, illetve van alternatíva a mindenkori nyomásgyakorlásra.
csakafidesz
2018-05-01 @ 09:43
A gazdasági erő politikai erőre váltása nem új jelenség.
Magda@
2018-05-01 @ 10:20
Így igaz, az alapozásnál kezdődik a házépítés is.
Gáspár Anett
2018-05-01 @ 12:05
Nem menet közben. Az EU előzménye a Páneurópai Mozgalom, melynek egyik nagykövete a szabadkőműves Habsburg Ottó volt. Ő sertepertélt nálunk, és “segítette elő” a tagságunkat. A PM fő célja az Európai Egyesült Államok létrehozása. Kíváncsi lennék, hogy a fia valójában mit ügyködik itt nálunk a Máltai fedőszervezet éllovasaként.
honvédő
2018-05-01 @ 08:39
A játszma lényege éppen az, hogy az EU-t gazdasági közösségből (ami egyébként alapvetően egy racionális együttműködés) európai szuper állammá alakítsák, amiben a kisebb országoknak semmibe nem lenne érdemi beleszólásuk. A nagyhatalmak vezetőit és az EU bürokráciát pedig a nemzetközi pénzügyi háttérhatalom könnyedén kézben tartja és irányítja. Most már ez a cél sem elég, lakosságcserével teljesen meg akarják semmisíteni az európai őshonos népesség létének valamennyi fundamentumát. A társadalmi, kulturális, a keresztény hagyományokon alapuló sajátos európai identitását és az azt fenntartó középosztály gazdasági alapokat is. A helyébe egy kevert népességű, egységes identitás nélküli, multikulturális, gazdaságilag lerongyolódott, könnyen kézben tartható és irányítható európai embermasszát szeretnének.
Wez
2018-05-01 @ 11:03
És mindezt dalolva önként!
Azt nem értem, ezt a világos szándékot, hogy a fenébe nem értik meg az emberek?
Valószínűleg úgy, hogy nem tájékozódnak, csak mantrázzák a megszokott liberális ideológiájukat és nem látnak tovább a saját önigazolásukon. Jól látható, hogy soha nincs felemlítve terv, megoldási javaslat, csak addig jut el az indoklás, hogy “Orbán geci”, meg “mongyonle”. Meg, hogy többet lopnak, mint a gyurcsány. Siralmas vegetáció…
Károly
2018-05-01 @ 07:16
Egyszerű a lépés, ha elveszik az EU-s támogatást, a haza árulókkal kötelező eljárni és pont!!!!!!!!!!!!!!!!
Naprózsa
2018-05-01 @ 07:21
Egyetértek, Zoltán. Nem nyugat kell nekünk, mi kellünk a nyugatnak. Vasfüggöny, védővám, keleti nyitás, aki kinn dolgozik, annak a diplomájába, szakképzésébe befektetett költségünket fizesse ki nekünk az alkalmazó állam. Minden szolgáltatás kedvezményes legyen a magyarnak, feláras a külföldinek…stb. Lenne még jópár országgyarapító ötletem.
Más: ma bevezetik a minősített többségi szavazást, holnap már a népesség-lakosságarányos jogú szavazás jön, aztán mi itt keleti kisállamoknak kusssss lesz!
Kösz, ennyi elég volt belőletek, Nyugat-Kalifátus! Pápá!
Gáspár Anett
2018-05-01 @ 12:08
A külügyminiszterünktől arrogáns, fasiszta módon megvonták a szót.
Gáspár Anett
2018-05-01 @ 08:04
Göncz Pipi, hogy azt visította patkány módra: ” Ajrópa, segíccs!!!”
-Imre, mit tennél a helyenben?- fohászkodott a Gyurcsány-Hiller kettős.
-Kitelepítenék, megnyitnám recsket, padlást lesöpörnék, aztán betelepítenék, fiam”.
Gáspár Anett
2018-05-01 @ 08:10
János Kovács! fb)
Mi közöd hozzá? Maradj a témánál.
Kele úrra tartozik. Csak nem te ítélkeztél, vagy a felmenőid, hogy annyira számon kéred a névsort?
Magda@
2018-05-01 @ 08:33
Kedves Lévai János én a polip helyett inkább erre a kigyóra gondoltam:
“A mitológiából jól ismert a saját farkába harapó kígyó vagy uroborosz, amely az örökkévalóságot vagy az örök körforgást jelzi. Egy ausztrál hüllőközpontban valóra vált a jelenet. Egy vedlő kígyó alig tudott kikeveredni a saját bőréből.” Origo
Előfordulhat ez a világhatalomra törekvőkkel is….
kyokuto01
2018-05-01 @ 13:20
És akkor szájába farkaló kígyó lesz belőle.
khm
2018-05-01 @ 08:40
Ez a megszálló-behívás az őseiktől eredeztethető. Gyakorlatuk van benne.
Janos Langer
2018-05-01 @ 10:23
Kedves M@gda!
“én a polip helyett inkább erre a kigyóra gondoltam:”
Találó, erre nem is gondoltam! :- (((( Én mind a kettôt utálom!
Kaktusz
2018-05-01 @ 09:01
István Kurucz és Kovács János!
Ti mindketten szarkeverő degeneráltak vagytok. Hazaáruló banda, amit ti képviseltek. Azokat képviselitek akik szétlopták az országot privatizáció címén és több millió embert tettek munkanélkülivé. Ékes példa rá a 9 hazai cukorgyár, amiből 8-at bezártatok, és ez még csak egy iparág volt a sok közül….tehát hosszasan lehet arról beszélni, hogy ki lop, de egyértelműen látszik, hogy nem a Fidesz, ugyanis míg ti lopást vizionáltok, addig mindenféle gazdasági mutató felfele halad. Jó lenne, ha végre abbahagynátok a süketelést.
Szerencsétlen, degenerált balliberális hülyék vagytok.
Maróti Béla
2018-05-01 @ 10:26
Minek ide migráns gyűlöletet keltő propaganda.
Gyűlöljük mi egymást anélkül is ha nem értünk egyet , nem gondolkozunk egyformán !
Wez
2018-05-01 @ 11:11
Ne ferdíts! Ez nem gondolkodási kérdés, hanem ténykérdés. Tényeket említs, ne lózungokat puffogtass és terelj. Amit gyűlölünk az a vastag bőr a bolsevikok arcán, amivel át tudtak vedleni liberális hazaárulókká! Ha nem tartozol közéjük, akkor nincs okunk gyűlölni, ha igen, akkor gondolkozz el, hogy jogos-e a gyűlölet! Nem Orbántól számolódik az biztos…
Kaktusz
2018-05-01 @ 21:26
Maróti Béla
Igazad van. A gyűlölködésért a BALLIBERÁLISOK mindent megtesznek.
honvédő
2018-05-01 @ 09:36
A hazai nemzetellenes erők (most már egyértelműen ide sorolható a Jobbik is) működési receptjének lényege az elmúlt száz év során gyakorlatilag ugyanaz: alkut kötni egy birodalommal, minek tálcán átnyújtanák a hazát, cserébe a birodalom a hazaáruló elit uralmát és a hozzá tartozó személyek jólétét és kiváltságait biztosítja. Mindig ők azok, akik kiemelt támogatást élveznek a nagyhatalmaktól és a nemzetközi sajtótól, pénz, paripa, fegyver mindig van, amennyi csak kell. A módszerek változhatnak és finomodhatnak, a szisztéma azonban nem változik. Teljesen mindegy, hogy a birodalmat Szovjetúniónak vagy Európai Uniónak hívják és mindegy az is, hogy kommunista diktatúra van vagy köztársaság és mindegy az is, hogy a hazaáruló komprádor elit kommunista élcsapatnak vagy baloldali liberális mainstreamnek, “demokratának” tekinti és nevezi magát.
A szisztéma eddig általában olajozottan működött, most a fogaskerekek közé akadály került, Orbán Viktor és a rebellis politikáját támogató magyar választói többség. A hazaáruló elit most is gondolkodás nélkül behívná a birodalmi tankokat, ha lenne rá lehetőség. Mivel ez már nem lehetséges, mint ’56-ban, sőt a birodalmi bankok behívása sem (IMF), jönnek a más aljas eszközök, a külföldi politikai és pénzügyi nyomásgyakorlás, a média össztűz, a Soros-hálózat által gerjesztett megmozdulások, stb.
Van számukra egy rossz hírem. Ha a hazájukat védő magyarok olyan erősek és egységesek lesznek, mint most és a nemzetüket védő népek összefogása is úgy alakul, ahogy eddig, akkor esélyük sincs.
Wez
2018-05-01 @ 11:18
Jól írtad le, egyetértek. Remélem, hogy a V4-ek is egységesek tudnak és akarnak maradni, nem csak akkor, amikor baj nem származhat az együttműködésből. Nyitunk keletre, ezeket itthagyjuk a migránsaikkal. Jönnek hozzánk a tanult értelmes nyugati bevándorlók (már most megindult a folyamat, ha tájékozódtok, láthatjátok!) a csürhe meg megmarad nekik rabszolgának. Fura egy koncepció, ha szárazan leírjuk ugye? Sokkal árnyaltabb az ahogy a szépbeszédűek komunikálják, hogy “szükségünk van a bevándorlókra gazdasági okokból, a migráció jó és támogatni kell!” Álszent rabszolgatartók!
János Szabó
2018-05-01 @ 09:56
Ezt a két munkásőrt, csak át kell lépni és pont !
Maróti Béla
2018-05-01 @ 09:58
Két dologban szeretnék reagálni Máté T. Gyula és a hozzászólok által leírtakra.
1. Ha jól olvasom az a probléma , hogy a szemét Európai Uniós vezetés és az Európai parlamentben többségben lévők , törvényeket és jogszabályokat akarnak módosítani azért , hogy számukra előnyös helyzetbe kerüljenek a Magyar és a Lengyel kormánnyal szemben és rákényszerítsék akaratukat.
Csak azt nem tudom , miért és honnan ismerős nekem ez a módszer. Hol és mikor találkoztam azzal , hogy a többség által felruházott hatalom úgy módosította a törvényeket és jogszabályokat , hogy számára kedvező legyen . De idővel be fog ugrani !!!!
2. Nem értem miért van ez a para a Fideszes médiában az uniós támogatás esetleges megvonása miatt. Az utóbbi időben a kormány médiában , a kormány tagoktól , a Fideszes elemzőktől , a Fideszes vezetőktől és magától Orbán Viktor miniszterelnök úrtól is azt hallottam , hogy az uniótól kapott pénzek elenyésző érdemtelen részét teszik ki a magyar államháztartásnak ( GDP ) és a pénzek 90 %-a visszaáramlik a Nyugat Európai államokba. Nem értem miért ekkora a para azért a 10%-kért. Simán lemondhatnánk róla a függetlenségünk megőrzése érdekében.
Nem nagy ár !! ( vagy igen )
honvédő
2018-05-01 @ 10:22
Maróti Bélának:
ad 1. Először is az alapfogalmakkal kellene tisztában lenni! Az EU egy SZERZŐDÉSEN alapuló EGYÜTTMŰKÖDÉS és nem egy állam. Ebből adódóan – ahogyan más bármilyen szerződésnél is – a szerződésben részt vevő jogalanyok közös, egyhangú megállapodása szükséges a szerződésben foglaltak módosításához. Az Európai Parlament jogaiban és jellegében sem azonos az államok törvényhozó testületeivel, akkor sem, ha parlamentnek hívják. Az EP politikai tanácskozó és javaslattevő testület és nincs önálló jogalkotói, jogszabály módosítási jogköre. Ún. társjogalkotóként rendelet javaslatokat fogalmazhat meg, azonban ezek csak akkor válnak kötelező rendeletté, ha azt a kormányfőkből álló Európai Tanács EGYHANGÚAN jóváhagyja.
2. Nincs “para” a támogatások megvonása miatt, de miért is kellene lemondani arról, ami SZERZŐDÉS ALAPJÁN JÁR?
Tudom, hogy a magadfajták boldogan tapsikolnának, ha Magyarország elesne a jogosan járó támogatásoktól, amelyekből egészségügyi, oktatási stb. létesítmények, utak létesülhetnének. Nektek ha nem ballibkormány van, akkor mindig akkor a jó, ha az országnak rossz. Ezért vagytok aljas hazaárulók. Azt hiszitek, hogy ha az ország tönkre megy, akkor sikerül leváltani a jobboldali kormányt és a zagyvalék csürhe ellenzék kerülhet hatalomra. Hogy miért lenne ez jó nektek vagy pláne az országnak, arra semmiféle ésszerű magyarázatot nem tudtok adni azon kívül, hogy “Orbántakaroggy” és “csak”.
Maróti Béla
2018-05-01 @ 10:56
Tisztelt honvédő !
Olvasd már el , hogy mit írt Máté T. Gyula !
Azt bírálja írásában , hogy az Európai Unió vezetése ( bizottság ) és a parlament többsége meg akar változtatni törvényeket és jogszabályokat azért , hogy a Magyar és a Lengyel kormányt kényszer helyzetbe hozza.
Nem azzal foglalkozik az írás , hogy kinek milyen joga van és mi a különbség a EU tagállamok szerződése és a tagállamok parlamentjében történő események között.
Azt nehezményezi mindettől függetlenül , hogy hogyan meri megtenni az EU bizottság illetve az EU parlament többsége , hogy olyan törvényeket , jogszabályokat fogadjon ami , a Lengyel és a Magyar kormány számára is hátrányos és kényszerítő jellegű.
A párhuzam amít írtam erről szól !
De hogy még egyértelműbb legyek:
Ha az Unióban többséggel hoznak olyan jogszabályt vagy törvényt ami számukra kedvező helyzetet teremt a Lengyel és a Magyar kormány szemben azt ELITÉLED !
Azonban ha a Magyar kormány hoz olyan törvényt vagy jogszabályt ami számára előnyös az ellenzéki pártokkal szemben az RENDBEN VAN !!!
NA EZEN GONDOLKOZZÁL EL !!!!
Wez
2018-05-01 @ 11:34
Ismételten: A magyar nép legitim választó, az általa megválasztott kormánynak jogot ad a politikai és gazdasági tevékenységre és elfogadja döntéseit. Az EU parlamentnek nincsen ilyen felhatalmazása.
A jelenlegi EU “vezetés” baloldali, (értsd: migráció támogató=rabszolgatartó) ami csak úgy lehetséges, hogy eddig nem történtek olyan folyamatok a világban, ami ilyen mértékű hibás döntésekre vitte volna a liberális vezetést. Most megtörtént és az embereknek nem tetszik (olvass utána az EU által végzett felmérésnek, milyen arányban gondolják hibásnak a migráns kérdést európában az emberek). Tehát most az van, hogy még egy évig ez a banda vezet, utána megváltozik a vezetés és a többségnek megfelelő intézkedések lesznek hozva. Igaz, addigra (ha nem gátoljuk meg valahogy) emberiség elleni bűntettet fognak elkövetni a liberalizmus zászlaja alatt, ami visszafordíthatatlan lesz szinte! Vagy csak nagyon ronda munkával lehet megoldani, ami kvázi a harmadik világháborúval lehet egyenértékű! Véleményem szerint ez fog történni, amitől nagyon félek. És ezt köszönhetem a liberális demokrácia álruhába bújt szocialista kommunista vezetőknek. “szabadság elvtársak”, ismerős? Internacionalizmus (“nemzetközivé lesz holnapra a világ”), ismerős?
Hajrá valódi demokraták!
honvédő
2018-05-01 @ 12:01
Látom még most sem érted. A lényeg szempontjából teljesen mindegy, hogy milyen rendeletet (helyesebben tervezetet, mert csak ahhoz van joga!) az EP vagy milyen javaslatot nyújt be az Európai Bizottság (ami csak egy ügyvivő szerv), hogy az kedvező-e Magyarországnak illetve Lengyelországnak vagy sem. A lényeg az, hogy nem hozhatnak semmilyen döntést – sem negatívat, sem pozitívat -, amivel megsértik az EU alapszerződését. Azokban az ügyekben, amelyekben az alapszerződésben a tagállamok a saját szuverenitásukat önkéntesen csökkentve nem ruházták át a a döntési jogot (pl. határvédelem, állampolgárság és menekültügy, adórendszer, stb.) egyáltalán nem hozhat kötelező döntést az EU. Amiben hozhat, ahhoz pedig az EP többségi határozatán kívül az Európa Tanács (a szerződő felek képviseletét ellátó kormányfők) egyhangú határozata is kell.
Az EU költségvetést illetően (ennek részét képezik a támogatások is) pedig az alapszerződés 312. cikkelye alapján az Európai Tanács egyhangúan határoz!
honvédő
2018-05-01 @ 12:36
Az egyértelműség kedvéért: ez a válasz Maróti Bélának szólt.
Kaktusz
2018-05-01 @ 21:04
Maróti Béla
Tisztázzunk valamit. Nem az EU vezetése(bizottság), és NEM a parlament többsége akar törvény változtatni, hanem néhány BALLIBERÁLIS politikus.
MEGISMÉTLEM: NEM AZ EU TÖBBSÉGE, HANEM NÉHÁNY BALLIBERÁLIS POLITIKUS. Jó lenne, ha ezeket nem kevernéd a többség közé. Ugyanis pontosan a többség ellenállása miatt dobták vissza a törvényjavaslatot MÓDOSÍTÁSRA!
Magda@
2018-05-01 @ 10:26
Azért nem árt vigyázó szemünket a BREXIT-re vetni.
A negatív példa sokszor ösztönzőbb mint a pozitiv, és nem kell kapkodni, hanem felkészűlni.
Fogjuk fel a jelenlegi helyzetet egy edzőtábornak!
Sandor Losonc
2018-05-01 @ 10:52
A”honvedo”hozzaszolasaban EGYERTELMUEN es ertelmessen magyarazatot adott a helyzetrol Csak az a baj hogy a magyarok kozott is sok rosszakaratu ember van beleertve az ellenzeki politikusokat is akik felre magyarazzak a lenyeget az EU halla Istennek nem Europai Egyesult Allamok
honvédő
2018-05-01 @ 12:47
Nem hiszem, hogy aki nem érti a jelenlegi magyar kormány politikáját az mind rosszakaratú lenne. Inkább azt lehet mondani, hogy félrevezetettek vagy súlyosabb esetben a baloldali média professzionális pszichológiai eszközökkel történő befolyásoló tevékenysége következtében beszűkült és érzelem-vezérelt tudatállapotban van, így a saját valódi érdekei ellen is mozgósítható.
Akik pedig értik – az ellenzéki politikusok és véleményformálók – és mégis az ország valós érdekei ellen dolgoznak szimplán hazaárulók, számukra nincs mentség.
Az egyszerű magyar emberek közötti közbeszédnek elsősorban az a feladata, hogy a tárgyilagosság és a tények irányába vigye vissza az emberek gondolkodását, mert értelmes és alkotó konzultáció, vita az ország dolgairól csak így alakulhat ki. Ebben mindenkinek meg van a feladata és felelőssége és feladata, így nekem is. Ezért nem sajnálom a fáradtságot arra, hogy kommenteket írjak. Talán ezek is segítenek valamit.
Hajtóvadászatöregekre
2018-05-01 @ 11:00
Jó olvasni,bár nem itt a pesti pockokon, hogy Lázár azt is nyilatkozta, a fideszen belül többen örültek volna ha elbukik. Előbb utóbb Orbán is szembesül a “te is fiam,brutusz” jelenséggel ezek szerint. Jön egy erősebb vagy sunyibb fideszes aki párbajra hívja vagy hátbadöfi a bandavezért. A jelenség létezik, erről is beszélt lázár. Kérdés mikor következik be, gondolom az eu s pénzcsap elzárása, amikűr már nem lesz mit ellopni felgyorsítja a folyamatokat.De jó is lesz!
Wez
2018-05-01 @ 11:38
Eléggé megkeseredett ember lehetsz. Lehet, hogy azok a szocialista kommunista vezetők miatt, akik most ezt a szart is kavarják?
kakuk marci
2018-05-01 @ 11:07
HONVED – HOZZASZOLASAI nagyon igazak- velösel!
MISZTÓTFALUSI
2018-05-01 @ 11:30
Belvárosi metszettfarkú “értelmiségiek”!El lehet-sőt nagyon ajánljuk-innen menni,de örökre!!Isten-csapása lett Deák Ferencnek és társainak a történelmi bűne A MAGYAR NEMZET ELLEN,hogy nem hoztak anno bevándorlást tiltó törvényt,ahelyet hoztak emancipációs törvényt!Isten-csapása lett,hogy elődeitek betették ide a lábukat!!!Bár soha ne ismertünk volna meg benneteket,hitvány,aljas-alantas mocskos hálátlan fajzat és népség!!!
Naprózsa
2018-05-01 @ 18:14
Lesz ennek a migránsnépvándorlásnak pozitív hozadéka is. Az álmagyart kicseréljük kereszténygyökerű dolgozni hajlandó nyugati menekülőkre. Csak jól meg kell nézni a védelmünket kérőt, hogy nincs-e liberálfasiszta múltja, nehogy megint ellenséget fogjunk velük mint a “Hegedűs a háztetőn” -ben orosz pogrom elől jószívűen befogadottak azóta is tartó sajátos hálájával.
Wez
2018-05-01 @ 11:48
Engem ebből az érdekel a legjobban, hogy nyíltan meddig mehet el az EU “vezetés” a diktatúra irányába. Jelenleg diktatórikus eszközökkel próbálják átverni az Európai Egyesült Állmokat. Azaz meg akarják szüntetni az országokat, államokká akarják korcsosítani. Egyet hagytak ki a számításból, hogy az USA-ban nem voltak országok ezeréves hagyományokkal, ott az államok úgy alakultak ki természetes folyamatként. Itt nem lehet ilyet véghezvinni. Ahogyan a migrációt sem. Hogy gondolhatja egy értelmes ember, hogy muszlim és keresztény egy városban él? Oroszlánokat összezárni jegesmedvékkel, bedobva nekik egy ideológiát, hogy emeri jog a határok átlépése? Baromság, ebbe csúnyán bele fognak bukni, csak közben emberiség elleni bűncselekményt követnek el és nem csak mi ellenünk, hanem a muzulmánokkal szemben is! (miután nem vagyunk rasszisták, bármennyire is próbálnak ezzel is terrorizálni minket!!!) Egyszerűen áljünk országainkban egymással békében, kereskedjünk, gyarapodjunk, de ne keveredjünk parancsszóra!
honvédő
2018-05-01 @ 12:30
Az EU “vezetésének” (ami tulajdonképpen nincs, mert az Európai Bizottság nem az EU kormánya és az EP nem törvényhozó testület) tényleges mozgástere egyáltalán nem olyan nagy, mint amilyennek látszik. Az EU nem állam (szerencsére az EU alkotmány létrehozására irányuló kezdeményezést a tagállamok nagy része korábban elvetette). Ha az Európai Tanácsban valamelyik tagország kormányfője vétózik, akkor tehetetlenek. Ugathatnak, mint a közmondásbeli kutya, de nincs mivel harapniuk. Ha sokat erőlködnek, akkor az EU szét fog esni. Nem csak egy vagy több ország kiválásával, hanem mindenestől. A V4-ekre épülő 16+1 gazdasági együttműködés Kínával a háttérben mind gazdasági erejében, mind geopolitikai befolyásában versenyképes lesz az EU-val. Németországot már nem tudják tovább mesterségesen távol tartani az Oroszországgal való ésszerű együttműködéstől, Oroszország pedig Kínával – ami egyébként sok nyugat-európai állam és az USA költségvetésének legnagyobb finanszírozója is – képes együttműködni mind gazdaságilag, mind politikailag. A világgazdaság és a világpolitika túlsúlya keletre tevődik át, így éppen a leghangosabban és legerőszakosabban nyomuló Franciaország, a Benelux államok és skandináv államok szigetelődnének el és kerülnének hátrányba.
Ezeknek az EU-ra veszélyes folyamatoknak az egyik kulcsszereplője Magyarország. Ha túllőnek a célon és folytatják a céltalan vagdalkozásukat Magyarország és Lengyelország ellen, akkor nagyon rosszul fognak járni.
Magyarország ellen jövő őszig (akkor áll fel az új Európai Parlament) a legváltozatosabb és a legdurvább módszerekkel fognak folyni a támadások, de Magyarországnak nincs sok oka sem a félelemre, sem arra, hogy ne tartson ki eddigi útja mellett, ugyanis az a jövő útja és nem a haldokló nyugati liberális demokráciákhoz való szolgai igazodás.
Wez
2018-05-03 @ 12:19
Köszönöm válaszod, kicsit megnyugtattál! Tiszteletem!
Kaiser Soze
2018-05-01 @ 11:50
Meg egy ilyen szemet szervezetet mint ez az eu bizottsag.(mellesleg mi magunk is kepviselve vagyunk tehat sajat magunk ellen is harcolunk) egyszeruen nem akarja hagyni hogy egy onkent es dalolva belepo tagorszag a kozos penzen szabadsagharcoljon ellenuk.hihetetlen de tenyleg!!!
grummanavenger
2018-05-01 @ 12:28
Na, ez egy találó, jó cikk. Azóta mondom mindenkinek, aki kérdezi, hogy “de hát miért fontosabb nekik Magyarországnál a külföld?”, hogy ez egy beteg kultúra: arra lettek tenyésztve, hogy kiszolgálják a külföldi igényt. A tenyésztő kidobta őket, mert nem tudta őket tovább öntözni, új tenyésztő után néztek, és megtalálták a nyugati bankrendszerben. (Lásd: MSZP szimpátiatüntetés Ferihegyen, az érkező Világbanki és IMF küldöttség elé :-D)
grummanavenger
2018-05-01 @ 12:30
Ja, és hát ott a Jobbik. Az immár Ballik. Eladták, megvették. Simicsicska, mint valami egyszemélyes összeomló Szovjetunió kihátrált mögülük, és most meg vannak keveredve, mint a tikok takaruláskor. Kéne egy új “kertész”, aki öntözgetheti őket…
magd@
2018-05-01 @ 12:50
Inkább hagynám ôket elhervadni, a vízzel takarékoskodni kell!
De a tengervíz is megtenné a hatását.
honvédő
2018-05-01 @ 13:31
Egyetértek. Sajnálatos módon ma Magyarországon NINCS nemzeti érdekeket képviselő, konstruktív ellenzék. Pedig nagyon kellene.
Az ellenzékben keletkezett vákuumot megpróbálják majd kihasználni a bábokat eddig is mozgató erők (ez nem csak Sorosból és hálózatából áll, ők csak a látható részt képezik), hogy maguk csináljanak a saját embereik irányításával “civil mozgalmat”, majd erre építve új pártot. Hasonlóan Franciaországhoz, ahol erre jó példa az orvosból Rothschild bankárrá, majd politikussá avandzsált Macron és az általa vezetett új, “se nem jobb, se nem bal” párt (En Marche) útja Soros alapítványának támogatásával.
A nagy különbség azonban a francia és magyar politikai viszonyokban, hogy Magyarországon van egy stabil, 2/3-os többséget háromszor megszerezni képes nemzeti párt, egy kiemelkedően tehetséges és a nemzetnek elkötelezett politikussal az élén, így nálunk ez a szisztéma nem fog működni, bármennyi pénzt és pumpálnak bele és bármekkora nyomást is fejtenek ki akár az EU-ból, akár máshonnan.
salamander
2018-05-01 @ 16:40
Európa senki által meg nem vàlasztott bohócai élükön Junckerrel, tesztelik a hatalmukat. Magyarország és Lengyelország erre – mint tesztalany – kiválóan megfelel. Az összes tagállam vezetőjének (állam- és kormányfője) határozottan picsán kellene rúgnia ezt a buzeráns eurokrata bagázst, akik egy új jurisztokrácia kiépítésével próbàlkoznak. Ez senkinek nem lesz jó, de a többiek nyűszítve kussolnak – amíg rájuk is sor nem kerül… Akkor pedig már késő lehet. Reméljük nem kerül erre sor és a V4eknek sikerül megzaboláznia ezt az eurokrata csürhét.
Naprózsa
2018-05-01 @ 18:24
Lehet, hogy már zabolázódnak. Azt csiripelik a lengyel verebek, hogy a nagy felzúdulásunk miatt ma a munka ünnepére soron kívül összerántott brüsszeli bagázs visszakozik, hogy nem úgy gondolták, nem vonják el a járandóságunkat.
Ha ez igaz, akkor nem hiába tépjük itt a szánkat holmi kilépés ötletekkel. Kíváncsi vagyok, mi lesz holnap OV beszédével és utána.
R.S.
2018-05-01 @ 20:22
Baszni a tetves soros szopó brüsszelre.
Le kell verni az összes multi márkafeliratát, államosítani, és a tulajdonosait azonal kitiltani. Megnézném az amúgy is francia renó motoros szar merci, vagy a csaló fosbos elektronikás szar audi tulajdonosainak az arcát. Mindjárt másnap fele annyiért lehetne adni a szarjaikat márka felirat nélkül és már így 2,5xes haszonnal.