Új választást? Hányszor akartok kikapni?
50
A cím megtévesztő, ez nem egy olyan „tipikus politikai írás” lesz. Szerintem azt mindannyian unjuk már. Ez gombfoci meccsekről fog szólni. Ami egy komoly sport, kellő ésszel kell hozzáállni. Kérem, ne hagyják abba az olvasást, hogy ez így nem túl érdekes téma. Az lesz.
Volt egy idő, amikor ezt a sportot tényleg gombokkal játszották. Édesapáknak, édesanyáknak akkor tűnt fel, hogy lehet, van valami oka annak, ha nem mindent találnak a ruhákon.
Aztán elkezdték a „játékosokat” kisiparilag műanyagból gyártani. Ki így, ki úgy.
Nézzünk példákat.
Gábor vetetett valakivel egy csapatot, amely nagyon menő volt. Gábor úgy gondolta, hogy neki ez jár, elég drága volt. Milyen volt ez a társaság? Nagyjából olyan, mint Gáborunk: hol ilyen, hol meg amolyan. Nagy, brutális kinézetre, aztán értelme semmi. Meccset nem nyertek. Félidőben hoztak valamit, aztán kapták a gólokat.
Gergely is kapott gombfoci csapatot. Bécsben vásárolták, ahol ez a sport azért nem túl jellemző, de legalább sokba kerül. Gergely nézte a játékosokat. Miért vannak tizenegyen? Meg miért van labda és kapu? Aztán Gergelynek elmondták, neked ezt játszanod kell. Ezt utálta, de biztatták, lesz kicsi aranyos díszserleg a végén. Azt meg is kapta, a mérkőzésen annyi esélye volt bárkivel szemben, mint egy… nincs a történethez mérhető hasonlatom, bocsánat.
Ott volt Dettike és Ákos is. Hát őket betették a buliba. Mondták, hogy most ebből kell majd megélni. Dettike ezt nehezen fogadta, de aztán gyorsan beletanult. Ákos azonnal lelkes volt, de hát a gombfoci egy némi szellemi tevékenységet, hozzáértést igénylő valami. Az se baj neki, ha Aranycsapat helyett valami angol, vagy brüsszeli, pláne tengerentúli csapatot választ.
Mondom, a gombfoci nem egy könnyű dolog. De Puskás itt is gyorsabban lő gólt, Albert megtáncoltat mindenkit, Törőcsik meg zseni. Nyilasi meg ott van, ahonnan be kell lőni.
Dettike és Ákoska érzik, hogy elment a játék. Leginkább azért megy ez a cicaharc, amelybe már régi „játékosok” is beszállnak. Ki esett neki a fűtőtestnek, ki ütött vissza? Ez komoly? De a lényeg; gólt ti nem lőttök, megússzátok a meccset, aztán ha öt százalék befért, máris bejött a demokrácia.
Feri nem vett magának gombfoci csapatot. Megnézte, kinek van használhatója. Aztán vigyorgott, férkőzött, házasodott – aztán egy pillanatra nyert, de a végén mégis az lett a meccs eredménye, ami.
Most sokan azt gondolják, hogy ha átírjuk a gombfoci játékszabályait, akkor más eredmény születik.
Volt az a 6-3 végeredményű magyar-angol. A londoniak visszavágót kértek. Budapesten ez meg is valósult: 7-1 lett a vége. Én ebből kifolyólag nem erőltetném ennek az újraválasztását – bocsánat, újrajátszását.
Mert hát csak gombfociról beszéltünk.
foto: youtube.com
Enneirad
2018-04-16 @ 05:35
Hát igen. Nehéz dolog ez a demokrácia, főleg ha nem ők nyernek. És még mindig nem fogják fel, mit értett Orbán “illiberális” demokrácián. Hát ezt. Csak demokráciát. De azt meg kellene már érteni végre.
Maróti Béla
2018-04-16 @ 10:14
Tisztelt Enneirad !
Az illiberális demokrácia (konzervatív demokrácia vagy irányított demokrácia, egyes értelmezésekben pszeudodemokrácia, részleges demokrácia, alacsony intenzitású demokrácia, üres demokrácia vagy hibrid rezsim) olyan kormányzati rendszer, melyben a választások ellenére a polgárok nem ismerhetik meg a kormányzati tevékenység jó részét a polgári szabadságjogok nagyfokú korlátozása miatt. Az illiberális demokrácia jellemzője a „fékek és ellensúlyok” rendszerének, a hatalmi ágak szétválasztásának hiánya, a civil társadalmi kontroll gyengesége. Az illiberális demokrácia olyan demokratikus társadalmi berendezkedést kínál, amely egy kormány választóinak többségi akaratát tekinti elsődlegesnek és nem óhajtja figyelembe venni a kisebbségi véleményt megfogalmazó polgárainak szándékait, az így kialakított centrális erőtérben zavartalanabbul és hatékonyabban tudja kormányozni az adott demokratikus jogállamot.
Ezt érti és támogatja Ön is.
Mon3
2018-04-16 @ 10:51
Tisztelt Maróti Elvtárs!
Hiába akarja ránk erőltetni a saját erőltetett mantráikat, elképzeléseiket, ezek totálisan tévesek, erőltetettek, és hazugok. Amíg önök nem veszik a fáradtságot, hogy szembenézzenek a valósággal és végre a valóság talajáról kezdjenek építkezni, mindig biztosítani fogják a részünkre a 2/3-ot. Illiberális=nem liberál fasiszta.
Maróti Béla
2018-04-16 @ 11:04
Tisztelt Mon3 4
Én csak leírtam mit jelent az illiberális demokrácia. Ez nem mantra , nem hazug , nem téves és nem is akarom senkire ráerőltetni. Mi a valóság ??
Valóság az , hogy a 2/3 csak a parlamentben van , a társadalomban a szavazóknál NINCS !!
Nézze meg a választási eredményeket !!
Gabriella Antonia
2018-04-16 @ 13:42
Maróti Béla! Emmanuel Macron kb. 30 és egy pár %-kal nyerte meg a választásokat, igy majdnem 2/3-os többséget kapott. Donald Trump kb. egy millióval kevessebb szavazatot kapott, mint Hillary, de mégis ő nyerte meg a választásokat. Angliáról már nem is beszélek. Ezekben a nagy országokban is voltak zavargások, rombolások, de a végén megunták és hazamentek a legények.
A bukott balliberális elvtársak nem tudnak belenyugodni bukásukba és tovább széditik egymást, hiszen Soros elég jól fizet. Igy a magyaroknak egy ideig muszály lesz eltürni a főállású rendbontók hisztieit.
Mon3
2018-04-16 @ 14:20
Tisztelt Maróti Elvtárs!
Még egyszer mondom, hogy ez mind az Önök téveszméi. Rágják még egy kicsit, mint azt a bizonyos gittet, aztán köpjék ki, mert amíg ezt fújják, soha nem lesz egy szemernyi esélyük sem a győzelemre.
Egy kicsit megvilágítom a saját hülyeségüket, hogy világosabban lássanak, ha már maguktól egyébként ez nagyon nem megy:
Egy gyerektáborban a tanár demokratikus akar lenni és megszavaztatja a gyerekeket, hogy mit akarnak ebédelni. Az eredmény szerint 45% rántott hús, 20 % gulyásleves, 10 % grízes tészta, 10 % tojásos nokedli, 10 % túrós gombóc és 5 % paradicsomos káposzta.
A tanár el kezd gondolkodni. A többség nem a rántott húsra szavazott, tehát azt nem eszünk. A gulyáslevest, a nokedlit, a túrós gombócot összekeverjük a paradicsomos káposztával és az lesz az ebéd. Elégedettek vagytok gyerekek?
Különben az Ön által leírt bornírtságot csak azok fújják, akik nincsenek tisztában a választási rendszerekkel. Már az 1800-as évek elejétől számtalan választási módszert találtak ki, hogy az arányos választási rendszert sikerüljön kialakítani. A magyar a német rendszert követi, de nem jobb és nem rosszabb Európa többi rendszeréhez képest. Azaz másutt is hasonló arányok biztosítják az elsőséget.
Angliában kizárólag az első helyezett viszi el a mandátumot egy fordulóban, és nincs listás szavazás, tehát akár 10%-os szavazataránnyal is lehet győztes egy párt. Izraelben pedig csak listás szavazás van. Ez viszont állandó koalíciós válsághoz vezethet. A magyar rendszer vegyes, azaz a kettő közötti, mint Európában több helyen is. Egyébként bármelyik rendszer lenne érvényben nálunk, a FIDESZ nyert volna.
Aranyi Gábor
2018-04-17 @ 18:17
Megnéztem. Listán 49 %, egyéniben 85,8 %. 2 800 000 szavazat. Miről cirpelsz, Tücsök Tóni??
Rakovszky István
2018-04-16 @ 12:26
A külföldről pénzelt, irányított kisebbséget a legtöbb országban börtönbe vetik, nem hagyják szabadon követelődzni és ugatni.
A magukat “liberálisnak” hazudó anarchisták által követelt “liberális demokrácia” abból áll, hogy csak azoknak van joga a véleményükhöz, akik az övékét ismételgetik.
Már pedig Hazánkban senkit sem bántanak a véleményéért, legalább is nem a a kormány, ellentétben az anarchista csürhe tagjaival, akik utálják a hazafi magyarokat és mindent hajlanók ellenük hazudni a külföldi ellenség kérésére‼
khm
2018-04-16 @ 14:43
A marótinak!
A Fidesz ellen 5,5 millió szavazott kendek szerint.
Akkor a gyobbik ellen 7.219.504 fő.
A maszop ellen 7.629.571 fő
A debil köcsögök ellen 8.004 102 fő
SZAVAZOTT !!!
Érti kend?
Aladin
2018-04-16 @ 05:40
Miért nem akarja az ellenzék egyböl választás nélkül Gyurcsányt vagy Karácsonyt egyböl miniszter elnöknek tenni. Hülye banda. Jó a cim, hányszor akartok még kikapni?
Benkő László
2018-04-16 @ 06:45
Igen, annak örüljetek, hogy nem lesz új választás, mert annak Orbán-négyötöd lenne a vége.
Maróti Béla
2018-04-16 @ 10:18
Tisztelt Benkő László !
Legyen , teljesen nem mindegy , hogy 2/3 vagy 4/5. Mi változik ???
pandora
2018-04-16 @ 07:20
Ferenc megóvja a meccs eredményt 40 helyen,mert nem ők nyertek .Bizony,bizony az eredmény csak akkor elfogadható,ha az ő truppja győz ! Egyébként lejt a pálya ,rosszul fütyül a bíró,csal a partjelző és különben is….
Maróti Béla
2018-04-16 @ 09:45
Kedves Pandora !
Mi a gondja a szavazatok újraszámolásával ? Esetleg tart valamitől ???
Zsanett
2018-04-16 @ 10:19
Az a gondja, hogy hitvány alakok vagytok.
Maróti Béla
2018-04-16 @ 11:06
Köszönöm. Ezt jól megmondta .
khm
2018-04-16 @ 14:45
És még igazat is mondott!
Mon3
2018-04-16 @ 10:53
Csak annyi, mint maguknak a 2002-es újraszámolással. Pedig akkor csak 1%volt a különbség, nem úgy mint most…
Maróti Béla
2018-04-16 @ 11:06
Önnek is Köszönöm. Ezt jól megmondta .
pandora
2018-04-16 @ 14:13
Semmi bajom az újra számolással,nyugodtan számolják csak.Bár Gyurcsány nem engedte meg annak idején,gyorsan elégették,neki lehetett ezzel baja. Egyébként új választást kért és nem számolást Vagy csak a kígyók kígyóztak?
magyar
2018-04-16 @ 07:34
Az bosszantó,hogy belerángatják a tanuló fiatalokat.
magyar
2018-04-16 @ 07:35
A gyerekeknek tanulni kellene,nem hőzöngeni
Zsanett
2018-04-16 @ 07:49
Tanulj tinó, ökör lesz belőled!
Maróti Béla
2018-04-16 @ 09:57
Tisztelt Magyar !
Milyen hőzöngésről beszél.
Ön szerint a fiatalok nem mondhatják el a véleményüket ???
Az elmúlt években , jelenleg és a jövőben mit fognak tanulni a jelenlegi oktatási rendszerben.
Ön szerint az cél , hogy a fiatalokat a szalagsorra betanított munkásnak képezzék. A szakmunkásképzésen részvevő fiatalok többsége itt fogja hagyni az országot a jobb munkalehetőség és megélhetés miatt.
Aranyi Gábor
2018-04-17 @ 18:29
A Kockásingesek és a Momentuskók elmondták a véleményüket. Ez kb. 3 %-ot jelent. viszont az én életemben már nem valószínű, hogy olimpiát rendezünk. Kösz, fiúk! Az elnöki palotát meg az ÁSZ-t és egyéb műemlékeinket nem kéne narancsszínűre festeni, mert a Fidesz a kormánypárt… Tudja, volt az a másik tüntikézés, amit a Független Kalódániel Diákfalrament szervezett. Akadémikusok dolgoznak az oktatásügyön, de majd ők, TIZENHAT évesen… Aha. Ja. Majd a sörkatona eldönti, hogy milyen futóműve legyen a PAK-FA akárhányasnak. Aha… Ja. A bölcsis meg étrendet ír, receptúrát, mert tudja, hogy a spenót nem jó. Csoki csokival, az igen! MAGA már most mehet… Mintha uniós alapérték lenne a tőke, a munka (!) meg a szolgáltatások szabad áramlása…
Szerintem a jobb gimnáziumokban nem szalagmunkára képzik a fiatalokat. Az szakiskolai szint… A valóban képzett szakmunkás meg miért menne nyugatra, amikor itt jobb – ha mindent összevet?!
magyar ember
2018-04-16 @ 07:49
Hányszor akartok kikapni. Van még tartalékunk. Kinyílik a fiatalok szeme is. Látja kik vagytok.
FIDESZ újra győzne több mandátummal.
olszal
2018-04-16 @ 08:54
A Gyurcsótány féle izgágaság nem más, mint az Apró klánnak való megfelelés.
Nem hagyja nyugodtan a Piroska anyós, a kicsit öregecske feleség a DK ( Dobrev Klára) párt névadója, mert hogy gondolja ez a pápai proligyerek. Azért vettük a szárnyaink alá, hogy ne legyen minimum miniszterelnök?!Ha már Világbank elnök nem lehet, mert ahhoz kellene némi matematika tudás is…meg a származásával is gubanc van…bár, az orra meg van hozzá.
Még a szavazatszámláló bizottságok tagjaiba is belerúg (az ő korábbi szóhasználatát kölcsönvéve, nem is kicsit, de nagyon!), mert a 40 helyen elvégzett becsületes munkát teszi taccsra őkegyelme. Gondolom a kiválasztott 40 helyen voltak a DK megfigyelői is. Ezek szerint saját emberei is megbízhatatlanok. Ha ő mondja…
Péter
2018-04-16 @ 10:53
Béla,Béla rajtad látszik a legjobban,hogy nem tanultál.
Egész Kelet -és Dél Európában sajnos gond,hogy a magasabb jövedelem elszívja a fiatalokat.
Magyarországon még az átlag alatt van a kiköltözöttek száma pld.Romániához vagy a balti államokhoz képest.
Erről is OV tehet?
Az én egyik lányom 2008-ban ment el.
Kint is fog maradni,mert olyan havi milliós nettó jövedelme van,amit itthon nem kapna meg bruttóban sem.
Ezt agyelszívásnak nevezik és nem cukrászdát nyit a magyar Bécsben,mert nincs saját tőkéje elég.
Erről viszont a 40 + 12 év szocializmus tehet.
Próbálj gondolkozni,talán sikerül.
János Szabó
2018-04-16 @ 09:13
Megjött a munkásőr szóvivő ! Övé az egész oldal ! Át kell lépni és PONT !
Maróti Béla
2018-04-16 @ 09:36
Tisztelt Máté T. Gyula !
Viktor kapott egy gombfoci csapatot mellyel 1998-ban az átmeneti leigazolásokkal megnyerte a bajnokságot. Aztán 2002-ben és 2006-ban ez nem sikerült. Azonban ettől kezdve az ellenfél minden meccsen érthetetlen módon elkezdett folyamatosan öngólokat rúgni ezért 2010-ben fölényesen nyerte bajnokságot. Olyan mértékben nyert , hogy azzal lehetősége volt megváltoztatni a bajnokság szabályait.
Ekkor elgondolkozott , abban mindig nem bízhat , hogy a következő idényekben is az ellenfelek folyamatosan rugdossák az öngólokat ezért új szabályokat vezetett be.
Készíttetett egy 45 fokban lejtő asztalt és elrendelte , hogy csak azon lehet a mérkőzéseket játszani , az ő csapata mindig otthon játszik és az asztal azon részén áll fel amelyik számára előnyös.
A félidőben történő térfélcserét eltörölte és elrendelte , hogy a bírót és a partjelzőket a hazai csapat jelölheti . Ezek után 2014-ben és 2018-ban is megnyerte a bajnokságot. Gratulálok.
A problémát csak az okozza , hogy a gombfoci Európa és Világ bajnokság mérkőzéseit nem a hazai bajnokságban alkalmazott szabályok szerint rendezik és nem a hazai bajnokságban használt asztalon.
Az EB és VB győzelemhez kellene Puskás , Bozsik , Kocsis , Farkas , Varga , Albert , Bene , Váradi , Törőcsik , Nyilasi stb. sorolhatnám , de hol vannak Ők !! Mikor nyerünk ( vagy legalább négy közé kerülés ) a jelenlegi gombfoci csapattal . A jelenlegi gombfoci Európai és Világ szabályok alapján sem az EB-n sem a VB-én nem fogunk labdába rúgni . A itthoni bajnokságot mindig meg lehet nyerni , az sem rossz pénz .
” Mert hát csak gombfociról beszéltünk. “
Mon3
2018-04-16 @ 10:58
Csak így tovább. Minnél jobban nyomatja, annál könnyebb dolgunk van. Olvassa el az “Üsd az öregeket” című novellát. Sokat tanulna belőle, de szerintem Ön már reménytelen eset..
Maróti Béla
2018-04-16 @ 11:11
Tisztelt Mon3 !
Csak a gombfociról beszéltem ahogy Máté T. Gyula.
A novella címe ” Üsd az öreget ” vagy tévedek !!
Egyénként akkor reménytelenül halok meg .
khm
2018-04-16 @ 14:47
Nosza RAJTA !
Rakovszky István
2018-04-16 @ 12:39
Maróti Béla: A családi foglalkozása nem martalóc volt⁉
látjuk, hogy kik csinálták a gyűlölet kampányt! ÖNÖK.
Orbánnak igaza van, hogy nem engedi be tömegével az erőszakkal költöztetett migránsokat Afrikából Ázsiából.
Én itt a bajor kisvárosban, ahol élek több menekült családot is ismerek. Pont tegnap voltam a feleségemmel egy Szír családot meglátogatni. Szíria egyik Izraeli megszállás alatt levő városából jöttek. Aranyosak a gyerekek és a szüleik is.
Még nem reggeliztek és ott marasztottak, hogy együnk velük. A fiatalasszony rövid időn belül egy fantasztikus menűt készített. Bárcsak tudna a német feleségem ilyen produkálni legalább a születésnapomra.
De azt tudom, hogy ők kivételek akik komolyan be akarnak illeszkedni az itteni világba, ellentétben azzal a hiszterizált tömeggel akiket látunk a híradókban verekedni egymással és a helyiekkel.
L
2018-04-16 @ 10:07
Akkor gondoljuk tovább a dolgot. A Fideszre 2,5 millió ember szavazott, a tüntetésen 100000-en voltak állítólag. A 2,5 millió az bizonyosan szavazásra jogosult, míg a 100000-ből nem tudjuk hányan. Ez a 100000 ember azt állítja, hogy ők a többség, mert 8 millióból csak 2,5 millióan szavaztak a Fideszre. Ha csak az összes szavazásra elment 5 millió embert vesszük, nem a 8 milliót, akkor is 2%-ról beszélünk, nagyon jó szándékkal. Egy hangosan magamutogató kisebbségről, akik büszkék a vereségükre, mert ki mertek állni a versenyre. Mert ugye a részvétel a fontos nem a győzelem…
pandora
2018-04-16 @ 14:18
Pontosították a számot : 2 millió 800 ezer szavazat a Fidesz -KDNP
magyar ember
2018-04-16 @ 10:33
NEHOGY MÁR ! milyen alapon ?
Gyurcsány meg Dobrev kényére -kedvére ?
Megvezetett diákok tömkelege.
magyar
2018-04-16 @ 10:35
Dolgozni kellene nem tüntizni.
Péter
2018-04-16 @ 10:58
Látszik hogy dékás vagy,sőt szerintem fizetett troll.
Nem érthetetlen módon rúgták az öngólokat 2010 előtt.Ennyi telt tőlük ,ennyire nem tudnak focizni se.
Most is fenyegetőzés,a szabályok teljes eltörlése – pld.külhoniak szavazójogának visszavonása,nem az alkotmányra,12 órán belül kirúgni a legfőbb ügyészt – amihez kétharmad kellene stb.-a migránshelyzet fel nem fogása,a kerítés elleni tünciző Fletóval okozta,hogy bucira lettek verve.
De persze te nem vagy képes tovább látni a Népszava címlapjánál.
Maróti Béla
2018-04-16 @ 11:12
Tisztelt Magyar !
Fentebb még azt írta , hogy tanulni !
Enneirad
2018-04-16 @ 11:14
Tisztelt Maróti Béla!
Ha már a Wikipédia által megadott definíciót használta, akkor olvassunk tovább ugyanott:
A liberális demokrácia működési elvének nem megfeleltethető, ún. zárt társadalmak kritikája Karl Popperhez fűződik. A liberális demokrácia fogalma gyakori, szubjektív és polemikus felemlegetése miatt egyes vélemények szerint elkoptatottá vált: míg George W. Bush a nyugati típusú demokrácia exportálása érdekében vállalt nemzetközi fegyveres konfliktusokat, addig többek között Soros György ugyanazon demokrácia nevében Bush leváltását tekintette egyik legfontosabb feladatának.
További különbség, hogy Karl Popper a totalitárius rezsimeket támadta, míg a Soros által létrehozott alapítványok félig vagy egészen demokratikus országokat bírálnak.
…
Terminológiai hibákhoz vezethet, hogy számos politikus és véleményformáló értelmiségi napjaink liberális demokráciáját magával a demokráciával azonosítja és a liberalizmus-kritikát utóbbi bírálataként értelmezi.
A fogalmi tisztánlátást nehezíti, hogy a liberalizmusnak többfajta irányzata is kialakult – és ezek nem mindegyike számított a mai értelemben véve demokratikusnak –, továbbá a liberális demokrácia nem jelenti a többségi akarat egyértelmű érvényesülését, azáltal, hogy az egyéni és a kisebbségi jogokra helyez különös hangsúlyt.
A demokrácia szó alapja a “démosz”, a nép (ha úgy tetszik a többség) akarata. Erről van szó most is.
És mellesleg ugyanabban a magyarázatban szerepel Orbán Vikotr tusnádfürdői beszédének ez a részlete is. Ha valaki nem érti, az sajnálatos:
“…Ami Magyarországon ma történik, értelmezhető úgy, hogy a mindenkori politikai vezetés arra tesz kísérletet, hogy az emberek személyes munkája és érdeke, amelyet el kell ismerni, az a közösség, a nemzet életével szoros összefüggésben álljon, a kapcsolat megmaradjon, ez a kapcsolat erősödjön. Vagyis a magyar nemzet nem egyének puszta halmaza, hanem egy közösség, amelyet szervezni, erősíteni és építeni kell. Ilyen értelemben tehát az az új állam, amit Magyarországon építünk, illiberális állam, nem liberális állam. Nem tagadja a liberalizmus alapvető értékeit, mint a szabadság, de nem teszi ezt az ideológiát az államszerveződés központi elemévé, hanem egy attól eltérő, sajátos nemzeti megközelítést alkalmaz.”
Maróti Béla
2018-04-16 @ 15:18
Tisztelt Enneirad !
George W. Bush véleményem szerint a területen lévő olajmezők valamint az amerikai fegyver lobby nyomása miatt vállalt nemzetközi fegyveres konfliktust amit sokan bíráltak.
A bírálathoz , ellentétes vélemény megfogalmazásához szerintem mindenkinek joga van függetlenül attól , hogy diktatúrát vagy félig vagy egészen demokratikus országokat érint. Az már egy más kérdés , hogy igaza van vagy sem.
Egyetértek a demokrácia a többségi vélemény elvén alapul a kisebbségi vélemény tiszteletben tartásával.
Az idézetben Orbán Viktor által elmondottakat nem tudom másként értelmezni mint , hogy létre kell hozni egy nemzeti ideológiát és az alá kell az embereket közösséget létrehozva szervezni. Aki nem ért egyet ezzel az ideológiával az nem tartozik a nemzethez. A nemzeti ideológiát vajon kinek van joga megfogalmazni egy személyben.
Aranyi Gábor
2018-04-17 @ 18:51
Kinek van joga megfogalmazni a nemzeti ideológiát? Természetesen nekem, mint MAGYAR írónak-költőnek. Évszázadok óta ezt tesszük… A népi-urbánus vonulat is csak művi, külső beavatkozás volt… Kinek van joga megfogalmazni… Hááát, a maga családjában ki dönti el, hogy ki tartozik a családjához, és ki nem? Na, ugye! Polgár apuka elő akarta írni a sakkozó lányainak, hogy kihez mehetnek feleségül… Nemzeti szinten kinek van joga? Aki képes rá, és feljogosítjuk erre. Egy biztos: az illetőt NEM GEORG SOROSNAK ÉS NEM FUKUYAMÁNAK hívják. Nem is Furcsán Nyerencnek…
Maróti Béla
2018-04-16 @ 14:42
Tisztelt Mon3 !
A példája teljesen jó. A gyerekek rántott húst fognak enni. Azonban a tanár a szülőknek azt nem mondhatja , hogy azért kaptak a gyerekek ebédre rántott húst mert a gyerekek 2/3-a azt akart enni mert az nem lenne IGAZ !!!
Mon3
2018-04-19 @ 12:19
Maróti Elvtárs!
Tökéletesen bebizonyította, hogy nem érti a példámat! Az összefogás csak moslékot hozott volna!
De és se értem magát. A demokratikus országok nagy részében különböző számolási technikákat dolgoztak ki – ennek komoly tudománya van -, hogy eldöntsék, hogy jogosan ki kormányozzon. Az is világos, hogy biztosítani kell az ország irányítását, ezért az első helyezettnek nagyobb felhatalmazást biztosítanak, különben ha ezt nem alaklmazzák a nagy demokráciában úgy járnak, mint az olaszok a múlt században. Minden héten új kormány, minden nap új koalíció! A legundorítóbb az Önök részéről, hogy ha a baloldal ennek az elvnek haszonélvezője, akkor az rendben van, szóra sem érdemes, de ha a jobb oldal van hatalmon, akkor sutba dobjuk az elvet, és elkezdenek aljas módon pocskondiázni. Ezzel csak a könnyen befolyásolható proli szavazóikat hergelik fel. Szánalmas.
olszal
2018-04-16 @ 15:38
A mai idézet Woody Allentől:
“Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal.”
“Never argue with an idiot ! They drag you down to their level and then beat you with experience.”
Ezt üzenem mindazoknak akik a debil Maróti Bélával vitatkoznak…☺
Marta Karacsony
2018-04-16 @ 17:18
Vitatkozni bizonyos egyedekkel annyi, mint disznók elé gyöngyöt szórni…Abszolút fölösleges. A csodás tüntető tömegről meg nézzék a Mindenszó.hu-ban látható képsorokat… Igazán élvezetes. Budapest “krémje”…
Nilton Santos 4307
2018-04-16 @ 21:41
Kimerítő hozzászólások !! Mindenki nagyon okos , intelligens és tárgyilagos….és bőbeszédű !! Holnap én is keresek egy könyvet és bemásolom ide !! De semmi harag…..
Zsanett
2018-04-17 @ 04:59
És akkor még nem is láttad Arturt…
N
2018-04-19 @ 23:45
Be kéne tiltani az Őrtorony, Ébredjetek c. jehovista lapokat is, mert Jehova Tanúit is Soros György finanszírozza, a jehovisták is korlátlanul elárasztanák egész Európát muszlim, néger, arab migránsokkal!! Jehova tanúi egy amerikai neobolsevista felforgató terrorszervezet, ugyanolyan rosszak, mint az ISIS, Boko Haram, an -Núszra, Hamasz , Fatah, al-Kheida iszlamista szervezetek!!