Akarsz gender-diplomát?
23Meglepő rendezvényt tartott a Michigani Egyetem egyik kutatóintézete, a Research on Women & Gender. Az alapvetően a nők jogaival és a társadalmi nemekkel foglalkozó intézmény tartotta fontosnak, hogy kielemezzék a felnőtt férfiak és a serdülőkorú fiúk közötti szexuális kapcsolatokat.
Hát… Kérem a Kedves Olvasót, hogy kezdjen el idejekorán elhatárolódni tőlem. Mert most meglehet, nem leszek kellőképpen píszí.
A fent említett esemény címe: „Pederasztikus Rokonság: a Queer-tanulmányok koncepciótlanítása”.
Önmagában az is meglep, hogy ennek olvastán az emberek nem kapkodtak a Btk. vonatkozó paragrafusaihoz, de… De mi?!
Pusztán a „pederaszta” kifejezés miatt – s ismétlem, még csak a szónál, nem a tettnél tartunk! – kinyílik minden tisztességes ember zsebében a bicska. Viszont a Michigani Egyetem már azt kutatja, hol lehet ennek „normalitását” össztársadalmi szinten értelmezni.
Szóval van ez az „oktatási intézmény”, amely „nevelni” akar fiatalokat. Személy szerint én aligha tévedek már oda, de tételezzük fel, hogy valamely honfitársam megteszi. Aki tanulni akar, mert megszerzett információi alapján trendi a külföldi iskola.
Kérdeznek tehát az említett egyetem felvételi osztályán.
- Diák?
- Igen, tanulni jöttem.
- Nemét meg akarja határozni?
- Nos, az úgy 18 éve megtörtént.
A felvételi biztos szemrehányóan néz rá. Nem könnyű eset, apja biztos Trumpra szavazott. Rendetlen neveltetés.
- Nem akarja ismét meghatározni a nemét?
- Igazából nagyon az irodalom érdekelne, aztán a történelem, fizika és matematika szak között választanék.
- Maga felelőtlen! Ha alapvető értékek között nem választ, miképpen akar függetlenül gondolkozó döntéshozó lenni?
- Tanulnék?
- Ön kirekesztő?
Mit tehet ilyenkor egy felvételiző? Szép az egyetem, csinos a kampusza, meg hát azt mondták, ide járva lehet valaki. Beismer.
- Férfi lennék.
- Nem gondolná ezt újra?
- Hát, úgy – nem szívesen. Viszonylag egyértelmű élettani jellegzetességeim vannak.
- Azt tudja, hogy ezek megváltoztathatóak? Erre ösztöndíjat és pénzügyi támogatást is tudunk biztosítani.
- Én igazából a Shakespeare-szakra gondoltam volna…
- Várjon, ennek utána kell néznem. Ha az ön által említett úriember kedvezően viszonyult a gender-szemlélethez, talán érdekes is lehet a kérése.
A fiatalember kívülről tud szonetteket, III. Richárd drámai hatalomvágyát is olvasta, sőt, a Hamletből sem a képregény változat volt meg. De maradna férfinak. Szabad?
Érkezik válasz.
- Mit gondol a migránsok teljes körű befogadásáról?
- Hát Shakespeare-t tanulnék…
- Fiatalember! Hogy gondolja azt, hogy ezzel a hozzáállással maga valaki lehet?
Hősünknek nem volt kellő válasza. Sajnos, a queer-dolog sem érdekelte. Azért még megnézte a rendezvényt, s látta: ezt a pénzt simán költhették volna inkább rákkutatásra.
Gender-tanulmányok nélkül is lehet belőle „valaki”.
Mondjuk, rendes ember.
fotó: miamiherald.com
Magd@
2018-02-11 @ 07:24
Az abnormalítás határtalan!
Sokasodjatok az ENSZ is biztos támogat minden ilyen irányzatot és lepjétek el a földgolyót.
Amen.
khm
2018-02-11 @ 08:29
Kefélni (gondolom) tudnak,de sokasodni aligha. 🙂
Feher Zsolt
2018-02-11 @ 07:25
Totälisan ertelmetlen szakok totälisan barom kutatäsok. Ki ad ere penzt es miert. Olyan melyre sülyedt az emberi civilizäcio bizonyos helyeken hogy fel sem fognäk ha eljönne a vilägvege. De gondolom a genderszak kemeny elöremnetelt eredmenyez mert rendkivül” fontos”. Van az az 1%buzi aki a vilägot a sajät gondolkodäsära akarja formälni ergo ez nem eltevelyedes hanem dicsöseg!!!! De remelem jön meg egy mäs viläg is nepiesen jön meg a kutyära teherauto!!!
Rakovszky Istvan
2018-02-11 @ 16:57
Ne felejtd el, hogy mind anacik mind a komcsik a kezdetben talan meg az 1%-ot sem ertek el,de ennek ellenere is sikerult egy diktaturat kiepiteniuk!!
De ok nem toroltek el a nemeket, igy jott az utanpotlas, de akik a feher embereket at akarjak buzikka nevelni, afrikabol es azsiabol impotaljak a nepesseg utanpotlasat, de azok majd nagyn gyorsan kessel vagy golyoval fogjak megszuntetni a gender tanszekeket
Fogó
2018-02-11 @ 10:19
A baj a társadalomtudományokban van. Hogy nem objektívek. Kitalálnak valami hülyeséget, megpróbálják elterjeszteni, s lehet sikerül. A bölcsészetben még ma is nagyrészt úgy van, hogy hiszel-e benne. S ha hiszel, majd találsz rá magyarázatot. Míg 100 éve többé-kevésbé kordában tartotta a keresztény (háttér)szemlélet, a ember-ember kapcsolatokkal foglalkozókat, ma már nincs gát. Tehát az össze létező, vagy majd-létező, megpróbál “polgárjogot” szerezni magának. A melegházasságnak már nagyrészt sikerült is, a mellékhatások nem érdekesek, azaz, mennyi rangja lesz, ha a “fésűvel” is frigyre lehet lépni majd..
muszlim
2018-02-11 @ 10:19
kovács desikerült zoltán nagyon is akart genderdiplomát és ez sikerült is neki.
Gáspár Anett
2018-02-11 @ 11:03
Butaság.
LÓSZERSZÁM
2018-02-11 @ 12:29
UGYE ÉRZED UGYE ÉRZED
LÓSZERSZÁM
2018-02-11 @ 12:29
UGYE ÉRZED UGYE ÉRZED
KARY
2018-02-11 @ 12:30
Pártfőiskolai diplomát ,ami egyenlő a 2 osztályt végzett gazdasági ,muszlim IQ ” diplomával” ,mind a kettő munkakerülő élősködőket képez.
Derszu Uzala
2018-02-11 @ 14:57
Mennyit ér egy ilyen “diploma”?Lásd a napiszar.hu egy régebbi bejegyzését:
Mit mond a frissen végzett,de állást még nem talált bölcsész a szintén frissen végzett,de már állással rendelkező bölcsésznek?
“Két Big Mac-et és két kólát kérek.”
Egyébként fenti állásban valóságosan is több hasznot hajt az illető.
pandora
2018-02-11 @ 18:21
KOmmunikáció szakon (büfé-ruhatár) végeztek ? Akkor még a Meki is magas.
Rakovszky Istvan
2018-02-11 @ 16:50
Segitsunk a CEU gender szakos eloadoinak es diakjainak:
A szegedi egyetemen van a laser-kutato intezet. Fejlesszenek ki egy olyan lasert amelyel a genderistak szuletett elsodleges nemi szerveit egy par mp-es operacioval el lehetne tavolitani, csak a sugarat kellene felettuk elhuzni es azonnal megszabadulnanak toluk.
Elso kiserleti alanynak Sorost, masodiknak inatieffet javasolnam.
Gondolom mindenki boldog lenne, kiveve a fent emlitett kettot, mert valoszinuleg nehezuk lenne a gatyajukszarazon tartasaval!!
Rabló Idő
2018-02-11 @ 17:32
Pederastic Kinship: Deidealizing Queer Studies = pederaszta atyafiság: ferdehajlamúak tanulmányozása eszményítéstől mentesen
Vendégelőadó az Emory University tanársegédje, Kadji Amin.
Kéfa
2018-02-11 @ 17:43
Lehet, hogy “elcseszte” a cikkben a felvételiző fiatal. Talán ha már az első kérdésre azt válaszolja, muszlim vagyok, akkor nem kérdeztek volna többet?
Ecsedi Imre
2018-02-11 @ 20:03
A nemek társadalmi szerepének kutatása eredetileg egészen másról szólt, mint manapság. Nem is igen lehetett róla a médiában hallani. A közelmúltban azonban azok a körök, amelyek a hagyományos társadalmi értékek felszámolására törekednek, felismerték, hogy ebben a gender-dologban van fantázia, kicsit megfinanszírozva kiválóan alkalmassá tehető a céljaikra. Gondolom, hogy az amerikai egyetemen meghirdetett kurzust sem az amerikai kormány finanszírozza. A cél a hagyományos kultúrákban meglevő, a jót a rossztól megkülönböztetni hivatott erkölcsi korlátok – ha úgy tetszik tabuk – ledöntése, mert ezek az erkölcsi normák akadályozzák leginkább a fiatal nemzedékek befolyásolhatóságát – melynek végső célja, hogy jó rabszolgákat nevelhessenek belőlük. Van egy másik, nem elhanyagolható hozadéka is – és a homoszexuális (értsd: pederaszta) demonstrációk is ezt a célt szolgálják – , nevezetesen az, hogy a pederaszta szervezők minél olcsóbban jussanak “friss húshoz”. Régebben elég költséges dolog volt az intézeti fiúkra, kislányokra való vadászás, ráadásul nem is veszélytelen, mert ezek a gyerekek azért már zsenge gyermekkorukban megtanulták, hogy kell a vén buzikkal bánni a kellő jövedelmezőség érdekében. Így viszont a “hagyományok béklyóitól megszabadított, felvilágosult” gyerekek önként és hálásan omolnak idősebb barátaik, barátnőik petyhüdt kebelére, és boldogan engedik hamvas bőrüket és pelyhesedő nemi szervüket simogatni. Tudom, gyomorforgató ezt olvasni, de ez az igazság.
Még csak annyit jegyzek meg, hogy az “igazi” homoszexuálisokról (akik nem “vállalják fel” – értsd: nem csinálnak belőle reklámot) gyakorlatilag nem lehet hallani. Ők normális, stabil párkapcsolatban, a mindennapi életüket élik, esetleg gyermekeiket nevelik, ugyanúgy, mint a heteroszexuális párok. Úgy gondolom, hogy a társadalom döntő többségének nincs is velük semmi baja.
Magda@
2018-02-11 @ 20:29
Amióta különböző szervezetek, egyetemek, politikusok csak arra törekszenek, hogy a nemeket összemossák, azóta egyfolytában a nemiségről van szó, pró és kontra.
Az unalomig ontják az ostobaságokat, ezzel még több zűrzavart hozva létre.
Eddig megvolt a világ nélkülük és működőképes volt.
Saját szerencsétlen “szexualításukat” kiáltják világgá és mindenkire irigyek, akik a hagyományos szerepekben érzik jól magukat.
Ecsedi Imre
2018-02-11 @ 21:15
Az a szomorú, sőt, félelmetes, hogy a fizetett propagandisták mellett egyre több a szerencsétlen, naiv hülye, aki meggyőződésből áll mellettük. Ismerős ez a felállás a múlt rendszerből is.
szancso
2018-02-12 @ 09:14
“mert ezek az erkölcsi normák akadályozzák leginkább a fiatal nemzedékek befolyásolhatóságát – melynek végső célja, hogy jó rabszolgákat nevelhessenek belőlük.”
Sajnos igazad van, pont ezt példázza egy rövid Video aYT-on, ahol egy újságíró az egyik amerikai egyetemen több fiatalt meginterjúvolt és megkérdezte tőlük, hogy mit szólnak ahoz, hogy ő pl. egy 2méteres kinai nőnek hiszi magát, vagy szintén picike kinai nőnek, stb.
A megkérdezettek közül egyetlen egy volt, aki kinevette, a többiek udvariasan azt mondták, ez a te dolgod, azt hiszel magadról amit akarsz és én elfogadlak így is.
Az újságíró végkövetkeztetése az volt, hogy az egyetemre járó fiataloknak nincs saját véleményük, és valószínűleg ez is az oktatás célja.
szancso
2018-02-12 @ 09:27
Egy valamiről ritkán esik szó, ez pedig az orvostudomány.
Ez az egész gender-elmélet csak azért tudott tért nyerni, mert mára tulajdonképpen mindenki megváltoztatthatja a nemét – persze, ha van rá pénze, vagy az állam az adófizetők pénzéből ezt finanszirozza -, de mostanában már sokan a klónózásra tippelnek, hogy az majd megoldja az emberiség problémáját.
SajtosNokedli
2018-02-13 @ 02:41
Amúgy elolvasta bárki is, hogy miről szól ez a cucc? Kb arról, hogy az ember megpróbálja feltárni a “queer” mozgalom korai történetét, és itt a deideologizálás azt jelenti, hogy megpróbálja erről lefejteni azokat a politikai kötődéseket, illetve azokat a szexuális jellegű eszméket, amik a mai ideológiába már nehezen lennének beilleszthetőek. Például a könyvben szereplő író sajátos politikai nézetei, a pederasztaság, vagy a négerek iránti vonzódás valószínűleg mint kellemetlen stigma jön elő, ami az ő közösségükben is erős vita tárgyát képezi.
https://irwg.umich.edu/events/kadji-amin-pederastic-kinship-deidealizing-queer-studies
https://www.dukeupress.edu/disturbing-attachments
Meg én nem vagyok bölcsész, de azt tudjátok, hogy ez az egész gender studies valós társadalmi problémákat (is) boncolgat, és nem arról szól, hogy a gyíkemberek homoszexuális masszává akarnák olvasztani a világot? Nem kell egyet érteni a témával, de hogy ne legyen teljes képzavar, érdemes pár órát utána olvasni.
liquid
2018-02-25 @ 22:44
Thanks for . again . a wakeup call. Great job!
Béla
2018-03-13 @ 20:45
Tisztelt Sajtos Nokedni! Őszintén örülnék, ha valaki értelmesen el tudná magyarázni, hogy miről is szól a gender az-az a “társadalmi nem” kutatás. Amit erről az ELTE képviselője mondott, az számomra értelmezhetetlen, mert többnyire arról beszélt, hogy mi nem. ( Sőt arról sem egyértelműen.) Szélsőséges, az elmebaj határát súroló riportok ,cikkek, tudósítások szólnak a témáról, ( Pl. Wc használat, a nemi identitás, a biológiai nem, és a nemi vonzódás sokszínűsége, és választhatósága, a gender nyelvészet, a hím és nőnem eltörlése, a megszólítások egyéni igényekhez alakítása, a névválasztás szabadsága, mesekutatás és átírás, a szindarabok átírása, a nemi nevelés kérdései, és nincs egyetlen értelmes, világos megnyilvánulás a médiában a kutatók, szakemberek, tudósok részéről.( Ha egyáltalán vannak ilyenek) Úgy tűnik, maga a fogalom sem kellően tisztázott. Továbbá felháborít, hogy ha van is valami értelmezhető megnyilvánulás, az többnyire feminista megközelítésű. Nem a nemek társadalmi helyének szerepének széleskörű vizsgálatával, rendszerszerű megközelítésével, hanem a “patriarchális” “elnyomással”, a “férfiuralom”, az egyenlő munkáért egyenlő bért kérdésével, a házimunka megosztásával, a nők egészségügyi helyzetével, felsőoktatásban, a tudományban, a művészetben, a politikai és gazdasági vezetésben elfoglalt helyükkel, a nők elleni erőszakkal, stb.stb. foglalkozik, persze a nélkül, hogy meghatározná, hogy mit tekint egyenlő munkának, vagy hogy figyelembe venné, hogy milyen otthoni munkát, feladatot végeznek a férfiak, hogy miért élnek rövidebb életet, hogy miért ők végzik a társadalmi alja munkát, miért ők hullnak el üzemi balesetben, miért több közülük az öngyilkos, a hajléktalan stb.stb.
Ha értelmes választ kapnék ezekre a kérdésekre még az is lehet, hogy képes lennék elfogadni egy ilyen “tudományterületet”.