Majtényi: migránsok a Liu testvérek
135
A ballib oldal köztársasági elnökjelöltje lemigránsozta a Magyarország első téli olimpiai aranyát nyerő Liu fivéreket. Majtényi László, a „kulturált értelmiségi” egy tajparaszt szintjére süllyedt – a szó határozottan nem mezőgazdasági értelmében. Személy szerint mernék kételkedni Majtényi magyarságában, a Liu testvérekében viszont biztos vagyok.
A pesti demokraták gyűlöletkampánya tegnap újabb lendületet vett. Miközben mindenki Magyarország első téli olimpiai aranyát nyerő gyorskorcsolyázó srácokat ünnepelte, Majtényi László egyszerűen lemigránsozta Liu Shaolin Sándort, Liu Shaoang-ot.
A ballib oldal „szellemi atyja”, a „magas szintű értelmiségi” Majtényi aztán eszmélt, és gyorsan eltávolította az internetes posztot. Csak hát – ahogy mondani szokás – a szó elszáll, az írás megmarad. A modern világban meg pláne.
Méltatlannak érezném, hogy a Liu testvérek magyarságát védjem, ez természetes. De azért a tényszerűség kedvéért megjegyezném: a két fiatalember Magyarországon született, magyar állampolgár, akárcsak édesanyjuk. Kínai édesapjuk nem szögesdrótot vagdosva, hanem törvényesen érkezett egykor az országba. Hogyan meri összehasonlítani?!
Egy érdekes történet: a fivéreket egyszer meghívták egy kínai gyorskorcsolya táborba. Magyarországinál lényegesen jobb körülmények között edzhettek. Talán csábító ajánlatot is kaptak. Mégis hazajöttek.
„Nekünk itt van a hazánk, itt születtünk, ide jártunk iskolába, itt él a családunk, és itt élnek a barátaink.”
Ennyit erről.
És akkor most a ballib mocsokról. Arról a hozzáállásról, hogy az ország semmilyen sikerének nem tudnak örülni, ha éppen nem ők vannak hatalmon. Sport-győzelmeken meg alapból gúnyolódnak, a tornából felmentettek pedig olimpiát fúrnak.
Majtényi megnyilatkozásától mindenhol a világon azonnal elhatárolódnának elvbarátai. Sőt, ha a jobboldalon hangzana el hasonló „beszólás”, a ballib oldal megmondóemberei azonnal fejeket követelnének.
Kíváncsian várom Karácsony Gergely, Szél Bernadett vagy éppen Vona Gábor elhatárolódását. Esetleg Gyurcsány Ferenc szemforgató felkiáltását: „a Laci nekem többet nem barátom!”
De leginkább az érdekel, hogy a hazai „progresszív értelmiség” Heller Ágnes vezetésével mikor fog nyílt levelet közzétenni a Majtényi-féle kirekesztő akciókkal szemben.
Jó, ezt én sem gondoltam komolyan.
S a Kedves Olvasónak sem javasolnám, hogy fél lábon álljon, amíg ez megtörténik.
Mi csak örüljünk a magyar fiúk győzelmének.
Szép volt, Burján Csaba, Knoch Viktor, Liu Shaoang és Liu Shaolin Sándor!
fotó: mti
Zsanett
2018-02-23 @ 06:30
Liuéknál, már csak Elizabeth Swaney lenne még magyarabb, ha ő is aranyérmet nyert volna.
Macera
2018-02-23 @ 08:41
Vagy te pl. Te aztán igazi magyar vagy.
Zsanett
2018-02-23 @ 08:58
Székely magyar.
Ildikó
2018-02-23 @ 17:14
Én ezzel nem büszkélkednék a helyedben, mert a székely ember nem ilyen ostoba mint amilyen te vagy. Hozzászólásaidat olvasva elszomorodik az ember, mert egyre jobban lejáratod a székelységet.Helyedben én mélységes mély csendben maradnék.Tudod, Mahatma Ghandi mondta egyszer, hogy “Csak akkor beszélj, ha a csendnél értelmesebbet tudsz mondani.” Ez rád hatványozottan érvényes!
Ildikó
2018-02-23 @ 17:19
Ja és az, hogy identitás nélküli gyökértelennek nevezel két olyan embert, akik Magyarországon születtek magyar anyától, az már végképp mindennek a teteje! Ostoba, primitív és aljas gondolkodásra vall.Minden nemzet tagjai között vannak silány emberek, úgy látszik, hogy szegény székelyeknek pont te jutottál 🙂
Zsanett
2018-02-23 @ 17:58
Én nem Gandhit olvasok,hanem Wass Albertet.
A székelység nagy számban fog Orbán Viktorra szavazni,gondolom ennek te s a korcs fajtád nem örül.
Ildikó
2018-02-23 @ 21:35
Te idióta nőszemély! Honnan tudod, hogy én minek fogok örülni s minek nem? Hiszen nem is ismersz! Nem tudod, hogy hol születtem, nem tudod hol élek, nem tudsz semmit rólam. Az, hogy te csak Wass Albertet olvasol és Ghandit nem, az a te szegénységi bizonyítványod. De hogy a tudatlanságoddal még kérkedsz is, hát az mindennek a teteje ? Szegény székelység, ha csak ennyi és ilyen emberek jutottak nekik, akkor igencsak nagy a baj! Egyébként elárulom neked, te szerencsétlen, hogy ne halj meg ostobán, hogy marosvásárhelyi vagyok.És bizony szégyellem magam miattad, hogy nem csak a székelyeket, de az egész erdélyi magyarságot lejáratod!
Zsanett
2018-02-23 @ 06:39
Hámori Tamás (fb)
Ali és Ahmed Franciaországban születtek,tehát franciák, Liuék, Magyarországon születtek tehát magyarok.
Igaz,hogy kissé keverékek.
Kata
2018-02-23 @ 07:44
Zsanett! Aki a hazájában emberek életére tőr és mindezt rassz alapon(európai fehér ember) teszi, akkor nem lehet se magyar,se francia, se német stb. Még akkor sem ha hetediziglen tudja visszavezetni őseit. Ez a hasonlat nagyon rossz volt öntől.
Zsanett
2018-02-23 @ 08:48
Ez nem hasonlat volt,pont az ellenkezője igaz,ezek nem franciák, nem magyarok hanem identitás nélküli gyökértelenek. Nincs amit sztárolni őket. És zsigerből utálok mindent ami kínai.
BÁDOG- BAYER ZSOLT BLOGJA: EGY VICC
khm
2018-02-23 @ 11:34
Zsanett!
Felhívom a figyelmét,hogy a srácok MAGYAROK!
Nem gyökértelenek,hanem az érzelmeik is hozzánk kötik Őket.
Ezenkívül a váltónak van még két másik tagja. Róluk,elfeledkezett ez a “derék” majtényi. És ezen sem lehet csodálkozni,hiszen ő valóban gazdasági célokból bevándorló família. tagja.
márta
2018-02-23 @ 13:40
zsanett.. maga úgy székely ahogy én nem, és úgy nem magyar, ahogy én az vagyok és a Liu testvérek is. Pihentessen kicsit, kezd elég lenni velős hozzászólásaiból.
Kata
2018-02-23 @ 14:13
Zsanett! Röviden: kérem akkor gyorsan szabaduljon meg az olyan “utálatos” dologoktól, mint pl.alkoholos ital, főzőedény, villa(evőeszköz), tészta, körömlakk, wc papír, stb. Ugyani s ezeket mind az “utálatos” kínaiak találták fel. 🙂
Zsanett
2018-02-23 @ 18:06
És a Kínai nagy falat is,igaz azt ellenünk. Nem lehet ,hogy ezért nem szeretem őket? Valami atavisztikus ellenszenv fog el minden kínai láttán. Ne haragudjatok,nem tehetek róla.
Kata
2018-02-23 @ 21:02
Valószílüleg azért kommunisták még mindig, a kínaiak mert Konficiusz tanait valják a mai napig magukénak. Ami többek között, a hagyományokra és tekintély tiszteletre alapszik. Valószínűleg emiat t a tűrés határuk is magasabb.
Alexxx
2018-02-23 @ 18:03
Zsanett! A kínai nem tegnap mászott le a fáról, mint az emberevő nigériai. A kínai 5000 éve kultúrnép. Egy kínai ok nélkül senkire nem támad rá, és alapból udvarias.
Zsanett
2018-02-23 @ 18:19
Akkor miért kommunisták még mindig,ha annyira kulturáltak?
Macera
2018-02-23 @ 08:40
Nem kissé keverékek, hanem az édesanyjuk magyar. Magyarországon születtek magyarként, magyarként élnek ès Magyarországnak szereztek dicsőséget. Egyszerűen undorító ez a hozzáállás a jobbikbalfék söpredéktől, akiknek még a félvérséget sem mindig sikerül felmutatni, és idegenszivűek.
Zsanett
2018-02-23 @ 09:02
Ne haragudj,de hogy születhetnek magyarként,ha az apjuk kínai?
Zsanett
2018-02-23 @ 09:14
Erdélyben is van egy csomó magyar- román vegyes házasság. Ezeknek a gyermekeik kevés kivétellel mind román iskolába járnak,nem tudnak magyarul és érdekből megtagadják a magyar őseiket. Ezek a Liuk is most éppen magyarok, de ha a sors úgy hozná és visszamennének Kínába az apjukkal együtt, érdekből egyből kínaiak lennének. Mondom,csakis érdekből. Ezért nem szimpik nekem ezek a keverékek.
khm
2018-02-23 @ 11:37
Jártak Kínában. Edzőtáborban.
Az ottani,sokkal különb körülmények,lehetőségek ellenére is hazajöttek.
Ideje lenne gondolkodnia. Ámbár kezd olyan lenni,mint a paráznaboróka.
Krisztina
2018-02-23 @ 12:51
Az, hogy ki milyen nemzetiségűek vallja magát, hogy mely országot érzi hazájának, az a lelkében, a szívében van. Tök mindegy mi a neve. És ne általánosítson.. Itt senki nem beszélt érdekekről. Ezek a gyerekek magyarok akár tetszik önnek akár nem. És mindenki örül a sikereinknek. Magyarul beszélnek, magyarul gondolkodnak.
márta
2018-02-23 @ 13:42
zsanett… kit érdekel, hogy magának ki vagy mi a szimpi? Ha nincs más érve, akkor mocskolódni kezd? Korcsnak nevez másokat? Szégyellje magát. Mos pedig nyugodtan sértegethet, ahhoz kiválóan ért.
Alexxx
2018-02-23 @ 18:06
Márpedig a emberiség jelentős hányada keverék.. Fajtiszta egyedek olyan beltenyészetekben vannak, mint Izland, ahol tényleg viking az illető húsz évszázadra visszamenően.
Zsanett
2018-02-23 @ 18:21
Akkor hajrá migrik, minek ide kerítés?
Kinda Rozalia
2018-02-23 @ 23:20
“…,de hogy születhetnek magyarként,ha az apjuk kínai?
Mert az anyjuk magyar, és ettől az anyanyelvük magyar. Az anyanyelv az a nyelv, amelyet az egyén először tanult meg, és amellyel azonosul. Nem olyan egyszerű az édesanyától tanult elsődleges nyelvváltozatot levetkőzni.
Anyanyelvünk az alap, más idegen nyelvek megtanulásánál is, nem az apanyelv.
A vegyes házasságok témakörében érdemes lenne egy kicsit tájékozódnia, mielőtt vitába keveredne nyers megjegyzéseivel.
Ildikó
2018-02-23 @ 21:34
Butaságod egetverő! 😀
Én
2018-02-23 @ 11:55
Zsanett. Lehet, hogy ők keverékek – maga pedig egy korcs.
Zsanett
2018-02-23 @ 18:22
Pedig nem.
Ildikó
2018-02-23 @ 21:29
Te idióta nőszemély! Honnan tudod, hogy én minek fogok örülni s minek nem? Hiszen nem is ismersz! Nem tudod, hogy hol születtem, nem tudod hol élek, nem tudsz semmit rólam. Az, hogy te csak Wass Albertet olvasol és Ghandit nem, az a te szegénységi bizonyítványod. De hogy a tudatlanságoddal még kérkedsz is, hát az mindennek a teteje 🙂 Szegény székelység, ha csak ennyi és ilyen emberek jutottak nekik, akkor igencsak nagy a baj! Egyébként elárulom neked, te szerencsétlen, hogy ne halj meg ostobán, hogy marosvásárhelyi vagyok.És bizony szégyellem magam miattad, hogy nem csak a székelyeket, de az egész erdélyi magyarságot lejáratod!
Zsanett
2018-02-24 @ 10:04
Wass Albertet olvasni, kiváltság. Egyik legjobb könyve a Farkasverem. Ajánlom szeretettel mindenkinek.
khm
2018-02-24 @ 12:33
Én meg kendnek az Átoksori kísérteteket.
Zsanett
2018-02-24 @ 15:47
Az is jó, bemutatja az átoksori kísérteteket,azaz a kommunistákat.
Soha se szabadulunk tőlük.
De úgy látom a Liuktól se,már 2 napja mindegyre itt vagyunk.
khm
2018-02-24 @ 15:53
Nem tudom,kend mit szed,de álljon már le vele!
Ebben a pillanatban,sokkal inkább hasonlít az átoksoriakra,mint gondolná.
Erdélyben csak románban láttam gyűlölködőbbet,mint kend.
Zsanett
2018-02-24 @ 16:42
Ne ízléstelenkedj a megszólítással hülye tápos és ha Erdélybe jössz ne hergeld a románokat,mert megvernek.
Zsanett
2018-02-24 @ 10:09
Egyébként,ha Gandhit olvasol,miért vagy ennyire agresszív?
Ildikó
2018-02-24 @ 17:00
Vegyél már vissza magadból egy csöppet te szerencsétlen, szánalmas és buta liba.Ezzel nem fogod megkedveltetni se magad se a székelységet! És jól vigyázz, ha ekkora a pofád otthon, lehet, hogy a románok téged fognak megverni! Mondjuk nem is ártana, mert igencsak nagy lett a szád! Szomorú, hogy eszed meg kevés 😀
Zsanett
2018-02-25 @ 11:49
Te marosvásárhelyi Ildikó!
Március 10-én megyünk tüntetni a székely autonómiáért Marosvásárhelyre, remélem te is ott leszel és téged is megvernek a románok.
Vagy meghúztad magad Magyarországon és inkább letagadod a fajtádat, nehogy lerománozzanak?
Kristóf
2018-02-23 @ 07:04
Ilyen alapon Bayer Zsolt is migráns, meg pl. Dobrev Klára? Meg kb. mindenki. Bár ha már így lehet választani, akkor számomra Habsburg György és Bokros Lajos a legnagyobb migránsok.
Látszik, hogy ezek a majtényi-féle bunkók semmit sem értenek abból, hogy mi a haza, és mit jelent magyarnak lenni (vagy bármely néphez tartozni).
Megjegyzem, a magyar sportsikerek mindig mindentől függetlenül nagyon fájnak nekik. 2012-ben mekkora hisztit csinaltak a “magyar” sajtójukban, hogy a fujjfujj magyarok sokat nyertek az olimpián, de az milyen büdös és jaj de fáj. Olaszországig kellett utaznom, ott az utcán idegen emberek ismeretlenül dicsérjék nekünk a magyar csapatot, ami pont megelőzte az övékét.
Kiss Adrienne Mária
2018-02-23 @ 10:24
Hogy honnan fúj a szél, az onnan látszik, a jobboldal soha nem emlegeti úgy, “a bolgár nő “.
Alexxx
2018-02-23 @ 18:08
Hát dobrevklára az tényleg szerencsétlen keverék a titkos-ügynök apával.
Feher Zsolt
2018-02-23 @ 07:04
Mär irtam ez az ember nem tudja ertelmezni a migränst mint fogalmat. Amerikäban akkor mindenki migräns az indiänokon kivül???? Es ezek akarnak kormänyozni veri szanyi kapitäny szellemi szintjet. Egyszer vägo pityu tarthatna nekik 1 vetelkedöt a ki a hülyebb a balib oldalon lenne rä jätekos böven. A Magyar csapat igen okosan es jol versenyzett büszke vagyok räjuk es sport törtenelmet irtak!
Apolitikus
2018-02-23 @ 07:06
Félig magyarok, de semmikép migránsok.
Magda@
2018-02-23 @ 08:24
Az a magyar, aki valóban annak érzi magát és úgy is él, viselkedik.
Nem a papír határozza meg a hovatartozást.
Kivlov
2018-02-23 @ 07:08
Persze. És biztos papírok nélkül jöttek és dobálták a yardokat a határon, mint az a kamumenekült arab csürhe. Idióta barom ballib f*sz.
Kalamáris
2018-02-23 @ 07:12
Várható volt, hogy megindul a zsidók epeömlése, mint mindig ha magyar sportsikerek történnek…Eddig a leggusztustalanabb Aczél Endre gyűlölettől csöpögő cikke volt Gyurta Dani ellen…Majtényitől egy kicsit többet vártam. Eddig. Óvatos duhaj volt, próbálta leplezni a magyar-gyűlöletét, de ez az újabb magyar siker (igen, a két fiú magyarabb, mint ő és a többi zsidó valaha is lesz) már elviselhetetlen lett számára…
khm
2018-02-23 @ 07:33
A zsidók között is vannak hazafiak. Ők nem szoktak a szemünk elé kerülni. Csak ez az elvakult magyargyűlölő banda.
Kalamáris
2018-02-23 @ 12:41
Igaz.
toth bela
2018-02-23 @ 07:58
Folosleges ezeknek barmit is magyarazni.
Ezek idiotak egytol egyig !
Szep volt fiuk !
Attila
2018-02-23 @ 08:32
Miért nincs senki illetékes aki feljelentené ezt a büdös bunkót ?
MaEmb89
2018-02-23 @ 08:54
Szerintem azzal, hogy Magyarországon születtek, az eggyik szülő magyar származású magyar állampolgár, Magyarországon sajátították el a kultúránkat, illetve magyar identitással rendelkeznek, magukat részben magyarnak definiálják, elég erős alap, hogy magyarnak nevezzék magukat. Ne essünk át a ló túlsó oldalára, a globalizmus elleni harcunkban ne kezdjük el listázni ki hány százalékban magyar. Főleg úgy, hogy ezzel a liberáltak kottájából kezdünk játszani.
MAJTÉNYI A SZTÁLINHITLER
2018-02-23 @ 11:48
Egyet értek veled ,Majtényi László saját származását mondogassa ,ez az a Soros bandatag ,mint a Heller ,Konrád ,spinozások ,…..stb.. Majtényinak sikerült saját magát örökre kiirtania a megbecsült emberek közül ,csak a Soros és bandájára számíthat ,ezekre a lámpavasra akasztgatóira.
atörökszultàn
2018-02-23 @ 08:54
Gratulàlunk Magyarorszàg elsö tèli olimpiai aranyèrmèhez. Kivàlò fiaink , a “migràns” Liu fìvèreket oda kell tolni Brüsszel pofàjàba, mint pozitìv pèldàjàt a külföldieket sikeresen integràlò magyar politikànak.
Jkata
2018-02-23 @ 09:22
Liuék nem migránsok, édesanyjuk magyar, itt születtek, itt éltek világ életükben.
Brüsszeli példa meg azért nem jó (szerintem), mert akkor megkapjuk az összeset, hogy lám, a magyaroknak sikerült, kezdjenek a többivel is valamit.
atörökszultàn
2018-02-23 @ 12:48
Van igazsàga mondanivalòjànak.Idèzöjelben teszem hozzà , idèzöjelbe tettem. A többi migràns pèldàja sàntìt , mert a legtöbb muzulmàn nem integràlhatò ès belölük van a legtöbb. Bàr nekünk pàrat mèg belölük is sikerült integràlni. xD ” -No, Tulipàn-szòlt a fejèt csòvàlva Bornemissza Gergely-, hàt mindig iszunk?-Kell inni-felelte Tulipàn komolyan-Huszonöt èvig török lenni , nem inni, ezt helyre kell inni.-De ha maga rèszeg, hogy föz minekünk ebèdet?-Föz a felesègem-felelte Tulipan, a hüvelykujjàval az asszony felè bökve.-Föz tùròs csuszàt is , az àm a jò!-De mi pilàfot szeretnènk.-Föz azt is. Tud. ” Gàrdonyi Gèza , Egri Csillagok
Fekete Barnabás
2018-02-23 @ 09:36
AZ a magyar aki lelkéből jövően magyar még150éves török,300éves osztrák elnyomás után is.A bunkó Majtényi is zsidó.Tanulhatott volna Petőfitől.”magyar vagyok, mert magyarnak születtem.
kivagyok!
2018-02-23 @ 09:39
Az lenne a legnagyobb kiszúrás ezekkel a liberátorokkal, ha beengednénk az arabokat. Lenne akkor szaladgálás az általuk most ellenségként gyűlölt miniszterelnökhöz, hogy erősítse meg a zsinagógák védelmét, védje meg őket, mert ők már annyit tettek ezért az országért. Ez a Zsanett is árt annyit az erdélyi magyaroknak, mint Majtényi a liberálisoknak. Ne hirdesd, hogy mekkora tuskó vagy.
Klárika
2018-02-23 @ 10:14
Azért nem olyan biztos az, hogy melyik vélemény, az ártalmasabb!
Ha például csapatostul engednénk be az arabokat egy kis kiszúrásért és szaladgálásért? Kivel szúrnánk ki a legjobban és a legtartósabban, ha nem magunkkal? Pompás ötlet hírdetése.
Zsanett
2018-02-23 @ 11:17
kivagyok!
Légyszí.ne minősíts,mert nem érted az erdélyi lelkületet. Amelyik nép csak keveredik,abból csak korcs lehet. Ezt akarja Soros bá is. Jobb ha gondolkodunk és megőrizzük a józan eszünket.
Kovács Nóra
2018-02-23 @ 11:23
“kivagyok!”
Látjuk, szerintem menj pihizni, mindenki jobban jár.
kivagyok!
2018-02-23 @ 11:55
Ez ilyen formában nem igaz, mert az emberiség mióta létezik keveredett egymással, csak különbséget kell tennünk a természetes keveredés és a ránk erőltetett között. Szomszédos törzsek és népek között természetes volt, de nagy kulturális különbségekkel rendelkező emberek között szinte sosem vezetett jóra.
Egyébként vannak erdélyi ismerőseim, van aki sosem él vissza ezzel, de vannak olyanok bőven akik előjogokat követelnek ezért. Nem szimpatikus.
Alexxx
2018-02-23 @ 18:14
Öö, igen. Szóval itt a Kárpát medencében rengetek “~csek” végződés mutat szlovák eredetre, pl. az irodalomban a Nemecsek név. De ha körülnézünk sok szlávos nevű él itt, Demszky lengyel névvel csirkefogó, Dembinszky lengyel névvel volt hős.
Zsanett
2018-02-23 @ 18:30
Milyen előjog? Székelyföldön élek,mindegyre valamelyik román politikusnak az útjában vagyunk és belénk rúg. Ez neked előjog? Megáll az eszem.
Fekete Barnabás
2018-02-23 @ 09:39
Akkor nem bunkó hanem senkiházi
Fekete Barnabás
2018-02-23 @ 09:40
Moderáció végett nincs
vasas
2018-02-23 @ 09:52
A végén még oda jut ki Majtényi ,hogy itt az országban valójában mindenki migráns !
khm
2018-02-23 @ 11:40
Ezt már a “honfoglalás” alkalmából az orrunk alá is dörgölték.
szilamérné
2018-02-23 @ 10:07
Megértem, hogy számos embert az indulatai is vezérli. Zsanett kedves, te úgy vagy székely, mint én mór. Tudod mi az, hogy anyanyelv vagy anyaföld? Szépséges magyar nyelvünk meghatározza hovatartozásunkat. A Liu testvéreknek az anyanyelve magyar, mert magyar édesanyjuk, nagymamájuk erre tanitotta őket. Magyarországon születtek, számukra értelemszerűen ez az anyaföld, büszkék magyarságukra, nem identitás nélküliek. (Egyébként székely lány Zsanett névvel, kicsit furcsa)
Kedves “atörökszultán”! A Liu fiuvéreket nem kell odatolni Brüsszel pofájába, mert ők nem abba a körbe tartoznak, akiket integrálni kellett. Ők magyarok születésüknél fogva.
Zsanett
2018-02-23 @ 11:09
Kedves szilamérné,hát kínaiul írok én,nem az anyanyelvemen? És ne kötekedj a nevemmel,nekem se nagyon tetszik a tiéd.
Találkozhatunk,ha eljössz Pünkösdkor a csíksomlyói búcsúba, feltartunk egy -egy táblát,hogy
Szilamérné-mór és Zsanett-székely. Oké?
márta
2018-02-23 @ 13:44
zsanett.. hagyja már ezt a székely dumát.. szégyent hoz az igazi erdélyiekre…
Zsanett
2018-02-24 @ 10:22
Isten áldja Kövér urat, akinek köszönhetően székely zászló lobog a magyar zászló mellett az Országházán, nem kínai.
Zsanett
2018-02-23 @ 11:25
Lássuk: csak Shaolin és Shaoang. Hát ilyen nevekkel szerintem a kínaiságukra büszkék Liu apukával együtt.
Alexxx
2018-02-23 @ 18:19
A “shaolin” = harcos magyarul. Ezt a kínai fiúk nevéhez adják. Nem kell túlspilázni.
Klárika
2018-02-23 @ 11:30
Tudom, hogy a fogadatlan prókátornak mi a fizetése, mégis, a Zsanett név csak annyira furcsán székely mint amilyen furcsán magyarok az Adriennek, a Vivienek, a Patrikok, az Erikek, az Erikák, a Teodórák, a Kevinek, stb.
Azonkívül Zsanett a “keverékekröl” beszélt általában, amely témában számos, személyes tapasztalata lehet, az anyaországiakkal ellentétben. Romániában élö székely létére pedig naponta éli meg azt, hogy mit jelent az anyanyelv és az anyaföld! nem csak “vitás” alkalmakkor! Így ez nem annyira az indulat diktálta reakció, hanem a napi élet diktálta.
Következne ebböl, hogy ön egy kedves mór.
A keverékek nem mindenike, de nagyrészük valóban a pillanatnyi érdekeik alapján ezek vagy azok, “születésüknél fogva” .
A globalizált világban “Szépséges magyar nyelvünk …” meg is határozhatja a hovatartozásunkat, de nem garantálja. A sportban !! különösen nem, hiszen manapság annyi a szerzödtetett, a “megvett”, az egy lobogó alatt induló, de az ahhoz tartozó nyelvet alig beszélö sportoló, bajnok, hogy se szerik se számuk. Valahol nagyobb a gázsi, híresebb a csapat, uccu neki,.. szegödhet el, vagy maradhatna kinnt akár az ön saját ösmagyar hozzátartozója is.
Tény, hogy a Liu fivérek nem migránsok, hanem egy törvényesen bevándorolt kínai apa és egy magyar anya Magyarországon született és nevelkedett gyermekei. És nincs semmi akadálya annak, hogy örüljünk a sikereiknek.
Zsanett
2018-02-23 @ 18:39
Klárika köszönöm,hogy “megvédte” a nevemet,nekem nagyon tetszik. És a többi meglátása is igaz.
atörökszultàn
2018-02-23 @ 13:18
Kedves szilamèrnè! Köszönöm hozzàszòlàsàt!Önnek is mint kedves Jkata-nak csak annyit , a migràns kifejezèst idèzöjelbe tettem. Most nèzem a latin-magyar szòtàrban ,-migrans-màsik helyre költözö-immigràns-1. beözönlö 2. bevàndorlò-emigrans -1. elköltözött 2. elvàndorolt. Ha szigorùan vesszük az olimpiai bajnok kivàlò Liu fivèrek legalàbbis migràns( bevàndorlò) hàtterüek. ” Magyarnak lenni nem szàrmazàs , hanem vàllalàs dolga.”Illyès Gyula
Magyarosi Mihály
2018-02-23 @ 10:13
Azt is írhatta volna,hogy két ázsiai és két mediterrán vidékről való korcsolyázó nyert olimpiai bajnoki címet!
Zsanett
2018-02-23 @ 11:45
Ha a teljes neveket vesszük, a Burján az egyértelműen román név,a Knoch azt nem tudom,német?, a Liukat tudjuk már eleget csépeltük, véletlen szerűen van 3 magyar keresztnév is Csaba, Viktor, Sándor.
Szóval ezek magyarok? Akkor többé nem csodálkozom 2004 december 5-én.
Mon3
2018-02-23 @ 10:26
Illyés Gyula szerint (Ki a magyar?) Majtényi urat és a hozzá hasonlókat nem tekinthetjük jó magyarnak. Tehát ne foglalkozzunk velük, nem közénk tartoznak.
Az hogy valaki magyar állampolgár, nem jogosítja fel arra, hogy magyarként határozza meg magát, és kisajátítsa a jogot, hogy Ő fogalmazza meg a magyarság tudatot, erre csak a többség jogosult.
Jó magyar az, aki emberi, jó tagja a magyar közösségnek. Tehát a Liu testvérek ezerszer magyarabbak a Majtényitől Gyurcsányig terjedő bagázsnál.
Kovács Nóra
2018-02-23 @ 11:19
10 pont!
Árpád
2018-02-23 @ 11:36
Mon3 Nagyon igaz mit írtál,ezek A HAZÁNKBAN ÉLŐ MOCSOK HAZAÁRULÓK NEM (magyarok!!)
Mindent Tudni Akarok
2018-02-23 @ 12:56
10/10
Alexxx
2018-02-23 @ 18:20
Stimmel!
Lukács atya
2018-02-23 @ 11:04
Az olimpiai bajnok Liu testvérek bebizonyították, hogy a bevándorlás nem negatív dolog. A kormány egész bevándorlóellenes kampánya ezzel megbukott.
khm
2018-02-23 @ 11:43
Most boldog lehetsz,mert lelki és szellemi szegény is vagy.
Kovács Nóra
2018-02-23 @ 11:46
Sötét vagy!
Mon3
2018-02-23 @ 11:52
Csak szeretnéd. Ezzel a hozzáállással pont a hozzád hasonló balfékek buknak. Megint burkoltan aláztad meg a Liu testvéreket, amikor bevándorlóknak titulálod őket. Pont te vagy kirekesztő. Nem csak magadat sikerült kirekesztened, de más nálad sokkal értékesebb embereket is ki akarsz zárni a nemzetből, és a közösség halálát kívánod. Nem vagy különb az Orbánt cigányozó, a ténylegesen menekülteket lemigránsozó aljasoktól.
Megjegyzem, hogy a kínaiak távoli testvéreikként tekintenek ránk a hun-rokonság kapcsán.
Mindent Tudni Akarok
2018-02-23 @ 12:57
Hülye provokátor vagy lukács atya.
Alexxx
2018-02-23 @ 18:20
Tévedés! A bevándorlás és a benősülés két külön dolog.
Klárika
2018-02-24 @ 10:08
Lukács Atya!
A kormány politikája nem bukott meg! Képes arra, hogy egyszerre gyakorolja a logikát is és a differenziált jogi gondolkodást is. A kormány a törvénytelen befurakodást ellenzi és a mások által kijelölt, szintén törvénytelenül bejutott személyek további elterjesztését az országban is és Európában is!!
A Liu testvérek, mint szabályszerüen bevándorolt apa fiai nem bizonyítanak semmit. Tárgyilagosan nézve, különösen mint sportoló, mindenki teljesít ha van hozzá tehetsége, kitartása és nem akadályozzák szándékosan.
A többi meg olyan mint amikor valaki a jobb kezével vakarja a bal halántékát a feje mögül.
Károly
2018-02-23 @ 11:09
A magyar, befogadja azt aki magyarrá akar lenni.
Nem elég Magyarországon élni, magyarrá is kell válni.
A magyar türelmes nép, de meddig provokálnak bennünket a hazaárulók????
Ideje lenne kitakarítani, mert a mocskos lelkület és szellemiség beteggé teheti a magyarok szellemiségét és lelkületét.
Mindent Tudni Akarok
2018-02-23 @ 12:53
10/10
Pozitív Visszacsatolás
2018-02-23 @ 11:30
Szerintem tisztázni kellene :
Magyarnak lenni az a szellemi-kulturális állapot, globális közösségi életforma, amit a közös történelmi múlt és emlékezet (az ősi mondák és legendák, a nyelvi kötelékek, a szimbólumok, a Szent Korona, kettős kereszt,…), a közös kulturális normák (szabadságszeretet, erkölcs, tolerancia,…) határoznak meg, valamint az egyén azon felelősségteljes vállalása, mely szerint az összmagyarság érdekében alkotóan gondolkodik és cselekszik.
Egy országban való születés nem feltétlenül jelenti az odatartozást.
Ezt aktívan akarni és vállalni kell, és ekkor a születés vagy felmenők eredete másodlagos.
Mindent Tudni Akarok
2018-02-23 @ 12:53
10/10
Klárika
2018-02-24 @ 10:12
Úgy látom, hogy érthetö, világos és meggyözö módon tisztázta, köszönet érte
békebíró
2018-02-23 @ 11:30
Hol van a moderátor?
olszal
2018-02-23 @ 11:42
Ne vitatkozz a hülyékkel, mert legyőznek a rutinjukkal.
Üzenem minden tisztességes magyar (!) polgártársamnak.
Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!
Mindent Tudni Akarok
2018-02-23 @ 12:50
10/10
Kristóf
2018-02-23 @ 11:42
A természet rendje szerint akit befogadnak és beházasodik, az a jöttment, a későbbi leszármazottai meg AZONOSULNAK és különbségtétel nélküli tagjai lesznek a közösségnek. Ettől még persze a jöttment is lehet megbecsült ember, csak más az identitása és ennek megfelelően a státusza. (Pl. ismert és megbecsült jöttment volt Heinrich Harrer Tibetben.)
Ebből az is következik, hogy az érkezők leszármazottai nem csak hogy azonosulnak és magyarrá válnak, de a jöttmentek nem klikkesedhetnek és lokálisan sem kerülhetnek többségbe, mert az agyonvágná az azonosulást. Ezt a természetes társadalom törvényei nem engedik meg. Megjegyzem, hogy az integrálódás nem jelent azonosulást, a kudarcát meg ugye látjuk.
A fentiek tekintetében pl. Petőfi ugye nem migráns. Ha a majtényi-féle politikai vonal szerint itt mindenki migráns, az azért van, mert az ő önazonosságukban nem szerepel a magyarság. Már a Magyar Köztársaság helyett a rendes magyar megnevezés: Magyarország is nagyon fájt nekik. Na innen tessék választani az étlapról a szent jobbtól a balf.szig mindenkinek saját önazonossága szerint.
Jut eszembe, a pszichiátriailag leírt személyiségzavar kisebb-nagyobb mértékben kb. a társadalom 10%-át érinti. Ehhez képest az 5%-os parlamenti küszöb igazán sok furcsaságnak ad teret.
(((Az USA meg egy ki tudja meddig fenntartható társadalmi kísérlet, ahol mindenki migráns, az őslakosokat pedig deportálták.)))
Kristóf
2018-02-23 @ 11:52
Ha nem lenne világos, ápr. 8-án nem csak az önazonosság megőrzése a tét, de tágabb értelemben a teremtett világ rendje, a természet öröksége küzd egy hazug mesterséges világ végzetes emberkísérletével.
Az 1000 év erodáló támadásai alatt sem kilúgozott, mások által vadul túlnőtt Magyarország maradéka küzd egy pénzvérű, ördöglelű globális falanszterrel.
Tartson meg a Teremtő!
Trubadúr doboz
2018-02-23 @ 12:52
Ne aprózd el. Az univerzum fennmaradása a tét.
Klárika
2018-02-24 @ 10:17
Egyik jobb mint a másik, értem a hsz.-it, anélkül, hogy elaprózna valamit is.
orbán4evör
2018-02-23 @ 11:58
annyira buta szarok vagytok, hogy nem érzitek a szarkazmust a postban 😀 csak arra célzott, hogy cigány orbán és a maffia haverjai a mostani “politikájukkal” simán migránsozhatnák őket is, kivéve ha vesznek letelepedési kötvényt :). Inkább azon gondolkozzatok el mogyoró agyú együgyű véglények, hogy miért állunk a korrupciós listán már Románia mögött. De nem baj szavazzatok Orbánra, jön majd a diktatúra és a “jólét” vele az ilyen 8 osztályos szaroknak mint ti. Ámen.
mirr-murr
2018-02-23 @ 16:37
Hát ha neked több jutott, az kárba is veszett!
Valaki mondta, hogy nem a tanácselnök pótlása a gond, hanem a kanászé!
Klárika
2018-02-24 @ 10:47
Nacsoda és ki készíti a korrupciós listákat, kiknek a feljelentései alapján?
Nacsoda és Orbán Viktor, a kormánya s a pártja elött soha de soha de még sohább se létezett Magyarországon a korrupciónak még a nyoma sem. Az is az ö találmányuk, nemde? De, de, és Románia is tölünk, tölük, ettöl a kormánytól tanulta el, tanulta meg, tanulta ki,….
És mi az, ha nem korrupt az aki mogyoró agyú véglényeknek tartja a többit? Nyilvánvaló, hogy csak személyesen jöhetett az ötlete együgyü véglény létére mogyoró nagyságú agyat viselni akarni.
Eljutott odáig, hogy ki is próbálja vagy csak álmodik a nyomor? fo revör?
amarna
2018-02-23 @ 11:59
TELJES SZÍVEMBŐL GRATULÁLOK MIND A NÉGY MAGYAR FIÚNAK !!!!!
HAJRÁ MAGYAROK,CSAK ÍGY TOVÁBB !!!!!!
mirr-murr
2018-02-23 @ 16:34
Hát ha neked több jutott, az kárba is veszett!
Valaki mondta, hogy nem a tanácselnök pótlása a gond, hanem a kanászé!
mirr-murr
2018-02-23 @ 16:38
Nem neked szólt, bocsi!
Mon3
2018-02-23 @ 12:10
A magyar minden esetben befogadó nép volt, és ez színesítette az országunkat. Csatlakoztak hozzánk a kabarok, besenyők, jászok, kunok, szászok, svábok, sokácok, ruszinok, stb. Persze ez a befogadás nem mindig volt zökkenő mentes főleg vallási okok miatt, de amíg a befogadottak tevékeny, hasznos tagjai akartak lenni a nemzetnek, nem volt baj, még akkor sem, ha évszázadokon keresztül meg is őrizték az önazonosságukat. Gond azokkal a népekkel volt, akik a befogadást arra használták fel, hogy leszakítsanak rólunk területeket, vagy nem hajlandóak integrálódni és párhuzamos társadalmat építettek ki, vagy eleve az önrendelkezéshez való jogunkat kérdőjelezik meg. A történelmi ballépéseink jelentősen meggyengítettek minket és most már gyanakvóak és félénkek vagyunk a befogadással. Most már eljutottunk oda, hogy nincs tovább lehetőségünk a nagylelkűt játszani. És ezzel a magyarok többsége tisztában van. A ballépéseink haszonélvezői meg soha nem lesznek jó magyarok.
Mindent Tudni Akarok
2018-02-23 @ 12:55
10/10
mirr-murr
2018-02-23 @ 12:20
Majtényi ezzel az erővel le is zsidózhatta volna őket, mert a jelző csereszabatos, csak a lesajnáló, lenéző, viszályt keltő hangsúly a kötelező! Ilyenek ezek a majtényi-félék, a névsorolvasók.
Mindent Tudni Akarok
2018-02-23 @ 12:49
Erősen tökön lőtte magát ez a parazita kibuc féreg.
Először is a bevándorló ő és a fajtája.
Másodszor, a fiúk apja ázsiai származású. Vagyis milyen az Y haplocsoportja?
Na milyen? Hát az R1a valamelyik alfaja ! És ez mit jelent? Hát azt, hogy az apa egy rokon nemzet tagja. Tehát a fiúk anyai ás apai ágon és a születés jogán is magyarok!
AMI A MAJTÉNYI ÉS FAJTÁJA SOHASEM LEHET!
Artur
2018-02-23 @ 12:56
Jó és igaz.
Artur
2018-02-23 @ 12:51
Itt most is csak arról van szó, hogy a liberális titánok meg akarják mondani, egy fogalomról, amit ők találtak ki maguknak, hogy az mindig azt fogja jelenteni, ami nekik éppen pillanatnyi érdekük szerint megfelelő lesz. A hegyek, egeret szülnek, esete. Olyan marxi..
Az pedig a viccek, vicce, hogy a hordákban szállított fiatal, vad hordákat, milliós tömegeket, embercsempészek segedelmével, tudatos határsértőként, illegális bűnözőként indítva őket, soros USA hivatalos katonai háttérhatalmának minden erejével ide zúdított hódítókat, ezzel a furcsa szóval, a migránssal fügefalevélként rejtenék el, a valóság azonban tény marad. Itt a soroságensek kovácsjánosai, és a többi lator, próbált zavart kelteni, a gondolatok és fogalmak és a hozzászólók között, több, kevesebb sikerrel. Ha akarom vemhes a tehén, ha akarom nem vemhes, ez volt a szövege Shylocknak még komcsi korszakában, amikor még a pártállamban volt „haladó”.
A migráns szó, mindig arra jó, hogy minket keresztényeket s magyarokat lehessen kioktatni vele. Mivel mi nem vettünk részt „érzékenyítő” tanfolyamain sorosnak, ami gondolom, nem egyéb,mint a marxizmus-leninizmus egyeteme, mai változatban.
Várhatóan a kínai nevű fiúk, gyermeke és unokája magyar lesz. S nekik lesznek gyermekeik.. Majtényi mondjuk ki, a zsidó belső kódolt nyelvet használta. Nekik, akik soha nem lesznek magyarok, s magyar szívűek, ahogy Széchenyi is megjósolta, kapóra jön a multikulti, s nekik öröm, a nemzet és lakosságcsere. Amit ők sokszínűség dumájával akarnak s tudnak lenyomni, aljassá vált országlakosságunk torkán. Mi magyarok megint ott hibázunk, milyen pontosan fogalmazott Prohászka Ottokár és Lendvai István! Ott hibázunk, hogy belemegyünk a játékukba, elfogadjuk szóhasználatukat, pedig azt kellene büntetni, s az legyen bűncselekmény, aki a másikra mondja, antiszemita, vagy rasszista, stb. Mert ugyanis ilyen nincsen. Ahogy nincsen és képtelenség, antibelga, antiolasz, vagy antidán. Ez pöffeszkedő túltengésüknek és szereplési viszketegségüknek, s nem is titkolt felsőbbrendűségi képzelgésüknek biztos jele. A világon mindenütt keresik ugyanis, az antiszemitákat, s lám, szerintük az egész világ migránsokból, s labilis nemekből áll, ahogy nincsen Igazság sem, Isten sincsen,stb. Csak ők vannak és az anyag. A műszaki tudományos kutatás, minden fronton és minden területen megcáfolta a vulgár marxisták összes érveit, Isten létezik, lélek van, s az emberben, mégis van valami örökkévaló. Migránsmajtényi marx ennek persze nem örül. De nekik, már Szent István is zsidó volt, s persze migráns is.. Mi magyarok pedig, ahogy egy Habsburg haynau féle másik mutáció mondta, elég modortalanok vagyunk, hogy egyáltalán létezünk Európa közepén.
Majtényikampóslászló persze szintén soha nem fogadja el, ma ezt ő, azért írhatta a facebook-jára, mert mi magyarok, felmenőit megmentettük, s asylum volt Magyarország mindenkinek 1944 március 19-ig. Mi vagyunk az emberiség egyetlen népe, mely mindig és mindenkit befogadott, lám, ezeknek a gyerekeknek az apját is. Valóban. Európában ma Magyarországon él a legtöbb nemzetközi soros, hivatalosan is, a másodikok vagyunk. Ami azért döbbenetes szám, mert Európa összes lakosságának, csak az 1,2 százaléka a csonka magyar hivatalos lakosság. S ezen belül, a valódi magyarok, akik nem cigányok, s nem sorosok, mennyien lehetnek? De nem, ez sem elég majtényiéknak! Ez az évente vérző, halálos beteg nép, melynek fogyása megállíthatatlan végzet lesz egy éven belül! Ez a magyar nép, a gyűlölet tárgya! S velünk akarják, a fekvő, a haldokló, az öntudatlan beteg magyarral megoldani, azt az álproblémát, amit a migráncsvircsaft jelent. Hiszen azonnal, egy telefonnal, le lehetne állítani a mesterségesen idezúdított megszálló hordák áramlását. Ahogy egy keresztény néger püspök mondta, a csapot el is lehet, lehetne zárni. Teljesen álságos és hazug, a hazai baloldal, az egész ellenzék érvelése. Éppen minket vádolni, az egyetlen népet a világon, mely mentette őket, a pofátlan aljasság teteje.
Azoknak, akik most fintorognak a kínai,de magyar anyával és sorssal rendelkező fiatal gyerekek fölött, pedig elmondhatjuk az igazat. Lehet pálcát törni, a kis nő, az anyuka fölött, de NEKI VANNAK GYERMEKEI, S AZ UNOKÁIK MAGYAROK LESZNEK. NEKIK. A bíráló ferdécske, leszbikusságra hajló hozzászóló vén banyáknak, nincsenek gyermekeik. Akkor ők, milyen magyarok, tessék mondani? Milyen magyar az, akinek legalább nincsen három, tisztességben felnevelt gyermeke? Szólhat egy szót, a tudatosan egyke, vagy egyse, pláne a simonebevoir? Nagyon szép lenne, ha a ferdévé és férfivá vicsorult női hozzászólók, elgondolkodnának végre,mit keresnek ők itt,a férfiak, kocsmavilágában, a pubokban, a Hyde-parkokban, egyáltalán a közéletben? Miért is nincsenek otthon, miért nem mosogatnak most, vagy takarítanak? Vagy szeretik férjüket, gyermekeiket, unokájukat? Ja, mert nincsenek. Valóban. 40 ezer a természetes fogyás, s mennyi volt tavaly az abortuszok száma? Na, ha már nem tudnak szülni, legalább segítség azokat a magyarokat, akik helyettük is szülni szeretnének, s akkor, és csak akkor, jobb magyarok lesznek. Csak a valóban öreg, valóban már eltartott nyugdíjas, de magányos néninek van mentsége, ha idetéved. A többi micsoda is, tessék mondani, mik maguk valójában? Na ügye. A tükör nem hazudik. Varázshegyi banyák, mindenáron erkölcsi lények akarnak lenni. A baj az, hogy nagyon sokszor magyar köntösben.
Nincsenek migránsok, ahogyan nincsen antiszemétizmus sem. Feltűnően sok aljas s hitvány ember, az van. Országlakosságban, hozzászólók között.
Valamiért a hazai nemzetközi sorstalanság nagyon, nagyon rosszindulatú a magyarokkal szemben. Magával a fogalommal szemben, magyar. Ha ezen nem tudnak változtatni, ne csodálkozzanak, ha mindenütt tényleg utálják őket, majtényistól, gyurcsányostólkovácsjánosostól.
Trubadúr doboz
2018-02-23 @ 13:31
Undorító ez a migránsozás akármelyik oldal is csinálja. Pont annyira ocsmány és aljas egy ilyen Majtényitől, mint bárki mástól a másik oldalon. Még akkor is ha valószínűleg fricskának szánta.
És mi van ha félig kínai a sportoló, és afgán a tanácsadó, vagy cigány a miniszeterelnök, vagy ha zsidó, sváb, román vagy sorolhatnám. Most tényleg komolyan elhiszi valaki azt, hogy attól rosszabb vagy jobb ember lesz mert a felmenői közt valamilyen népcsoport tagjai találhatóak?
Könnyű kategórizálni, és sablonokban gondolkodni, csak éppen valótlan képet kapsz.
Megelégszem azzal, hogy a tetteik alapján ítélem meg a politikusainkat, nem pedig a vélt vagy valós származásuk alapján. De így sajnos minden szereplő értékelése elégtelen.
Enneirad
2018-02-23 @ 13:09
Az itt láthatókat olvasva, üzenem a következőt a Zsanetthez hasonló megszólalóknak:
A rádióban hallgattunk egyszer egy műsort, melyben két különböző nemzetiségű szülőktől származó gyerekekről volt szó.
Egy japán-magyar fiataltól megkérdezte a riporter: “Akkor te 50%-ban japán és 50%-ban magyar vagy?” A válasz így hangzott: “Nem. Én 100% japán és 100% magyar vagyok.” Az ilyen emberek értéket képviselnek mert egyszerre két kultúrában jártasak és megfelelő szülői példát követve jó hírét viszik mindkét nemzetüknek.
Mi már csak tudjuk. A lányom magyar is és mexikói is, magyarul, spanyolul, angolul és franciául beszél. Imád itthon lenni és szeret Mexikóban is, ahol a család másik fele él.
Ennyi. A gyűlölködés, lesajnálás soha nem vezet jóra.
És mellesleg ha majd Majtényi annyit vagy hasonlót lerak az asztalra követendő példaként mint amit most ez a négy magyar fiatal lerakott elénk, akkor majd meghallgatjuk. Gondolom, addig várnunk kell még jó sokat.
Zsanett
2018-02-23 @ 18:56
Szuper lehet ez a nagy kozmopolita érzés! Az én városomban van 2 néger futballista a helyi csapatnál, 2 kínai üzletes és a családjaik. Ennyi az egész felhozatal de bár azok se lennének. A kínaiaktól úgy néz ki,hogy megszabadulunk ,mert az adóhatóság elkobozta az összes árujukat.
Enneirad
2018-02-24 @ 05:04
Igen, tényleg “szuper” (szép magyar szó, gratulálok) mert egyszerre két kultúrát mondhat magáénak. Ha ezt nem látja át, akkor sajnálom de ettől még nem leszünk kevesebbek. Mindenesetre sajnálom, hogy nem látta, amikor: Costa Ricában a Mexikói Kulturális Központ önzetlenül megnyitotta kapuit a magyar szervezők és a nemzetközi hallgatóság előtt mikor is magyar, mexikói, perui, olasz előadókkal, zenével fűszerezve magyar költők verseit szólaltattuk meg.
Zsanett
2018-02-24 @ 09:52
Mexikóról is csak a drog kartell jut eszembe…
khm
2018-02-24 @ 12:51
Paprika,paradicsom,”törökbúza”?
Enneirad
2018-02-25 @ 00:56
Mellesleg a drogkartell egy szó.
Hát igen. Ha ez a helyzet, akkor már mindent értek, ahogy hozzászól itt a dolgokhoz. Én viszont az ön helyében egy országgal kapcsolatban a tudatlanságomat és az egysíkú informáltságomat nem hangoztatnám olyan nagyon. Viszont a világért se gondolja, hogy ezzel bárkit is meg tud sérteni. MelleslegMexikó: nem csak de főleg azték, tolték, olmék, maja kultúrák, évezredes történelem. Kukorica, paradicsom, chili paprika 116 változata, csokoládé és vanília, tortilla. Mariachi, norteno és sok más zene, sokszínű kézművesség, tengerpartok, barátságos és szerethető emberek, baj esetén összezáró családok, színes kisvárosok, lüktető metropoliszok, sivatag és őserdő, vulkánok, templomok, főterek, vasárnapok, utcazene, sok nehéz sorsú és dolgos ember. Luis Barragán, Diego Rivera és Gabo, aki második hazájának vallotta Mexikót. (Ja, utóbbi kolombiai, ott is sok a kartell, igaz?)
De hagyjuk. További szép életet a saját magára zárt világban. Így már értem, hogy önnek a Liu fivérek mit jelentenek. Nekem magyar bajnokokat! (Visszatérve az eredeti témához).
márta
2018-02-23 @ 13:46
Kérni kell a zsanett nevű letiltását… csak szart kavar ! Nagyon úgy néz ki, hogy provokátor!!
Artur
2018-02-23 @ 13:52
Kérem ne tegye! Soha senkit nem kell tiltani, akkor éppen olyanok vagyunk, mint ők. Viseljük el egymást, s fogjuk fel, ott kezdődik saját rabságunk, ahol bárkit is tiltanak, korlátoznak, a gondolat, a vélemény szent s szabad. Nincsenek határai és korlátai, ha jelzőt kap, többé nem szabad. ellenkezőleg üljünk föl a lóra, normálisan, az legyen bűncselekmény, ha valakit valahol törölnek, vagy akadályoznak szabad szólásában, véleményében. arra lenne módszer, ha valaki tudatosan szemetel, ismételget, vagy csak értelmetlenségeket tesz be, akkor halványabbá tegyék, többszöri ismételgetését. de törölni nem szabad senkit, soha..
Zsanett
2018-02-23 @ 18:46
Mivel provokálok te szemét,nem is igazán értem a jelentését, szórakozz a magad fajtájával.
Artur
2018-02-23 @ 14:15
Még egyszer, nincsen migráns, sem migráns-válság. Nemzetközi gazemberek vannak. Európa megszállása bűncselekmény, tudatosan sértik meg röhögve határainkat. A magyar javaslat, praktikus, tömör, helyes. Persze le fogják söpörni, a nemzetközi hazugok. Jó lenne, ha a nómenklatúrájukat, terminus technikusaikat nem vennénk át, mi magyarok.
Amikor minket akarnak felülről lefelé kezelve, befogadó néppé tenni, hiszen a „magyar nem akar szembenézni a múltjával”és hasonló hazugságokkal dorongolnak minket. Teljesen nyitott kapukat döngetnek. Bárki, törvényesen hazánk területére léphet, s ha baja van, ha „menekült”, ahogy 1952-ben minden nemzet aláírta, a magyar is, nyilvántartásba fogja venni. Nem természeti csapás s tünemény a megszálló vad hordák áramlása. Tudatosan, cinikusan és hideg számítással végrehajtott bűncselekmények eredményei. Európa halála befejezett tény. Végre fogják hajtani, senkinek nem lehet ebben reménykedő, de megalapozatlan gondolata. Orbánt ezért nem lehet támadni, aki magyar, s csak az a magyar, az Orbánra fog szavazni, mellette áll. Ebben nincs és nem lehet alku.
S ha nem is értünk egyet az egész élsport szemléletével a kormánynak és a választók jó részének véleményével. El kell fogadnunk azt a tényt, hogy jelen pillanatban közös nevezőjüket, magyar mivoltukat éppen a sportban tudják sokan újra felfedezni, vagy legalább megérinti őket az érzés, mi az, magyarnak lenni.
Persze, jó lenne, ha nem mindent a sikerben mérnének, de a közvélemény jó része, csak a sikeren keresztül tudja értéknek látni önmagát is. Mégha az, mások sikere is. Ezért szívtelen aljasság a hozzászólók buta rosszindulatú és zömében balos részének fanyalgása, milyen magyarok a fiatal győztesek. Mindenesetre jobb magyarok, mint a bírálóik. S nem azért, mert sikeresek voltak most, hanem mert, szívvel és lélekkel tényleg mindent megtettek a sikerért, s egész valójukat beleadták az értékteremtő munkájukba. Ha nyolcadikok lettek volna, erkölcsi értékük Isten előtt grammra ugyanennyi marad.
Artur
2018-02-23 @ 17:28
Igazából soros azt akarja, hogy az emberiség összes nemzete szűnjön meg, s mindenki legyen üldözött, menekült, ide-oda vándorló, hontalan és szerencsétlen gyökértelen lény. Rajtam kívül senkinek nem tűnt fel, mit mondott az isráheli vezető, amikor rákérdeztek, ők igazán közel vannak, ők miért nem fogadnak be senkit? Isráhel túl kicsi ország ehhez, mi senkit nem tudunk befogadni. Szerényen csak ennyit mondott. Nekik szabad. A kettős mérce miatt, miért éppen Európa közepén, egy igazán könnyen megkerülhető kis rezervátum fáj a nemzetköziek EU-jának, rejtély. A magyarság Európa 1,2 százaléka. Csonka hódoltsági területe pár négyzetkilométernyi, nehezebb átugrani, mint megkerülni. A magyar 1957 óta gyermektelen átlagában, 1962 világelső gyermektelenségben, majd kádár legjobb éveiben, évente 240 ezer abortusza van, az utóbbi években évi 40 ezer, tavaly csak 32500. Nincs nekünk elég bajunk, kényszerkvóták és megszállók nélkül is? Halálosan betegek vagyunk, a „természetes fogyás” városnyi lakosság évente.
Kovács soros jános ágense az ellenzéknek, s álszenten kérdezi, hol van már a nyolc évvel ezelötti korszak, miért azzal kell foglalkozni mindig, ami volt? Ezt én is kérdezhetném tőle, hiszen évente hatszor tartanak ájvékoló nyafogást, mi történt velük a második háború végén, amikor soros felmenőiket felkutatta és elvitette náci tettestársaival. Ezek tények.
Továbbá, mivel ugyanazok a tolvajok és korruptak versenyeznek most is a hatalomért, ahol czeglédyk hat milliárddal egyenesen a börtönből fognak az ellenzék közös jelöltjeként indulni. Ahol még mindig ugyanaz a gyurcsány indul majd a választásokon, ugyanaz a fodor ondolilla, akik már a metro botrányok idején korruptak voltak, s nekik erről papírjuk is van. Talán mégis illik elmondani pilisborosjenő szoci polgármesterének cinikus tolvajlásait a tényeket. Sokan feledték, amikor a patkány és susogó fedőnevű Göncz törleszkedett szegény Egerszegi Krisztina sikeréhez, s egérkézte, akkor rendben volt, hogy a hatalom, amikor politizál, a sportsikerekhez akar közel kerülni. A korrupció duma, vicc a hazai ellenzék részéről. Mert semmivel sem jobbak. Az pedig, hogy pár idealista és fiatal sportoló örömét akarták s tudják elrontani, ronda módon és tudatos cinizmussal bedobva, ezt az egész migráns vircsaft ügyet, szép győzelmükbe, mellyel oly sok embernek okoztak valódi örömöt és boldogságot, a leghitványabb dolog. Valami hasonló, mint amit az egyik varázshegyi otromba banya követett el, amikor képes volt a megkötözött, fekvő helyzetben lévő Budaházyba rúgni. A hazai ellenzék összes kovácsjánosa nem tudja feledtetni december ötödikét, a 23 millió románozást, gyurcsányék cinizmusát, a rendőrterrort, a nép támadását, fegyveres erőkkel.
Artur
2018-02-23 @ 17:30
Hordágyágik dumáját, nem jó levegő kell a beteg gyerekeknek, a vizitdíjakat, a nagyságos asszony és a potyautasok dumát, nem kell mindig kaviár, ahol csapolják a mocsarat, ott brekegnek a békák, más a választás előtt a szöveg, s más utána. Valamint el lehet menni, ha nem tetszik itt, és a „magyarok” nem akarnak dolgozni, mindig csak panaszkodnak, pedig nagy a jólét, s dübörög a gazdaság. Ingyen ne tanuljon senki, csak a cigányok, s a felsőfokú angol nyelvvizsga plusz pontszámban annyit ér, mintha valaki igazolni tudta, apja csak nyolc általánost végzett. Soroljam?
Most hevesen ver, az az aggódó, érzékeny empátikus, és humánus kis szíve a kovács jános féle galandnak, ha egy afrikaiért, vagy szírért kell izgulnia. Tőlük a kilenc milliót sem sajnálja, ukránoknál élő magyar öregtől,még a levegőt is, s persze azt a pár fillért, amit kaphatnak szegények.
„De leginkább az érdekel, hogy a hazai „progresszív értelmiség” Heller Ágnes vezetésével mikor fog nyílt levelet közzétenni a Majtényi-féle kirekesztő akciókkal szemben.
Jó, ezt én sem gondoltam komolyan.
S a Kedves Olvasónak sem javasolnám, hogy fél lábon álljon, amíg ez megtörténik.
Mi csak örüljünk a magyar fiúk győzelmének.
Szép volt, Burján Csaba, Knoch Viktor, Liu Shaoang és Liu Shaolin Sándor!”
Igaza van Máténak, és mi tudjuk, valójában nagyon sokszor történt meg a magyar történelem életében, hogy külhoniak, messze jobb és nagyobb magyarok lettek, mint az országlakosságunk már fertőzött és idegenszívű része. Ideje szembenézni a tényekkel, Rákosi Jenő, Herczegh Ferenc, Márai Sándor, vagy Lendvai István messze jobb emberek s magyarok lettek, mint Ady vagy Babits és még sokan mások. Petőfi magyarságát nem szokták kérdőjelezni, igaz Babits vörös korszakában, Trianon után! tanácsvörösként, ízléstelen fiatalembernek nevezi Petrovicsot. Aki Petőfi Sándor. Petőfi négy nagyszülőből egyet tudhat magyarnak. Széchenyi Zsigmond maga mondja el, náluk családi hagyomány volt, hogy feleségnek mindig, vagy angol, vagy német, és általában külföldi hölgyeket hoztak haza, a nagy Széchenyi István, a kimondhatatlan nevű szép bihal és buja termékeny nőre éveket várt türelmesen, Seilern Crescentia hetet szült Zichy Károlynak, majd még hármat a legnagyobb magyarnak. Ha már igazi sportteljesítményekről beszélünk. Közös fiúk Ödön, török pasaként hal meg Isztambulban, ezek az arisztokraták! Görgey Artúr szinte vissza tanul magyarul, majdnem teljesen elfelejtette a nyelvet, éppen, mint Széchenyi István. Életem és működésem című emlékezését németül írja meg, pedig a szíve, teljesen s tökéletesen magyar.
mirr-murr
2018-02-23 @ 17:33
Magyarnak lenni nem genetikai kérdés, hanem vállalás! Vállalom-e a magyarságo(ma)t, vagy sem? Ezt pedig az erkölcs által meghatározott cselekedetek igazolhatják, vagy tanúsíthatják az ellenkezőjét!
Nyugat-Európa népei most azzal szembesülnek, hogy a befogadott muszlimok gyermekei nem vállalják németségüket, stb. Hogy ezt a társadalmi öngólt valahogy feledtessék, kitalálták azt, hogy a születési nem sem kötelez semmire, azt is meg lehet tagadni, lehet másikat vállalni. Így már nem is annyira felháborító, ha valaki Franciaországban születik, de nem akar francia lenni, nem vállalja a néphez, a kultúrához való alkalmazkodást. És innen már csak egy lépés azt állítani, hogy mindenki migráns volt valamikor. Tovább húzva a párhuzamot, biológiailag az a kijelentés is megállja a helyét, hogy minden hím embrió egy női alapváltozatból mutálódik, alakulnak férfiassá a nemi szervek egy olyan döntés eredményeképpen, amely döntés vagy egy magasabb intelligencia, vagy pedig a lélek egy magasabb tudatállapota által határozódik meg. Ennek a döntésnek a prioritását, magasabbrendűségét megkérdőjelezni botorság, amint szintén botorság megkérdőjelezni ennek a magasabb intelligenciának a döntését arról, hogy ki hová születik! Mert ott van feladata, annak a népnek, annak a nemnek keretében, ahová születése vezérelte. Ezt vállalnia kell, ha nem akar felesleges köröket tenni a transzcendumban. A Liu testvérek vállalják magyarságukat, nem is akárhogyan! Rájuk büszkék lehetünk, ellentétben Majtényi Lászlóval, aki a szégyenünket érdemli ki! Ezért valakinek a (magyar) néphez való tartozását, ennek vállalását megtámadni, ahhoz hasonló, mintha azt mondanánk, hogy Majtényi László egy elkorcsosult nő!
Kutyabetyár
2018-02-23 @ 18:21
Anyanyelv. Mit mond ez neked majtényi? Egyébként nem kis probléma,hogy a migráns egy lapon van említve az illegálisan,törvényt szegve,erőszakkal országhatárokon átgázoló személyekkel.Azok egyszerűen csak betolakodók!!!A büszkeségeink nagyon is magyarok,még ha kínai vér is folyik bennük.Szinte senki nem lehet biztos abban hogy mennyire tiszta vérű.Hiszen a török csak 150 évig ,,honolt” itt nálunk,de megemlíthetjük a: labancot,németet és az oroszokat stb akik szintén belepiszkíthattak a génállományunkba.Nem is csoda hogy ennyire vegyes érzelmek tombolnak országunkban.Köszönet a győzteseknek,büszkék vagyunk rátok!
Rabló Idő
2018-02-23 @ 19:27
Zsanett nem fogja föl, hogy a török hódoltság után a korábban színmagyar falvak MIND kipusztultak, csak a mezővárosokban maradt valamennyi magyar lakos. Így a “magyar” szó jelentése átértékelődött a századok folyamán. Gondold ezt végig, kedves Zsanett!
Erdély a fejedelmeinek köszönheti, hogy a török pusztítást megúszta (a tatárjárást nem, ezért szivároghatott be utánuk az oláhság nagyobb számban először). A Habsburg-ellenesség és a vallásháborúk Erdély természetes szövetségesévé tették a törököt.
Zsanett abba sem gondol bele, hogy pl. Mátyás királynak is csak az anyja volt magyar, apja havasalföldi kun “migráns” fia 🙂
Antikommer
2018-02-23 @ 20:39
Már István király arra buzdított intelmeiben, hogy fogadjuk be és legyünk kedvesek az idegenekkel. Igaza volt, .
Birger.J
2018-02-24 @ 10:46
“Antikommer
2018-02-23 @ 20:39
Már István király arra buzdított intelmeiben, hogy fogadjuk be és legyünk kedvesek az idegenekkel. Igaza volt, .”
Maga tudatosan és megfontolt szándékkal hazudik, mert Szent-István királyunk ezt is mondotta vala!
“Mert a királynak szóló tanács zárva legyen a bölcs szívbe, ne terjessze a bolondok szelessége. Ha ugyanis a bölcsekkel jársz, bölcs leszel, ha a bolondokkal forgolódsz, társul adod magad hozzájuk, szól a Szentlélek Salamon által: “Aki jár a bölcsekkel, bölcsek barátja lesz, nem a bolondokhoz lesz hasonlatos.” És Dávid zengi:
“Jósággal közeledsz a jóhoz,
az igazhoz igaz vagy.
A tisztával tisztán bánsz,
a hamissal azonban hamis módra.”
Zsanett
2018-02-25 @ 06:36
“És van egy olyan terv, hogy Európába azért kell behívni az ázsiaiakat és az afrikaiakat,hogy egy tökéletes kevert nép alakuljon ki, amelynek nincs már öntudata, vagy múltja.
Nincsenek hagyományai, nincs vallása, nincs hite.”
/ Márfi Gyula, veszprémi érsek/
Dixtroy
2018-02-27 @ 14:35
A világon minden ötödik ember kínai. Mi a családban pont öten vagyunk, ezek szerint valaki kínai. Én nem lehetek, apu, anyu kizárva, marad az öcsém Sanyi, vagy a bátyám Taj-ho-pszing-ce-Xiung.
Szerintem a Sanyi lesz az.
Zsanett
2018-02-27 @ 14:58
Szerintem csak apukád kínai,ti mind magyarok vagytok. Másodgenerációsak.