Ki tapsol Sorosért?
32
Az LMP csatlakozott az MSZP kezdeményezéséhez, hogy az Országgyűlés tartson rendkívüli ülést augusztus 21-én. Ez nem baj, a parlament munkahely, néha valóban be lehet menni. De mi a téma, ami ellenzéki egységre ösztönöz, és még Gyurcsányékat is előkerítheti a munkakerülésből? Hát a CEU!
Kedves Olvasó! Töredelmesen megvallom: eleinte erősen túlzottnak éreztem a Soros elleni támadásokat. Jó, jó, személyes hasznát gátlástalanul, nemzeteket és népeket tönkretéve hajszoló milliárdos, de hát akad még hasonló… Aztán valahogy szinte minden „balhéban” előkerült a spekuláns neve.
S itt nem kormányzati kommunikációról beszélünk, itt tényekről. Az Európára uszított migránsok mögött ő áll, a demokratikusan megválasztott kormányokat buktató „színes forradalmak” fölött is ő tűnik fel rendre. Ha támadást indítanak egy nemzeti fizetőeszköz ellen a világon (a britek sokat mesélhetnének) – megint csak Soros.
Ha az oktatás és a kultúra támogatása címszavak alatt agymosást folytatnak – megint ő. Mehetünk kelettől nyugatig szinte bármerre, Londontól Moszkváig, Budapestet sem kifeledve, valahogy mindig ő „kever”. Lehet ilyen veszélyes egyetlen ember? Még ha milliárdos is?
S ha igen, miért nem szóltak korábban? Miért lebeg körülötte ennyi misztifikált, ám egyértelműen „top secret” információ?
Egy tegnapi hír: a CIA évtizedek óta elfelejtette jelezni, hogy a Kennedy-gyilkosság hivatalos változata hazugság. Nem csak a világ legdemokratikusabb országának közvéleménye, hanem a kormányának és az elnök számára sem.
Ez a Politico Magazine információja, és a 444.hu is hivatkozik rá, tehát akkor csak politikailag korrekt hír lehet.
A Politico úgy tudja: a CIA és az FBI vezetése azért lobbizik Donald Trumpnál, szinte szó szerint fenyegetve az elnököt, hogy az amerikai törvényhozás által kikövetelt jelentések „egyes részletei” mégse kerüljenek nyilvánosságra. Nemzetbiztonsági érdek ez, avagy egyesek hasznának a védelme? Önök miképp gondolják?
Nekem fogalmam sincs természetesen, hogy a Györgyből George bácsivá lett Soros honnan szerezte első millióját és befolyását. Ezt ugye nem is illik kérdezni. De az ma már talán felvethető, hogy az összes többi milliót és milliárdot hogyan gründolta össze?
Bizonyosan összeesküvés-elmélet a CIA – George Soros viszony? Ha az iratok elkezdenek nyilvánossá válni, kikerülhet egy egykori fizetési lista? Vagy egy másik, amely már pár évtizeddel későbbről származik? Esetleg olyan, ahol már megrendelőként szerepel az egykori szállító?
Kiderül, miért védik ezt a dílert – szinte pánikszerű félelemmel – Clintonok, Merkelek és Junckerek? A hazai „baloldali ellenzék” miért mindig a „Soros által képviselt értékek” mentén jut közös nevezőre? Máskor a ballibek egymást csak akkor nem akarják vízbe fojtani, amikor összefognak, hogy valamelyik másik „demokratát” tegyék el az útjukból.
Most viszont rajtaütésszerűen abbahagyták egymás nyakának és pénztárcájának cincálását, mert Brüsszel újra beszólt CEU-ügyben. Az LMP azonnal csatlakozott az MSZP kezdeményezéséhez, hogy tartson az Országgyűlés rendkívüli ülést nyáron. A többi libbal aprólékpárt is támogatja az ötletet.
Ami Gyurcsányéktól tényleg nem kis teljesítmény, hiszen hosszú hónapok óta az Orbán-kormány bojkottja címszó alatt a parlamenti munkavégzést is mellőzték. Ez természetesen nem vonatkozik a fizetési átutalásaik gondos ellenőrzésére…
De vissza az alapkérdéshez! Miért Soros, és miért most? Azért, mert helyenként kezd megváltozni a világ. Bizonyos pontokon már nem ők ellenőriznek mindent. Mondhatni – bár soha be nem ismernék – megijedtek. Ezért akarnak lakosságot is cserélni migráns-importtal.
Ezért lettek most agresszívabbak, ezért a sokirányú törtetés. Már nem elég, hogy valaki képviselje az érdekeiket. Olyan kell, aki az ő részük, aki érdekeikben haszonrészes, aki minden gátlás nélküli pragmatikussággal végrehajt mindent, a lehető legmagasabb szinten.
Az újabb CEU-álbalhé melyik listának köszönhető?
Válságban a világuk, azért kell Soros!
Csakhogy ez nem a mi világunk, ugye, Kedves Olvasóim?
Fotó: iwp.org.ua
heroes_never_die
2017-08-04 @ 06:16
Az emlitett szervezet és a “magánember” közötti viszonyról elég sok és jó dokumentáció található (még) a neten. A magam részéröl nem merem kirakni ezt a cikket, holott fontos kérdéseket feszeget. Darázsfészek… “Gyula, nagyon vigázzon magára!” jeligére 🙁
Soós Ica
2017-08-04 @ 06:46
Hozzászólást írtam Máté T.Gyula gondolataihoz. A küldés gomb után pár sorban jött a válasz, ami szerint véleményem nem oszthatom meg! LEHET, HOGY SOROS ÚR számára én a jelentéktelen személy veszélyes vagyok? Aki tud, kérem válaszoljon, találkozott-e már hasonló esettel? Trágár szavakat soha nem használok,ez nem lehetett probléma!
Tóth István
2017-08-04 @ 08:45
Volt már ilyen nekem is, de egy kis módosítással újra elküldtem, és átment. Lehet, hogy az automatikus ellenőrző programjuk talált nem tetsző dolgot. Nem győzik egyenként olvasni a kommenteket.
Johannes Langer
2017-08-04 @ 08:51
Kedves Soós Ica!
Velem előfordul, majd többször átírtam, de így sem sikerült elküldenem az írásom, pedig közérdekű és választékos volt tényekkel alátámasztva!
Először nem értettem, másodszorra sem…ma már tudom, hogy bizonyos karaktereket nem lehet alkalmazni, mert ilyen érzékeny
a hatalom, de bezzeg 400 kg műtrágyát azt meg lehet rendelni
amiből tudjuk, hogy mit lehet csinálni!
De, kérem ne adja fel és ne is haragudjon senkire csak alkalmazkodnunk kell, én is megpróbálom!
Tisztelettel
J.L
Klárika
2017-08-05 @ 08:22
Nem ismeretes ez az elözö “rendböl”? Csak elözetes olvasás után jelenhetett meg akármilyen írásmü. Ha át lehetett fogalmazni egyes helyeket, akkor az néha ment. Kísérteties.
Magd@
2017-08-04 @ 06:21
Sokan mondják, ha valami komoly bűntény kerül napvilágra, hogy a terv ördögi és az ördöggel és a pokollal sok szólás-mondás ismert.
Sokan mondják, ha valami nagyon fenkölt dolog válik ismertté, hogy az csak a jó Isten műve lehet és sokan fohászkodnak is hozzá, ha valami nagyon jó dologra áhítoznak.
A valóságban mindkét “személy” emberi szülemény és minden cselekedet emberi.
A nagy baj akkor keletkezik, ha bizonyos emberek, embercsoportok úgy gondolják, hogy ha nekik joguk és eszközük van arra, hogy ezeket kiéljék, azt meg is teszik.
Hatalom és pénz ezek mozgatják az emberiséget, amióta az eszünket tudjuk.
István
2017-08-04 @ 07:40
Sőt a szarajevói merénylet is Soros műve.
Szabolcs
2017-08-04 @ 14:57
Nem pistike. Az elődei műve.
Zsolesz
2017-08-07 @ 17:19
Én inkább úgy gondolom, te vagy az ő műve, moslékosláda!
Feri Tekeri
2017-08-04 @ 07:56
Pistánk !
te szar vagy a javából !
(ha csak ennyit voltál képes a témához hozzá tenni – akkor én se többet)
István
2017-08-04 @ 07:58
Soros igazabb magyar hazafi mint az összes nemzetthy mélymagyar mert súlyos összegeket költ a magánvagyonából közcélokra, oktatásra, rászorulók segítésére.
khm
2017-08-04 @ 12:46
Tudod,melyik kuplerájhoz kell menned anyád elé?
Nosza rajta iparkodjál. Ma már tényleg egész biztosan hoz neked a szájában valamit.
Klárika
2017-08-05 @ 08:30
Egyetértek. Talán nem is véletlen. Vannak minden médiánál, de a blogoknál ugyancsak hivatásos hozzászólók. Többfele séma szerintiek. Ittis, ottis, amottis.
Hun
2017-08-05 @ 10:48
Nem magyar (ha jól tudom amerikai állampolgár és zsidó). Amit magánvagyonnak hívsz, az mások kárán összelopott pénz. Nem közcélokra ad (lásd közoktatás támogatása helyett magánegyetem), hanem saját és csoportja érdekeit közcélnak beállítva befolyásol. A többi stimmel.
István
2017-08-05 @ 13:50
Pontosan kettős magyar és amerikai állampolgár.
A vagyonát legális tőzsdei ügyleteken szerezte.
Közcélokra ad:
– korábban adott pénzt iskolák IKT eszközeire
– a CEU-KEE egyetem közcélokat szolgál
– a rászorulók támogatása kifejezetten közcélú.
Sós Iván
2017-09-03 @ 15:19
“A CEU egyetem közcélokat szolgál”
Mint például a Masters Degree a genderizmusban, amely egy teljesen tudománytalan és csakis liberális politikai célokért jött létre.
Találóan összehasonlitható a Micsurin-Liszenko féle genetikával, amelyik a tudománytalan de a szovjet politikai ideológiát szolgálta.
Mint volt akadémikus, hivatalból üldözöm az ilyen tudománytalan elméletek erőszakos terjesztését.
Ami a “legális tőzsdei ügyleteket jelenti”, ezek többnyire a legális szabályok megkerülésével vagy kicsavarásával történtek meg. Csak összehasonlitásképen emlitek meg egyet, amit egy nagyvállalat követ el az árainek radikális csökkentésével, amellyel a konkurrenseket tönkreteszi, és ezekután az árakat ismét felemeli. Ez is “legális” és “szabályszerű”, nemde?
István
2017-08-06 @ 11:23
Anyádhoz járok szopatni mert anyád kihúzatta a fogait is hogy finomabban kezelje a farkam.
Zsolesz
2017-08-07 @ 17:24
Milyen sokáig kibírtad finomkodva istvánka…
Mi van,elgurult a gyógyszer,vagy befostál és nem tudod mit tegyél?
Hát kend szét magadon,ameddig nagyobb baj nem lesz….:-)
Sós Iván
2017-09-03 @ 15:21
István: Ha kifogytál az érvekből, akkor az ocsmány trágárság még ugylátszik, mindig rendelkezésedre áll.
Ki tapsol Sorosért? | igazhirek.hu
2017-08-04 @ 08:00
[…] on 2 óra ago 9 min read 0 0 […]
Johannes Langer
2017-08-04 @ 08:39
Bizony ez egy remek írás Máté T. Gyula!!!!
„Csak a lelkiismeret lehet bírád, hóhérod vagy pártfogód, senki más! Ha írsz, csak a lelkiismeretnek tartozol számadással, senki másnak…”
„Mindegy, mit várnak tőled, mindegy az is, mivel büntetnek, ha nem azt adod nekik, amit remélnek tőled, vagy amit hallani szeretnek! A börtön és a szégyen, a pellengér és a meghurcoltatás, a hamis vád és a nyelvelő megalázás, a szegénység és a nyomorúság, mindez nem érint igazán. Csak lelkiismereted tud büntetni, csak ez a titkos hang mondhatja: „Vétkeztél.” Vagy: „Jól van.” A többi köd, füst, semmiség.” (Márai Sándor)
Szóval eleget rettegtünk valakiknek ki kell mondaniuk az igazságot.
Amikor Orbán Viktort a brüsszeli” barátok” élve grillázták Soros és migráns ügyben, figyeltem a rezzenéstelen komoly arcát és vártam a reakciót!
Valami ilyet mondott, hogy
” Orbán válaszol
“Majdnem harminc éves képviselői múltam alatt mindig nagyra értékeltem a vitát, a különböző vélemények ütköztetését” – mondta Orbán Viktor válaszul. Szerinte az előző Parlament Magyarországról szóló határozatai nem voltak igazak, amit szerinte a Tavares-jelentés látványos kudarca is igazolt.
A vitánk részben önökkel részben egy amerikai pénzügyi spekulánssal áll fenn,
mondja Orbán. Szerinte Magyarország mérete kisebb, mint amekkora hatalma Soros Györgynek van. Szerinte Soros embereket tesz tönkre, mégis találkozik vele az Európai Unió vezetése.
Elterjedt az a hír, hogy a magyar kormány törvénnyel bezárta Soros György amerikai pénzügyi spekuláns Budapesten működő magánegyetemét,
mondja Orbán.
Szerinte Ignatieff, a CEU rektora azt írta a hallgatóknak, hogy az egyetem léte nincs fenyegetve, ezért ez a vád abszurd. Olyan, mintha a megölt ember vádolná gyilkossággal őket, mondja Orbán.”
”Szerinte Magyarország mérete kisebb, mint amekkora hatalma Soros Györgynek van. Szerinte Soros embereket tesz tönkre, mégis találkozik vele az Európai Unió vezetése.”
Na, de vissza Soroshoz, mert ez volt a téma! Valóban rengeteg anyag található a neten tehát aki akarja megismerheti az igazságot!
http://vilaghelyzete.blogspot.se/2016/08/soros-gyorgy-dobbenetes-tevekenysegerol.html
Soros György döbbenetes tevékenységéről 2500 fájlt publikáltak hekkerek! Kikerült végre! Jöhet a Clinton Alapítvány!
Ez most tényleg BOMBA! Ma ettől izzik az internet.
Amit eddig is tudtunk, most hekkerek kiszivárogtatták!
Meghekkelték Soros Györgyöt és döbbenetes információk derültek ki.
Mari mama
2017-08-04 @ 11:31
Soros György a szabad és nyílt társadalom képviselője. Aki őt támadja, az a demokrácia ellensége.
Klárika
2017-08-05 @ 09:02
Természetesen. A nyílt társadalom is a demokrácia védnöke, de minek nem. Már nem is államrend formaként emlegetik, hanem hatra vakra, mint bevallást, mint vallást, mint valaha az egyházi világban. Ki és mi nem azzal kezdi/kezdödik, hogy “hiszek az egy demokráciában”.
Ha nem túl alkalmatlan, a nyílt társadalom egy jó kis szélhámosság. Ezt is el kell viselnie a szerencsétlen demokrácianak s még sok megalkuvó demagógiát. A megalkuvás de mai orgiája. Szavatolt oktatás a világhírü CEU-n! Az kell most a legégetöbben k-k Európának, nem a V4. A V4 még normális, nem vakbuzgó. Márpedig oda jutott a normális demokrácia, vakon buzog. Vagy sötét szemüveg mögött buzog, buzog, buzorog.
Sós Iván
2017-09-03 @ 15:36
Ugyanezt mondták egykoron a marxizmus-leninizmus tagadóira, hogy ezek “a nép ellenségei”.
Sokkal régebben egyes középkori keresztény szektákra azt mondták, hogy ezek eretnekek, akikek
máglyán kell elégetni.
Manapság elég, hogy egy jólhangzó nevet adunk egy alapvetően kártékony szervezetnek, amelyek beleavatkoznak egy szuverén állam politikájába. Nos, a “demokrácia” , “nyilt társadalom” stb. név megfelelő? Eddig ez még bevált, de egyre többen átlátnak rajta. Tehát aki ezt nem hiszi el, az “antidemokratikus”, vagy egy “zárt” társadalmat képvisel s ezek nyilvánvalóan a”nép ellenségei”.
S ebből a tárgykörből az ember még egyetemi oklevelet is kaphat.
Mi változott a “szovjet demokrácia” elhalása után? A politikai korrektség elve nyilván ugyanaz.
khm
2017-08-04 @ 12:53
Jó cikk volt Tisztelt Gyula,de érdemes elolvasni János bátyánk által ajánlott oldalt.
Amúgy az a baj,hogy mindannyian tudjuk,de nem tudunk ezek ellen szervezetten fellépni. Maradnak az egyéni akciók?
István
2017-08-04 @ 16:54
Valamint érdemes olvasgatni a NAV Székesfehérvári fellebbviteli hatóságának közleményeit mert már kétszer adott ki olyan határozatot ami szerint a Czeglédi és társai elleni vádak alaptalanok és zavarosak.
Hun
2017-08-05 @ 10:53
Ezt mondd az irodáik előtt pénzükért sorban álló meglopott/átvert diákoknak! Undorító amit ez az alak és társai műveltek. Remélem rárohad a műanyag lakat is!
István
2017-08-05 @ 13:52
Az irodáik előtt sorban állók jobb ha tudják, hogy egy koncepciós ügy során zárolták a számlákat és azért nem kapják meg a pénzüket.
István
2017-08-04 @ 15:04
Nem a cikkhez tartozik, de közérdekű:
Akkora a hőség, hogy a csúti suttyó éjszaka leveti a golyóálló mellényt.
Klárika
2017-08-05 @ 09:15
Nem, nem a mi világunk.
Apróság de még jó, hogy George is lett a soros ügynök, nem kell minden György hallatára rosszra is emlékezni. Legalább a Györgyöt számüzzük, ha már nem lehet ezt a címeres gonosztevöt személyesen is számüzni.
Pontosan az történik, hogy Budapest neveli a CEU- keresztül k-k-Európa számára az országrontókat. Persze helyben is, mert terjeszkedik.
István
2017-08-05 @ 09:20
Nyilván olyan országrontókra gondol mint desikerült kovács.
Hüpatia
2017-08-06 @ 09:50
Én már lassan abban is kételkedem, hogy létező személy. Ennyire tökéletes nem lehet senki! ?